Wpis w blogu auta
Chrysler 300C
Dodano: 11 lat temu
Blog odwiedzono 4510 razy
Data wydarzenia: 13.05.2013
Instalacja LPG
Kategoria: zmiany w aucie
Przy okazji instalacji LPG wymieniłem też atrapę na taką, która mi się bardziej podoba.
Ostatnia aktualizacja: 13.05.2013 20:14:16
Najnowsze blogi
Dodano: 2 dni temu, przez JacK
i 1/5 wygłuszenia maski wyjedzona a w zasadzie posiekana na kawałki.
Przed dłuższym wyjazdem mam zasadę popatrzeć pod maskę sprawdzić olej, dolać płynu do spryskiwaczy itp.
A tam widzę ...
7
komentarzy
Dodano: 4 dni temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
12
komentarzy
Dodano: 6 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
27
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Mam nadzieję, że znacznie obniży Ci koszty paliwowe.
POZDRAWIAM
Ryzyko jest tu, ale jak by posprawdzać wszystkie instalacje, nawet w mniejszych autach, to pewnie wyniki były by przerażające. Najważniejsze, to trzymać rękę na pulsie i dopilnować wszystkiego na czas, częściej zaglądać pod maskę, czy nic się nie dzieje, no i odpowiednio konserwować-wtedy ryzyko zawsze mniejsze
Co do tego spalania-13 LPG-to było by rewelacyjnie. Brata corsa potrafiła tyle spalić, no ale skrzynia 4-rka, silnik 1.1 i kierowca, który autka nie oszczędzał...Mimo to wychodziło taniej niż na benzynie!
A wtedy....
A co do ciśnienia, to zależy na jakie ustawisz, zawsze można niższe i wtedy więcej 'wciągnie'.
Zbiornik potężny, ale jeśli spalanie będzie faktycznie 20l, to tankowanie będzie raczej upierdliwe - znając życie, co 200km, bo te instalacje same przełączają na benzynę jak poczują pusto w zbiorniku - więc wystarczy przy świecącej się rezerwie gwałtowniej ruszyć czy wjechać pod górkę i klapa, pikanie przyprawiające o zawał serca i auto żłopie benzynę... Osobiście wolę instalacje I - II generacji, które wyjeżdżały zbiornik do zera - aż silnik nie chciał jechać .
Do threeman:
Sam reduktor jest w miarę "bezpieczny" ale czy przy delikatnym uderzeniu w błotnik, zawór nie zostanie uszkodzony?
Do DaViNci: Na razie jeszcze nie wiem jak będzie palił przy mojej jeździe ale zakładając nawet, że jest to 20L/100 to jak dla mnie w porządku. Kiedyś miałem Dodge Caravan 3,8 z butlą w miejscu zapasu. Musiałem tankować co 180km. Mieszkam w LBN więc nie robię setek kilometrów dziennie. Nawet jak pojadę 2 lub 3 razy do miasta to może nakręcę z 50km. Od momentu zakupu przejechałem coś ponad 2k km z czego 600 to była trasa od miejsca zakupu do zamieszkania.
Do ANNA83. Tak to parowniki na ostatniej focie. Tam są 2 schowane.