Wpis w blogu auta
Mazda 626
Dodano: 10 lat temu
Blog odwiedzono 714 razy
Data wydarzenia: 13.04.2014
Pierwszy sezonowy zakup
Kategoria: inne
Cel osiągnięty bo chciałem żeby felgi delikatnie wystawały poza obrys, nie spodziewałem się jednak że kupię 8j (w ogłoszeniu było 7j) ale po wstępnej przymiarce postanowiłem, że kupuję. Ze względu na szerokość felgi niestety konieczne będzie kupno twardszych amorków gdyż niestety na chopkach opona dobija do błotnika gdyż autko siedzi na springach -40. Drugą opcją jest wymiana opon na węższe żeby zrobić naciąg, co nie wchodzi w rachubę bo te co są mają ok 6-7mm a trzecią opcją zrobienie negatywu ale to też nie wyglądałoby za dobrze. Zapewne więc w aucie już niedługo pojawią się b6 aby usztywnić zawieszenie.
Ostatnia aktualizacja: 13.04.2014 11:14:46
Najnowsze blogi
Dodano: 4 dni temu, przez Egontar
Z wymianą filtra PP oraz porządkami po zimowymi w Jokerze wstrzymywał mnie nieszczelny układ klimatyzacji. Dlatego też zaraz po jego uszczelnieniu zabrałem się za porządki, a było co robić. ...
31
komentarzy
Dodano: 4 dni temu, przez jaremo
Zaszalałem i w listopadzie założyłem folie ppf na całe auto, minęło pół roku i autko wygląda jak nowe, sami oceńcie. Dodam że jest na kołach i felgach zimowych.
10
komentarzy
Dodano: 4 dni temu, przez darek-k
zdarzenie z dnia 8.05.2024
miejscowość Zawiercie
ul..
ford jadąc nie zauważył stojących zaparkowanych samochodów, w skutek czego uderzył w tył citroen c5 a citroen siłą domina uderzył ...
11
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Do Bonkalski: W BMW e30 miałem pełną regulację tutaj się okazało, że niestety nie ma. Gościu, który się tym zajmuje powiedział, że może rozwiercić dziurę amorka tak żeby regulować całą lagę jednak ciężko będzie uzyskać całkowite schowanie opony w błotnik.
Do girnal: Kontynuując wypowiedź, będę robił błotniki i wymieniał progi, ogólnie cała Mazda idzie do kompletnej rozbiórki. Będę starał się wyplenić rudego co proste nie będzie i wygłuszyć cały samochód bo głośniej w nim niż w BMW a auto znacznie cichsze. Co do błotników to skoro je będę robił to myślałem o wyciągnięciu ich trochę, na tyle żeby przy negatywie jednak opona się schowała. No ale pożyjemy, zobaczymy.
Według mnie na polskie dziury 45 to minimum które daje spokojna głowę.
Felgi ładne, ciekawe ile sobie liczą za renowację kompletu