Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog kierowcy ArturS

Blog kierowcy ArturS
Dodano: 10 lat temu, przez ArturS
Kraj, który warto zobaczyć, pomimo setek upierdliwych ,,majfrendów'' i tysięcy innych różnic (kulturowych, religijnych, mentalnych, etnicznych, itp.). Teren do jazdy nieco ekstremalny: jednego dnia śnieg, wysokości alpejskie (2700 m npm.) i -4 st., następnego - wszechobecny saharyjski pył, piach, temperatura +30 i wilgotność (a raczej suchość) ok. 0% . Poziom nagromadzenia ,,majfrendów'' na 1m^2 odwrotnie proporcjonalny do gęstości zaludnienia danego obszaru... Gdzie tylko ...
Dodano: 11 lat temu, przez ArturS
Przyszła zima, czas zrobić pożytek z nakręconych filmów. Głowna kamera (GoPro) filmowała głownie niedziałający prędkościomierz w trampku, więc zostają jedynie materiały z mojej lichej GoBandit HD. Kamerzysta ze mnie żaden, z obróbką styczności właściwie nie miałem, więc bez linczu proszę Pierwszy materiał obrobiony w movie maker, z kolejnymi się bardziej postaram ;) 18.07.2012 Kosowo Obóz, pod kosowską wioską Brod, rozbiliśmy dość wcześnie, ...
W stronę Polski Tak naprawdę dopiero po zjechaniu z Qafe Murres, kraj Skipetarów ukazał nam swoje obłędne i surowe piękno. Przedostatni dzień w Albanii upłynął nam na przemierzaniu okolic Bulqize i Burrel, z począku przez góry, później przez świeżo zabetonowane drogi wzdłuż przepięknych dolin i brzegów sztucznych jezior (nie od dziś wiadomo, że Albania od długiego czasu utrzymuje się ze sprzedaży prądu, który produkuje w elektrowniach wodnych). Pizza w mijanym ...
ALBANIA Na pożegnanie z Macedonią zapuściliśmy się w okolice wsi Galicnik i Lazaropolje, w rejonie Mavrova, aby zakosztować jazdy malowniczymi połoninami, pośród pastwisk i bacówek. Po dwóch godzinach spokojnego toczenia się przez nieźle utrzymane i oznaczone szlaki turystyczne, asfalt pod kołami prowadzący do przejścia granicznego w Debar okazał się niemiłym zgrzytem estetycznym. Na pocieszenie powiedzieliśmy sobie, że Albania i jej ,,asfaltowe bezdroża'' są już ...
Dodano: 11 lat temu, przez ArturS
Macedonia Obóz w Brodzie żegnaliśmy z lekkim deszczem żalu na twarzach, ale jak to mawiał Sancho, giermek Don Kichota: ,,naprzód w drogę po nowe guzy!''. Zostawiając Brod za plecami, w Dragash wprosiliśmy się jeszcze do pewnej firmy komputerowej, gdzie zrobiliśmy zapasowe kopie zdjęć i filmów. Szybka kawa i znów siodła motocykli odciskały wzorki na naszych... spodniach. Droga do Prizren zabijała upałem, przeciskanie się przez zatłoczone miasto też do ...
Przy okazji jednej z napraw, koło niewielkiego warsztatu typu ,,Gumiserwis'' czy też ,,Pneuserwis'', wymieniliśmy niektóre zębatki i opony na nieco bardziej górskie. Kilkadziesiąt kilometrów dalej nadmiarowe opony zostały skrzętnie ukryte w krzakach i przyrzucone sporą warstwą trawy i gałęzi (no bo po co to wozić, a jeszcze mogą się przydać, np. w drodze powrotnej). Pomoc dużego kompresora przy układaniu nowych gum na felgach okazała się nieoceniona. Przy okazji ...
Tradycyjnie już, wakacje spędzam na dwóch kółkach. Tym razem padło na piękne Bałkany, raj turystów i enduromaniaków. Zestawy podróżne: Artur - Yamaha XT600Z Tenere Adam - Suzuki DRZ400S Kamil - Honda XL600V Transalp (z mocno zamotanym zawieszeniem) Oskar - KTM 690 Enduro R Tomek - Yamaha XTZ 750 Super Tenere Mariusz (Mario) - Yamaha XTZ660 Tenere Część I Po półrocznych intensywnych i całkiem sprawnie idących przygotowaniach, od 14 lipca (dnia startu) ...
Dodano: 2 dni temu, przez darek-k
wycena z ubezpieczalni naprawa przewyższa wartość auta moja decyzja auto odkupuje po cenie rynkowej z przed uszkodzenia ubepieczyciel