Wpis w blogu auta
Volvo S60
Dodano: 10 lat temu
Blog odwiedzono 834 razy
Data wydarzenia: 12.04.2014
Letni problem
Kategoria: inne
Panowie szybko i sprawnie wykonali niezbędne prace. Okazało się ,że po optymalizacji jedno z kół nie potrzebuje ani grama odważnika gdzie wcześniej założono po obu stronach felgi 80g ciężarków łącznie.Pozostałe zadowoliły się ciężarkami po kilka g.
Tak więc okazuje się ,że czasami samo wyważenie nie wystarczy ,a człowiek uczy się przez całe życie .
Najnowsze blogi
Dodano: 5 dni temu, przez JacK
i 1/5 wygłuszenia maski wyjedzona a w zasadzie posiekana na kawałki.
Przed dłuższym wyjazdem mam zasadę popatrzeć pod maskę sprawdzić olej, dolać płynu do spryskiwaczy itp.
A tam widzę ...
15
komentarzy
Dodano: 7 dni temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
17
komentarzy
Dodano: 9 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
37
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
http://www.hunter.com/balancer/roadforce/
czasem trzeba się namęczyć, nieraz trzeba zdjąć oponę i spróbować na innej feldze.
Sam proces sprawdzenia to pikuś, gdy wyważarka po teście drogowym wykryje bicie to szybciutko sprawdza się bicie felgi po przez przyłożenie do dwóch zewnętrznych krawędzi felgi specjalnych ramion które mierzą bicie.
Po tym ,wyważarka wskazuje ci punkty na feldze i oponie które musisz zaznaczyć.
Zdejmujesz koło z wyważarki ,montujesz na montarzownicy (po wcześniejszym spuszczeniu powietrza i zluzowaniu opony z krawędzi felgi)i przesuwasz oponę na feldze tak aby punkty się zgrały.
Tak więc zajmuje to więcej czasu, czort z tym jak to tylko jedno koło ale czasem wszystkie 4 trzeba tak jechać.
Wszystko zależy od jakości opon.
co ty , ostatnio miałem kilka przypadków że zakładałem markowe opony na nowe felgi i bicie było ponad 180N a norma jest max 70N. Mowa tu o oponach Pirelli i Continental.
Kosztowny, ale bardzo sensowny zabieg.
Ta prędkość kiedyś ich zgubi.