Wpis w blogu auta
Volkswagen Polo
Dodano: 13 lat temu
Blog odwiedzono 1005 razy
Data wydarzenia: 16.04.2011
Pechowy termostat
Kategoria: awaria
Wszytko było dobrze do momentu pierwszego postoju po przejechaniu około połowy drogi, zaraz po wjeździe na A4 zatrzymaliśmy się na parkingu, po 20 minutach ruszyliśmy dalej. Pierwszy nieplanowany postój był już po 10 km - przyczyna zagotowany płyn w układzie chłodzenia.
Awaryjny postój na A4 i chłodzenie auta po uzyskaniu przyzwoitej temperatury (90st C) ruszyliśmy dalej, od tej pory ciągle kontrolując temp. i z włączonym ogrzewaniem jakoś doczłapałem się do Krakowa. Podejrzewałem ze termostat się zaciął i może jak całkiem ostygnie wróci do normy. Tak niestety nie było. Do Krakowa jechaliśmy na zawody w siatkę -wynik 2 kontuzje w drużynie w tym jedną złapałem ja. Do domu nie mogłem wracać już własnym samochodem. Wracali koledzy (5 godzin) po drodze wyjęli termostat.
Wczoraj dopiero zebrałem się do założenie nowego termostatu odkręceniu pokrywy i dokładnej jej analizie okazało się że pękł wspornik który otwierał termostat i ciągle był mały obieg wody. Tutaj niestety muszę ponarzekać na niemieckich konstruktorów, w kwestii termostatu w tym samochodzie się nie popisali. Kto widział to rozwiązanie ten wie o czym piszę, postaram się dorzucić fotki dla pozostałych.
Jest to już moja 3 przygoda z termostatem w tym samochodzie i chyba nie ostatnia po wczorajszej pracy okazało się że termostat tym razem nie trzyma temp. czeka mnie jeszcze jedna interwencja w tej sprawie. Mam nadzieję że ostatnia.
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
9
komentarzy
Dodano: 4 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
19
komentarzy
Dodano: 5 dni temu, przez powerTGS440
PACJENT:
MAN TGS 2011 rok
moc fabryczna: 440PS
moment: 2300NM
turbina: HOLSET
wersja: fabryczny pod ADR
przekładnia : AsTronic (automat) 12-GEARBOX
norma spalin : EURO5 (bez AdBlue)
norma ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Ja osobiście wymieniałem go raz i miałem dużo szczęścia, bo na tym me problemy ustały. Niemniej naczytałem się sporo o kilkukrotnych wymianach, które kompletnie nie przynosiły rezultatu.
Cena termostatu Wahler to było coś 60-70zł... niby oryginalny a siadał grzecznie co rok...