Dodano: 10 lat temu
Blog odwiedzono 1035 razy
Data wydarzenia: 26.07.2013
czujnik ABS
Kategoria: awaria
PS. Jak kupowałem czujnik to gościu powiedział mi że dużo ich sprzedali w tym roku i to właśnie do e46.
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
7
komentarzy
Dodano: 3 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
16
komentarzy
Dodano: 5 dni temu, przez powerTGS440
PACJENT:
MAN TGS 2011 rok
moc fabryczna: 440PS
moment: 2300NM
turbina: HOLSET
wersja: fabryczny pod ADR
przekładnia : AsTronic (automat) 12-GEARBOX
norma spalin : EURO5 (bez AdBlue)
norma ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
a co do czujnika to masz opi-erdól bo wiesz ze mam zaj-ebistego diaguna-jechałbym do roboty to bym ci podłaczył sprzet i po 3 min masz odpowiedz który czujnik jest do wymiany-zaoszczedziłbys kase i nerwy.koles z warsztatu musiał miec słaby sprzet-mój diagun odczytuje błedy na postoju- nie trzeba ruszac jak tamtem łom kazał sie toczyc.-miałem ostatnio ten sam problem w e39 z tyłu-zdiagnozowałem sobie moment ze to tylny lewy sensor ale schody zaczeły sie potem...sama wymiana to 10 min.-kupiłem nowy...ku-rwa okazało sie ze sprzedali wadliwy a jak go wyciagalismy-wcisnał sie we wtyczke i wyrwalismy go z wtyczka od nadkola-oddałem do reklamacji-zażądali kwitu że to aso robiło-skołowałem kwit od kumpla-uznali gwarancje ale 2 tygi to trwało,a nastepne 2 tygi szukanie wtyczki która kosztuje 5 zł ale nikt jej nie miał dopiero jakis kumaty koles przysłał mi 2 szt z kilkoma cm kabelków które skreciłem na drut z tymi z nadkola-skasowałem błąd diagunem i gitara chodzi
co do tych czujników to klasyk przypadłosc chyba wszystkich bmw
co do demontazu u Ciebie to jestem w szoku-u mnie wystarczy zdjąc koło-nic wiecej nie demontuje-czujnik jest z tyłu w piascie na jeden imbusowy klucz przykrecony w otwór dokładnie jak w Twoim bo widze na focie-jedyna róznica ze masz szara wtyke do gniazda a u mnie niebieska.wyjmowałem juz te czujniki przy demontazu róznych aut i na razie nie musialem nic demontowac poza zdjeciem koła i odkreceniem srubki mocujacej.zgodze sie ze czasem nie wychodzi i jest zapieczony-wtedy biore odrdzewiacz-spryskuje-czekam 10 min i ruchy obrotowe w gnieździe piasty-raz w jedną -raz w druga strone-ostatecznie podwazasz cienkim śrubokretem od strony mocowanka i robisz dzwignie-zwykle wychodzi ale młotem rozpie-rdalanie?a jakby ci sie ukruszył i resztka w srodku zaczopowała to cała piaste musiałbys wyjąc zeby to usunac...no masz fantazje...