Wpis w blogu auta
Skoda Octavia
Dodano: 10 lat temu
Blog odwiedzono 677 razy
Data wydarzenia: 21.03.2014
Detale
Kategoria: zmiany w aucie
Taka drobna rzecz a cieszy... Czy nie można było tego fabrycznie w każdej wersji dawać? Bo jeżeli ja w sklepie kupuje taki schowek oryginalny za 80zł to salon czy fabryka ma go za 20zł to jaki jest sens dziadować i oszczędzać na takich przydatnych pierdołach?
damian88max
Dodano: 10 lat temu
Do MarcinGP: zawsze mozna 100 do ceny wliczyc i bedzie 80zł na plus razy iles tam modeli
wildpolish
Dodano: 10 lat temu
Do sajeks: haha
sajeks
Dodano: 10 lat temu
Dopracuj jeszcze taki mały detal i fotki wstawiaj, Niektórzy na tym portalu nie wiedzą co to chlapacz, ale wiedza co to wazelina.
wildpolish
Dodano: 10 lat temu
A ja miałem napisać to samo, na szczęście zauważyłem
MarcinGP
Dodano: 10 lat temu
Do giernal: No to teraz i ja zauważyłem, że Ty zauważyłeś, iż nie zauważyłem
giernal
Dodano: 10 lat temu
Do MarcinGP: Właśnie zauważyłem, że nie zauważyłeś!
MarcinGP
Dodano: 10 lat temu
Do giernal: nie zauważyłem...
MarcinGP
Dodano: 10 lat temu
Pomnóż to 20pln razy 100 000 to będziesz wiedział ile rocznie zaoszczędzą tylko na jednym produkowanym modelu i na pewno dotrze do Ciebie dlaczego nie jest w standardzie.
roman78
Dodano: 10 lat temu
Do Egontar: Oryginały przód i tył wersja krótka półokrągła w sklepie z częściami do skody (nie autoryzowany) 100zł za oba komplety.
giernal
Dodano: 10 lat temu
Pomnóż ilość wyprodukowanych Octavii razy te 20 zł, a zobaczysz, że oszczędności są.
Egontar
Dodano: 10 lat temu
Ile cię kosztowały chlapacze oryginalne? Ja kupowałem do Beetla to za komplet na jedną oś w salonie chcieli 250zł (na allegro oryginalne nówki kupiłem za 55zł na oś)!
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
9
komentarzy
Dodano: 4 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
19
komentarzy
Dodano: 5 dni temu, przez powerTGS440
PACJENT:
MAN TGS 2011 rok
moc fabryczna: 440PS
moment: 2300NM
turbina: HOLSET
wersja: fabryczny pod ADR
przekładnia : AsTronic (automat) 12-GEARBOX
norma spalin : EURO5 (bez AdBlue)
norma ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych