Wpis w blogu auta
Fiat Freemont
Dodano: 9 lat temu
Blog odwiedzono 1679 razy
Data wydarzenia: 06.10.2014
Klocki hamulcowe tylne - awaria
Kategoria: serwis
Kończąc wrócę do odległości dzielącej mnie od Jaworzyny Śląskiej. Przejazd tej trasy zajął mi 4h20 min a wszystko dzięki ekspresówkom i autostradom, na których nie przekraczałem dozwolonej prędkości. Dobrze się zaczyna jeździć po Polsce. Co by złego nie powiedzieć, jest coraz lepiej. Trasę tam i z powrotem pokonałem w ciągu 14h, z czego 5h spędziłem na miejscu.
Ostatnia aktualizacja: 09.10.2014 09:33:54
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
7
komentarzy
Dodano: 2 dni temu, przez powerTGS440
PACJENT:
MAN TGS 2011 rok
moc fabryczna: 440PS
moment: 2300NM
turbina: HOLSET
wersja: fabryczny pod ADR
przekładnia : AsTronic (automat) 12-GEARBOX
norma spalin : EURO5 (bez AdBlue)
norma ...
6
komentarzy
Dodano: 4 dni temu, przez Qchar
Kiedy ustaliłem termin a batem wymiana był tylko kwestią czasu i tak w sobotę w samo południa wzięliśmy się roboty to znaczy brat bo ja pomagałem i fotki pstrykałem :) kto brata zna to wie ...
33
komentarze
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Do LeVinh: Tłoczki nie sprawdziłem, ale gumowe kołnierze wyglądały na nieuszkodzone. Aby je sprawdzić musiałbym wyjąć, a tego nie chciałem robić, bo to grubsza robota i bez pomocy drugiej osoby nie dałbym sobie rady. Samochód jest młody, więc za wcześnie na takie usterki. Gdyby z tłoczkiem było coś nie w porządku, to klocki zużyłyby się równomiernie. U mnie mocno starł się tylko jeden klocek, więc wszystko wskazuje na to, że przyczyną przyspieszonego zużycia było zakleszczenie się w jażmie. Będę obserwować tą stronę i wtedy będę wiedzieć czy dobrze zdiagnozowałem usterkę czy może czegoś nie doaptrzyłem. Klocki są wspólne z Chryslerem Grand Voyagerem/Dodge Caravanem. Problemów z dostępm do części rozprowadzanych poza siecią ASO nie ma żadnych. Klocki kupiłem ot tak wchodząc z ulicy do sklepu, co mnie zaskoczyło
oj byly, byly, zwlaszcza w tych starszych, tzn. lata 90 i wczesniej. ja mam kilka zestawow kluczy metrycznych i SAE. uzywalem je w chryslerach. wiekszosc srub jest metryczna (zdaje sie, ze w nowszych amerykancach uzywa sie wylacznie systemu metrycznego) fakt, ale roznie bywa. Czasami sruby puchna (utleniaja sie) i nie spelniaja specyfikaji. Np. fabryczne sruby od kol w Chryslerach LX puchna o kilka rozmiarow Warto miec rozne klucze.
PS.
mi kiedys tloczek pekl w chryslerze T&C i zablokowal kolo podczas jazdy. zmienilem caly zacisk.