Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog auta Audi A4 3.0TDI Quattro 270KM » A może zmiana końcówek wydechu?







Prześlij sugestię
Wpis w blogu auta Audi A4
Dodano: 12 lat temu
Blog odwiedzono 8788 razy
Data wydarzenia: 24.07.2011
A może zmiana końcówek wydechu?
Kategoria: zmiany w aucie
Od dłuższego czasu myślę o zmianie całego układu wydechowego, być może z wycięciem filtra cząstek stałych. No ale jak zwykle finanse ciągle odkładają tą zmianę.
Dlatego zanim w końcu wymienię cały wydech, postanowiłem na razie odświeżyć wygląda tyłu samochodu, wymieniając same końcówki.
Nie ma to być żaden "wiejski tuning" z wystającymi, wielkimi, wygiętymi do góry wydechami, ale subtelna zmiana, pasująca do charakteru samochodu.
Końcówki które mam aktualnie są bardzo gięte do dołu, jak to zwykle w dieslach, ale że auto nie kopci, to postanowiłem, że jeśli zmienię, to będą proste końcówki.
Na razie mam pomysł na zmianę końcówek na ultery o średnicy 100mm i lekkim ścięciu do dołu, bo to w końcu diesel. A w nowych dieslach stosuje się właśnie jedynie takie ścięcie.
Końcówki oczywiście będą wspawane i dowiedziałem się że mógłbym je zamówić bez loga "Ulter", więc byłyby zupełnie "czyste".
Jak Wam się widzi taka zmiana?
Może macie jakieś inne pasujące propozycje?

Na zdjęciach.
1. Wstępnie wybrane końcówki.
2. A4 B8 3.0TDI który ma całkiem podobne końcówki oryginalnie.
3. A4 B7 z wymarzonym wydechem Miltek'a. Również podobne końcówki
Ostatnia aktualizacja: 24.07.2011 20:59:44
Dodano: 12 lat temu
Do Dzacek1841: Co do nowych diesli z DPF to one nie puszczają nic dymku, wydech mozna przetrzec białą chusteczką i będzie najwyzej skurzona. A co do samego DPF to nie jest on najlepszy do silnika bo przy jego przepalaniu ropa przedostaje się do oleju i go rozcieńcza, wiem to z własnego przypadku. Między wymianami przybywa mi oleju. A końcówki ładne tylko jak dla mnie nieco za duże.
Dodano: 12 lat temu
Do wojtpol: ja jestem dobrej myśli, jak na razie wszystkie mody zajefajnie wyszły, to i tył musi być ok;)
Dodano: 12 lat temu
Do DiKej: Hahhahaaa... no to rozgryzłeś wszystko.;)
No to nie mam wyjścia. Zdjęcia będą niezależnie od tego jak wyjdzie. (NIE MOŻE WYJŚĆ ŹLE!!!):)
Dodano: 12 lat temu
hehe to czekam, jak do niedzieli nic nie przybędzie, to znaczy że można się śmiać że tył sobie popsułeś
Dodano: 12 lat temu
Do DiKej: Oczywiście to zrobię.:)
No chyba, że wyjdzie beznadziejnie, to nic nie pokażę.;)
Dodano: 12 lat temu
Do wojtpol: to koniecznie wrzuć parę fot
Dodano: 12 lat temu
Do DiKej: W przyszłą środę będę wiedział jak wyglądają na samochodzie.;)
Dodano: 12 lat temu
na pewno poprawi wygląd, ale 100mm, niezłe kominy jestem ciekawy jak to będzie wyglądało:)
pzdr
Dodano: 12 lat temu
Nie ma odwrotu. Końcówki kupione. Na żywo wyglądają super.:-)
Ale jak na samochodzie, to się okaże po zamontowaniu. Teraz muszę się umówić z moim mechanikiem na wspawanie.
Dodano: 12 lat temu
Do Dzacek1841: Podoba mi się Twój sarkazm, ale właśnie te końcówki które wybrałem są "skierowane w dół" w ten sam sposób, jaki kierowane są końcówki w fabrycznych układach wydechowych Audi A4 po roku 2008. Czyli poprzez skośne cięcie końcówki. Jeśli nie wierzysz, to zerknij na fotkę którą zamieściłem, albo na stronę audi. Co do kopcenia, to zgadzam się z Tobą - każdy samochód (nawet benzyna) potrafi kopcić, jeśli jest z nim coś nie tak.;)

Bulgotanie jest całkiem fajne tych wielkich silników, ale czy to wystarczy żeby samochód był dobry, to już kwestia gustu.
Dodano: 12 lat temu
Do wojtpol: nowoczesne też lubią przekopcić uwierz :P
tuningowa końcówka do diesla? no litości ;>
Brzmi dosyć sarkastycznie :)
Mozę warto końcówki zrobić tak jak teraz unia wymaga w unijnych autach (skierowane w dół) wtedy wyglądał by może jakoś "Nowocześniej" << o ile się nie mylę :)

A co do rasowych.sportowych samoxchodów, to ja wole pożądne bulgotanie wielkich amerykańskich silników, niż świszczenie i ryczenie europejskich/azjatyckich malutkich bolidów.
Dodano: 12 lat temu
Dzięki wszystkim za wyrażenie swojej opinii, jak że nikt nie chciał mnie przekonać do jakiegoś innego rozwiązania. A pozostawienie oryginalnych końcówek jednak mnie nie przekonuje, to będę ultery, które pokazałem na zdjęciu. Jak tylko uda mi się je kupić i zamontować, to na pewno się pochwalę jak to wyszło. A wtedy będziemy mogli zweryfikować swoje zdanie, czy dobrze to wygląda, czy nie.;)
Dodano: 12 lat temu
Do tofana: Nigdy nie lubiłem tych zakrzywionych do dołu rur w dieslach. I o ile kiedyś rozumiałem taka potrzebę, bo kopciły, to w nowoczesnych dieslach nie ma to większego sensu.
A co do rozwiązań docelowych... to właściwie każde auto, to rozwiązanie tymczasowe.;)
Dodano: 12 lat temu
Do wojtpol:
A co jest z oryginalnym nie tak? ;)
Jestem za rozwiązaniami docelowymi, a na tymczasowe to szkoda kasy! :)
Dodano: 12 lat temu
Do Dzacek1841: Czyli jednak chodzi o zmianę oryginału. No cóż... dzięki za opinię, ale ja mam nieco inne zdanie.;)
A co do Dodge'a, to nie gustuję w takich samochodach. Móje marzenie to porsche 911, a bliżej mojego RS4, a całkiem blisko S4.;)
Dodano: 12 lat temu
Do wojtpol: samochód wygląda dobrze bez jakiś zbędnych "końcówek", jak chcesz rasowy wygląd to polecam Dodge Charger R/T
Dodano: 12 lat temu
Do benny86: Gdybym był pewien, że wkrótce zmienię ten wydech, to na pewno nie marnowałbym tych 5 stów. Ale, że nie wiem kiedy będę mógł wydać na wydech, to na razie zmienię choć wygląd.
Dodano: 12 lat temu
Do Dzacek1841: Mówisz, że "na wieś", bo uważasz że końcówki nie będą pasować? Czy dlatego, że zmieniam oryginał? Jeśli to pierwsze, to właśnie dlatego zapytałem, bo może ktoś ma inny pomysł i pomoże lepiej wybrać. A jeśli drugie, to argument mnie nie przekonuje, bo końcówki będą bardzo podobne do oryginalnych Audi 2.0T, tylko inaczej ścięte i odrobinę większa średnica. No ale to w końcu V6, a nie R4, więc mogą być odrobinę większe. W nowych A4 3.0TDI końcówki wyglądają bardzo podobnie. Dodałem zdjęcie, dla porównania.
Dodano: 12 lat temu
Do wojtpol: więc tym bardziej strata 5 stów na rozwiązanie które z natury będzie tylko tymczasowe to jak dla mnie kiepski pomysł. Za to już opłącisz montaż nowego układu
Dodano: 12 lat temu
Takie fajne auto, a trafiło na wieś :)
Pewnie właścicielom golfów i 20 letnich oplów zaimponujesz :)
a co ci nie gra w oryginalnym wydechu?
Chyba nie po to kupiłeś auto z DPF`em zęby go teraz wyrzucać?
Dodano: 12 lat temu
Do benny86: Dokładnie w takiej cenie końcówki chcę kupić. Z montażem dwóch zamknę się w 500zł. Za układ wydechowy taki, jak chcę, musiałbym zapłacić 3000zł + koszty wymiany nie mniej niż 500zł. Jeśli wycinałbym jeszcze DPFa, to dodatkowo 1500zł, w sumie 5000zł jak nic. 10 razy tyle.:/
Dodano: 12 lat temu
Dobrej jakości końcówka może kosztować nawet 100-150zł. Jeśli i tak planujesz wymianę całego układu wydechowego może nie warto nabijać dodatkowe koszty?
Dodano: 12 lat temu
Do And1WT: Mam na to pozor.;) Nie będzie za bardzo wystawać. Będzie chować w obrysie zderzaka.
Dodano: 12 lat temu
Do majcher836: Niestety audi nie ma takich końcówek. Najbardziej podobne są w A4 2.0T (benzyna), ale są prosto ucięte i mają nieco mniejszą średnicę. Inne fajne końcówki, to podwójne S4 (ale potrzebna zmiana dyfuzora) i owalne RS4, ale tutaj nawet dyfuzora nie da się dopasować.
Dodano: 12 lat temu
Tylko żeby nie wystawały za bardzo, bo będzie kiepsko...
Dodano: 12 lat temu
Byłoby super!
Dodano: 12 lat temu
Pomysł dobry na pewno będzie wyglądać fajnie :)
Dodano: 12 lat temu
Zobacz czy same Audi nie ma jakieś oryginalnej sportowej końcówki ale tak też wygląda świetnie;)
Dodano: 12 lat temu
Bardzo fajna[up]
Dodano: 12 lat temu
Ze swojej strony dodam, że nie tylko diesle mają rurę zagiętą ku dołowi. W moim benzynowym Polo wydech też jest wygięty w stronę podłoża. ;)
Najnowsze blogi
Dodano: 16 godzin temu, przez giernal
Kończąc w optymistycznym tonie ostatni wpis pochwaliłem zarówno stan techniczny samochodu, jak i umiejętności żony w prowadzeniu pojazdów. Życie niestety szybko ostudziło moje pozytywne ...
1 komentarz
Dodano: 3 dni temu, przez Egontar
Możliwe mody w DS-5, z tych które chciałbym mieć u siebie. Oczywiście sam pewnie nie brałbym się za przeróbki, tylko kto to robi w Polsce? Poza tym gdzie to wszystko kupić, bo zdolnych ...
15 komentarzy
Dodano: 4 dni temu, przez powerTGS440
PACJENT: MAN TGS 2011 rok moc fabryczna: 440PS moment: 2300NM turbina: HOLSET wersja: fabryczny pod ADR przekładnia : AsTronic (automat) 12-GEARBOX norma spalin : EURO5 (bez AdBlue) norma ...
6 komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl