Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Audi A4 3.0TDI Quattro 270KM
»
A może zmiana końcówek wydechu?
Wpis w blogu auta
Audi A4
Dodano: 12 lat temu
Blog odwiedzono 8788 razy
Data wydarzenia: 24.07.2011
A może zmiana końcówek wydechu?
Kategoria: zmiany w aucie
Dlatego zanim w końcu wymienię cały wydech, postanowiłem na razie odświeżyć wygląda tyłu samochodu, wymieniając same końcówki.
Nie ma to być żaden "wiejski tuning" z wystającymi, wielkimi, wygiętymi do góry wydechami, ale subtelna zmiana, pasująca do charakteru samochodu.
Końcówki które mam aktualnie są bardzo gięte do dołu, jak to zwykle w dieslach, ale że auto nie kopci, to postanowiłem, że jeśli zmienię, to będą proste końcówki.
Na razie mam pomysł na zmianę końcówek na ultery o średnicy 100mm i lekkim ścięciu do dołu, bo to w końcu diesel. A w nowych dieslach stosuje się właśnie jedynie takie ścięcie.
Końcówki oczywiście będą wspawane i dowiedziałem się że mógłbym je zamówić bez loga "Ulter", więc byłyby zupełnie "czyste".
Jak Wam się widzi taka zmiana?
Może macie jakieś inne pasujące propozycje?
Na zdjęciach.
1. Wstępnie wybrane końcówki.
2. A4 B8 3.0TDI który ma całkiem podobne końcówki oryginalnie.
3. A4 B7 z wymarzonym wydechem Miltek'a. Również podobne końcówki
Ostatnia aktualizacja: 24.07.2011 20:59:44
Najnowsze blogi
Dodano: 16 godzin temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
1
komentarz
Dodano: 3 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
15
komentarzy
Dodano: 4 dni temu, przez powerTGS440
PACJENT:
MAN TGS 2011 rok
moc fabryczna: 440PS
moment: 2300NM
turbina: HOLSET
wersja: fabryczny pod ADR
przekładnia : AsTronic (automat) 12-GEARBOX
norma spalin : EURO5 (bez AdBlue)
norma ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
No to nie mam wyjścia. Zdjęcia będą niezależnie od tego jak wyjdzie. (NIE MOŻE WYJŚĆ ŹLE!!!)
No chyba, że wyjdzie beznadziejnie, to nic nie pokażę.
pzdr
Ale jak na samochodzie, to się okaże po zamontowaniu. Teraz muszę się umówić z moim mechanikiem na wspawanie.
Bulgotanie jest całkiem fajne tych wielkich silników, ale czy to wystarczy żeby samochód był dobry, to już kwestia gustu.
tuningowa końcówka do diesla? no litości ;>
Brzmi dosyć sarkastycznie
Mozę warto końcówki zrobić tak jak teraz unia wymaga w unijnych autach (skierowane w dół) wtedy wyglądał by może jakoś "Nowocześniej" << o ile się nie mylę
A co do rasowych.sportowych samoxchodów, to ja wole pożądne bulgotanie wielkich amerykańskich silników, niż świszczenie i ryczenie europejskich/azjatyckich malutkich bolidów.
A co do rozwiązań docelowych... to właściwie każde auto, to rozwiązanie tymczasowe.
A co jest z oryginalnym nie tak?
Jestem za rozwiązaniami docelowymi, a na tymczasowe to szkoda kasy!
A co do Dodge'a, to nie gustuję w takich samochodach. Móje marzenie to porsche 911, a bliżej mojego RS4, a całkiem blisko S4.
Pewnie właścicielom golfów i 20 letnich oplów zaimponujesz
a co ci nie gra w oryginalnym wydechu?
Chyba nie po to kupiłeś auto z DPF`em zęby go teraz wyrzucać?