Wpis w blogu auta
Opel Astra
Dodano: 6 lat temu
Blog odwiedzono 823 razy
Data wydarzenia: 05.04.2018
Lato '18.
Kategoria: zmiany w aucie
Po trzech nieudanych próbach połączenia się z działem serwisu, zostawiłem kontakt do siebie. Spodziewałem się odzewu po znacznym upływie czasu (doświadczenia z ASO Toyoty), a tu miła niespodzianka - po niespełna 5 minutach telefon zwrotny i propozycja terminu na czwartek (5/04). Nawet miałem do wyboru dwie różne godziny: 9 i 13 . Z porannej zrezygnowałem ze względu na służbowy wypadzik do Krosna w tym dniu. Stanęło na 13.
Słowo się rzekło i Astra u płota . Kluczyk przekazany, a także prośba o sprawdzenie stanu bieżnika także. Zmierzymy. Po chwili Opel wjechał na halę, a ja oddałem się relaksowi na salonowej kanapie, po wcześniejszym obejrzeniu prezentowanych modeli . Insigni GSI niestety nie było . Stała za to fajna w kombi na 20". Ależ to auto ma prezencję... Widać też od razu co się aktualnie sprzedaje - na salonie królowały Mokka, Crossland i Grandland .
Po 45 minutach odbieram Astrę. Wczoraj odstawiłem ją do Auto-Spa i teraz na alu, na moje oko, zyskała jeszcze na wyglądzie .
O samych Nokian'ach. W swoim pierwszym sezonie przejechały 15.057 km w 5 miesięcy i 5 dni. Bieżnik na przodzie 5,5 mm, tył 7 mm. Jednym słowem Astra konsumuje przód, ale to w sumie żadna nowość. Bravo miało podobną tendencję, tyle że nie w pierwszym rozdaniu. Ale... Myślę, że różnica w mocy ma tu swoje skromne znaczenie. W każdym razie z opon jestem bardzo zadowolony. Całe cztery razy jechałem po prawdziwym białym i auto prowadziło się jak po sznurku. Z kolei dziś, przy temperaturach zdecydowanie powyżej naturalnej charakterystyki pracy, nie robiło to na nich żadnego wrażenia. Może tylko delikatnie głośniej toczyły się. Blizzak'i na Bravo w takich warunkach miały skłonność do pływania. Ale... Zimowa opona ma się sprawdzać w niskich temperaturach, a nie poza zakresem swojego przeznaczenia. Jednak i tak jestem skłonny postawić Nokian'y przed Bridgestone'ami. Nie wyciągam oczywiście daleko idących wniosków, zobaczymy jak będzie z nimi dalej .
Letnie Touranza przystępują do swojego drugiego sezonu z bieżnikiem na poziomie 2x7 mm i 2x6,5 mm. Nadmieniam o tym teraz, ponieważ przed zimą zapomniałem o to zapytać . Czyli zima jest bardziej wymagająca w kwestii konsumpcji ? Nic to, czas pokaże.
Szerokości dla Wszystkich na całą letnią odsłonę !
Ostatnia aktualizacja: 05.04.2018 23:28:25
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
8
komentarzy
Dodano: 2 dni temu, przez powerTGS440
PACJENT:
MAN TGS 2011 rok
moc fabryczna: 440PS
moment: 2300NM
turbina: HOLSET
wersja: fabryczny pod ADR
przekładnia : AsTronic (automat) 12-GEARBOX
norma spalin : EURO5 (bez AdBlue)
norma ...
6
komentarzy
Dodano: 4 dni temu, przez Qchar
Kiedy ustaliłem termin a batem wymiana był tylko kwestią czasu i tak w sobotę w samo południa wzięliśmy się roboty to znaczy brat bo ja pomagałem i fotki pstrykałem :) kto brata zna to wie ...
33
komentarze
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Szacunek !
Dzięki . Cóż, będę wiedział więcej o Nokian'ach po kolejnych sezonach .
Wg tutejszego dziennika raptem o 0,2...
Trzymam się tej sztuki od samego początku wymiany opon, ale coraz częściej słyszę, że przy przednim napędzie lepiej lepsze założyć na tył.
Interesująca tendencja .
Nie inaczej .
Mówisz ? W zimę jeżdżę tak samo jak w lecie, oczywiście zważając na warunki .
A gdzie wpis ?