Tutaj jesteś:
Samochód
Volvo 480 ES
- Kupione używane w 2008
- Auto obejrzano 2020 razy
- Online od 16 lat, 10 miesięcy i 3 dni
- Auto polubiono 28 razy
Nazwa auta:
ES
Marka:
Volvo
Model:
480
Nadwozie:
Coupe
Silnik:
1.7
Moc silnika:
109 KM
Przebieg:
165 500 km
Rocznik:
1986
Rok produkcji 1986. Model '87. Wyprodukowany 14 sierpnia 1986 w fabryce Volvo w Born. Jeden z pierwszych egzemplarzy, które zeszły z taśmy po rozpoczęciu produkcji fabrycznej. Sprzedany po raz pierwszy 1 października 1986 przez Volvo Automobiles France. Po różnych perypetiach trafił w 1992 roku do Polski. Użytkowany przez osobę, która go sprowadziła do roku 2000. Następnie sprzedany. Zanim trafił do mnie miał jeszcze sześciu właścicieli.
Zakupiony z przebiegiem 158776 km. Przebieg na dziś to 171256 km.
Wszystko seryjne i takie ma być. Może skuszę się na sprężyny JAMEXa -30 mm
Na założenie czeka Turbo-lip, czyli fabryczny przedni spojler od wersji Turbo
SilnikB18E. Najlepszy silnik jaki był montowany w 480, oprócz B18FT czyli TURBO. Niestety w późniejszych latach górę wzięły normy spalin EURO.
Przy przebiegu 165200 km wymiana uszczelki pod głowicą, paska rozrządu, pompy wody, rolek rozrządu, delikatna modyfikacja głowicy polegająca na planowaniu i polerowaniu kanałów ssących, wymiana wtryskiwaczy (od BMW 635CSi) regulatora ciśnienia paliwa, kopułki i palca rozdzielacza
Ergonomia bez zastrzeżeń. Plastiki we wnętrzu słabej jakości.
Zawieszenie seryjne. Zmienione na nowe wszystkie elementy metalowo gumowe. Założono sportowe amortyzatory z przodu. Nastąpiła także zmiana tulei wahacza, sworzni wahacza, gum stabilizatora, końcówek drążków, tarcz hamulcowych z przodu i z tyłu, klocków hamulcowych, łączników stabilizatora z przodu i z tyłu. Przydałaby się jeszcze rozpórka kielichów.
Radia brak :-)
Perspektywy: Uzupełnienie wszystkich braków/uszkodzeń powstałych w wyniku eksploatacji, poprawki blacharskie, (błotniki przednie już czekają), nowy lakier na całym aucie
Plusy pojazdu:
Elastyczny silnik, świetnie zestopniowana skrzynia. 1 bieg - 0-50 km/h, 2 bieg - 15-90 km/h, 3 bieg - 30- 120 km/h, 4 bieg - 50-150 km/h, 5 bieg - 60- --- km/h
więcej »
Zakupiony z przebiegiem 158776 km. Przebieg na dziś to 171256 km.
Wszystko seryjne i takie ma być. Może skuszę się na sprężyny JAMEXa -30 mm
Na założenie czeka Turbo-lip, czyli fabryczny przedni spojler od wersji Turbo
SilnikB18E. Najlepszy silnik jaki był montowany w 480, oprócz B18FT czyli TURBO. Niestety w późniejszych latach górę wzięły normy spalin EURO.
Przy przebiegu 165200 km wymiana uszczelki pod głowicą, paska rozrządu, pompy wody, rolek rozrządu, delikatna modyfikacja głowicy polegająca na planowaniu i polerowaniu kanałów ssących, wymiana wtryskiwaczy (od BMW 635CSi) regulatora ciśnienia paliwa, kopułki i palca rozdzielacza
Ergonomia bez zastrzeżeń. Plastiki we wnętrzu słabej jakości.
Zawieszenie seryjne. Zmienione na nowe wszystkie elementy metalowo gumowe. Założono sportowe amortyzatory z przodu. Nastąpiła także zmiana tulei wahacza, sworzni wahacza, gum stabilizatora, końcówek drążków, tarcz hamulcowych z przodu i z tyłu, klocków hamulcowych, łączników stabilizatora z przodu i z tyłu. Przydałaby się jeszcze rozpórka kielichów.
Radia brak :-)
Perspektywy: Uzupełnienie wszystkich braków/uszkodzeń powstałych w wyniku eksploatacji, poprawki blacharskie, (błotniki przednie już czekają), nowy lakier na całym aucie
Plusy pojazdu:
Elastyczny silnik, świetnie zestopniowana skrzynia. 1 bieg - 0-50 km/h, 2 bieg - 15-90 km/h, 3 bieg - 30- 120 km/h, 4 bieg - 50-150 km/h, 5 bieg - 60- --- km/h
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 13 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 14 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 16 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
34
komentarze
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy




Masz rację, auto jest megaciekawe, niestety wykonane z gównolitu i to się teraz po latach mści
Koszt wlasciwy napraw przeprowadzonych w mym pojezdzie to 2731 PLN a nie 4731!
Auto naprawdę rzadkie.