Wpis w blogu auta
Renault Megane
Dodano: 10 lat temu
Blog odwiedzono 4186 razy
Data wydarzenia: 25.07.2013
Dolot - ostatnie starcie.
Kategoria: zmiany w aucie
Ruchy silnika uniemożliwiają zastosowanie sztywnego łącznika, a więc były próby reanimacji dolotu za pomocą karbowanego węża z aluminium, które nadaje się do innych zastosowań - choćby do grillowania. Na pewno nie do doprowadzania powietrza w gorącej komorze silnika. Kiedy taki właśnie wąż nosił ślady zużycia (nadspodziewanie szybko), pomocna okazała się taśma tekstylna, nadająca mu wygląd części tuningowanej (haha) przez adepta najgorszej szkoły dla tunerów No i wreszcie. Znalazłem idealne zastosowanie szmaty tekstylno-aluminowej. Jej miejsce jest w koszu.
Próba znalezienia odpowiedniego węża gumowego trwała jakiś czas. W większości sklepów, do których wchodziłem z tłumikiem szmerów, witano mnie z uśmiechem i kiwano głowami. Problem Renault chyba jest popularny. Ostatecznie trafiłem do warsztatu przyjaciela, który grzebiąc gdzieś na regale, zeskoczył z soczystym "Znalazłem k**wa, ja pier**le, zobacz jaki śliczny!". Jacek choruje na "częstoentuzjazm", a więc byłem sceptyczny, ale po chwili nagrzewania, rozciągania ujrzałem dolot śmiem twierdzić lepszy niż oryginalny. Może guma mogłaby być nieco krótsza, ale dzięki tej elastycznośći mogę pokusić się o wyprowadzenie dolotu gdzieś w inne miejsce, bo seryjny wąski ssak niczym z odkurzacza domowego jest raczej mizerny. Osłona gumowa przekładni z Astry jako dolot w Megane spisuje się wyśmienicie. Gdyby ktoś pytał
Sroqraf
Dodano: 10 lat temu
Do mijodl: Słuszne spostrzeżenie
mijodl
Dodano: 10 lat temu
Dobrze, że to nie renault reklamowało się hasłem "przemyślane rozwiązania". :D
Najnowsze blogi
Dodano: 21 godzin temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
2
komentarze
Dodano: 3 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
16
komentarzy
Dodano: 4 dni temu, przez powerTGS440
PACJENT:
MAN TGS 2011 rok
moc fabryczna: 440PS
moment: 2300NM
turbina: HOLSET
wersja: fabryczny pod ADR
przekładnia : AsTronic (automat) 12-GEARBOX
norma spalin : EURO5 (bez AdBlue)
norma ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych