Dodano: 11 lat temu
Blog odwiedzono 2513 razy
Data wydarzenia: 04.09.2012
Akumulator do wymiany?
Kategoria: inne
Może ma ktoś pojęcie co się dzieje z akumulatorem (?) w moim wozidełku?
W ostatnią niedzielę miałem zaplanowany wyjazd, i gdyby nie to, że użyłem w końcu prostownika, to nic by z wyjazdu nie wyszło. Rozrusznik zaledwie "kichnął" kilka razy. Piętnaście minut ładowania sprawę załatwiło - odpalił i potem było już normalnie.
Dwa dni wcześniej wyjeżdżałem z garażu - mycie itp, auto zachowywało się też normalnie.
w poniedziałek pojechałem do elektryka. Pomiary wykazały, że przez około 10 minut po wyłączeniu wszystkiego co możliwe, pobór prądu wynosił około 0,15. Dopiero później wartość spadała do 0,03 (norma). Co jest grane?
Czy możliwe, że coś "żre" prąd? No i najważniejsze pytanie - czy można to jakoś ogarnąć. Elektryk nie zrobił nic, bo pobór prądu spadał do normalnych wartości, niemniej jednak coś akumulator przed tą niedzielą całkiem skutecznie rozładowało... Jakiś przekaźnik czy inna cholera?
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
9
komentarzy
Dodano: 4 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
19
komentarzy
Dodano: 5 dni temu, przez powerTGS440
PACJENT:
MAN TGS 2011 rok
moc fabryczna: 440PS
moment: 2300NM
turbina: HOLSET
wersja: fabryczny pod ADR
przekładnia : AsTronic (automat) 12-GEARBOX
norma spalin : EURO5 (bez AdBlue)
norma ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Jaki to masz 'śilnik' w swoim szwabwagenie?
zobacz jeszcze http://pl.wikipedia.org/wiki/Amper - szukaj wymiar.
Koniec czepiania.
Chciałem pomóc, ale widać teraz takie akumulatory robią.
Możesz zobaczyć jeszcze czy masz takie samo napięcie na akumulatorze i alternatorze = słabe połączenie.
I jeszcze czy na akumulatorze nie ma prądu przemiennego, jak jest to chyba poszła dioda.
http://wynalazki.slomniki.pl/index.php/wynalazcy/42-a/687-amp-re-andr-marie.html.
A przy okazji: co ma słowo ogarnąć (proponuję lekturę słownika) do: objąć. Warto uważniej czytać, jeśli chce się pomóc (?). Napisałem, że był to incydentalny przypadek. Elektryk (dobry elektryk) nie jest w stanie nic zrobić, kiedy auto zachowuje się normalnie (jak sądzę). Właśnie w tą niedzielę (czy może od piątku do niedzieli) coś się porobiło i o to pytałem... Może ktoś miał już kiedyś coś podobnego?
pobór prądu ma wymiar - amper (w skrócie A).
pomysł mam taki: jeśli chcesz zobaczyć na którym obwodzie ucieka prąd, to podłącz amperomierz (byle jaki miernik można za 20 zł w markecie kupić) zamiast odpowiedniego bezpiecznika. po kilku pomiarach wsio powinno być jasne.
poza bezpiecznikami w kabinie możesz mieć jeszcze pod maską, przy aku itd. Zakres ustaw na 10A, przynajmniej na czas podłączania miernika. Potem w trakcie mierzenia można zmniejszyć.
diody wzbudzenia chyba nie powinny jeszcze puszczać, ale jak to zmierzyć bez rozbierania alternatora?
Powodzenia.
ps. jakie napięcie ma aku w czasie jazdy?