Wpis w blogu auta
Mercedes Sprinter
Dodano: 7 lat temu
Blog odwiedzono 732 razy
Data wydarzenia: 20.06.2016
Klima znów chłodzi
Kategoria: inne
W sobotę pojechałem na nabicie azotu do totalnego pachciarza który "nabił 8bar" w 15 sekund i kazał przyjechać jutro zobaczyć czy jest ok. Wczoraj przyjechałem i niby nic nie została więc klima nieszczelna i to na maxa.
Na szczęście istnieją jeszcze dobrzy fachowcy i dzisiaj trafiłem do warsztatu gdzie wymieniałem klimę w T4.
Szczelność sprawdzona i jest mała dziurka ale w granicach normy. Do instalacji został wpuszczony jakiś środek dostępny tylko w USA po którym jest spora szansa na całkowitą szczelność po zmieszaniu z R134a.
Za sprawdzenie szczelności, odgrzybienie, nabicie R134a, zapłaciłem 150zł.
Miły chłodek na nadchodzące upały wskazany.
Pozdrawiam
Najnowsze blogi
Dodano: 5 dni temu, przez JacK
i 1/5 wygłuszenia maski wyjedzona a w zasadzie posiekana na kawałki.
Przed dłuższym wyjazdem mam zasadę popatrzeć pod maskę sprawdzić olej, dolać płynu do spryskiwaczy itp.
A tam widzę ...
15
komentarzy
Dodano: 7 dni temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
17
komentarzy
Dodano: 9 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
37
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Tak, to racja
Dobra dziurka nie jest zła, a im mniejsza tym lepsza.
a u mnie wymieniali pewnie oringi na nowe bo jedna rurke tez musiałem wymienic bo przy odkrecaniu od chłodnicy sie rozpadła no i jakis zaworek też wymienili. niby jest ok ale auto ma swoje lata jakas dziurka moze w innym miejscu wypasc
To samochód więc awaria może zdarzyć się zawsze jedyne co możemy zrobić to zminimalizować prawdopodobieństwo. W starych autach mamy coś do powiedzenia by nie stanąć na drodze ale przy nowych najczęściej nic. Włożyłem kilka tysięcy w Craftera a po wyjechaniu z warsztatu jeździł tak samo pomimo nowego dpf,turbo i kilku czujników i czułem ten sam niepokój co przed naprawą dlatego pognałem go w cholerę.
300-350 gdzies wyszlo za chłodnice plus 150 za wymiane płukanie ukladu uszczelnienie niby w 3 miejsach jak naprawde nikt nie wie plus napelnienie i ozonowanie sprawdzenie tez tej szczelnosci i razem wyszło mnie z okolo 850 hehe
przed odrazu bylo slychac skad wylatuje czyli chlodnica klimy ale pozniej okazało sie ze to nie wszystko