Wpis w blogu auta
UAZ 469
Dodano: 12 lat temu
Blog odwiedzono 12332 razy
Data wydarzenia: 21.06.2012
Naprawa tylnego mostu
Kategoria: inne
Budowa mostu w UAZie jest taka że aby cokolwiek zrobić w środku lub wogóle coś zobaczyć trzeba go wyjąć ponieważ aby dostać się do jego wnętrza trzeba go rozpołowić, wyjęcie mostu to półtorej godziny roboty najgorzej rozkręcić było zabłocone, przyrdzewiałe i zapieczone jarzma.
Po rozpołowieniu mostu odrazu w oczy rzuciły się pourywane zęby na wałku atakującym oraz trochę pokancerowane zęby na kole talerzowym,
jako że miałem drugi wałek ataku oraz cały dyferencjał wymieniłem atak, zakładam nowy dyferencjał składam most jednak coś nie pasuje okazało się że dyferencjał który miałem był trochę szerszy od poprzedniego i most nie chciał się przez to złożyć, trochę kombinowałem ale to nic nie dawało trzeba było zostawić stary mechanizm różnicowy i założyć do niego nowe koło talerzowe i wszystko działało, zrobienie odpowiednich luzów, wycięcie uszczelki, składanie i montaż mostu, później jeszcze przykręcenie wału, odpowietrzenie hamulców i można było jeździć, na szczęścia wszystko dobrze działa mam nadzieję że na długo.
Ostatnia aktualizacja: 21.06.2012 20:46:57
sajeks
Dodano: 12 lat temu
Dobrze, że to tylko wałek. Mogłąpójść talerzówka, albo satelity, czy te cholerne iglice. Dobrze jest.
kiego
Dodano: 12 lat temu
w uazie to musi troche huku byc,pozdro
debrek3
Dodano: 12 lat temu
to jakaś kara od ZSRR ten most tylko te ruskie pacany mogły takie coś wymyślić... rzeźnia, oby teraz wsio dobrze działało
Dodano: 12 lat temu
No to teraz w teren.
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
9
komentarzy
Dodano: 4 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
19
komentarzy
Dodano: 5 dni temu, przez powerTGS440
PACJENT:
MAN TGS 2011 rok
moc fabryczna: 440PS
moment: 2300NM
turbina: HOLSET
wersja: fabryczny pod ADR
przekładnia : AsTronic (automat) 12-GEARBOX
norma spalin : EURO5 (bez AdBlue)
norma ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych