Tutaj jesteś:
Samochód
Volkswagen Polo
- Kupione używane w 2010
- Auto obejrzano 572 razy
- Online od 14 lat, 9 miesięcy i 14 dni
- Auto polubiono 73 razy
Marka:
Volkswagen
Model:
Polo
Generacja:
IV
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
1.4 TDI
Moc silnika:
75 KM
Przebieg:
115 716 km
Rocznik:
2004
VW Polo classic 1,4 TDI Model IV 9N2 z 2004 roku
Silnik BAY turbodisel 75 KM , 3 cylindry na pompowtryskiwaczach.
Wyposażenie:
klimatyzacja
centralny zamek
ABS
podgrzewane lusterka
Podgrzewane przednie siedzenia
Komfortowe przednie fotele (Naprawdę bardzo wygodne z podtrzymaniem kręgosłupa lędźwiowego
Jaśki - ile? Kto by to zliczył?
Elektrycznie sterowane lusterka
Elektrycznie sterowane szyby
Wymiary bagażnika szerokość 95 cm długość 95 cm wysokość 60 cm
Generalnie tylko seria , planowane zmiany? Nic . Po co? Dobrze jest jak jest.
Przeprowadzone zmiany:
Zawieszenie fabrycznie było obniżone (kod L06: prześwit zawieszenia 06 - niebieskie sprężyny) Zmiana była jakby w drugą stronę niż u większości, zmieniłem je na normalne seryjne sprężyny. Na tamtych nie dało się jeździć po naszych polskich drogach większe wyboje lub sierżant i tarłem osłoną silnika. Teraz auto podniosło się o około 4 cm i jest spoko.
Sprężyny jakby co leżą w garażu jakby ktoś potrzebował.
więcej »
Silnik BAY turbodisel 75 KM , 3 cylindry na pompowtryskiwaczach.
Wyposażenie:
klimatyzacja
centralny zamek
ABS
podgrzewane lusterka
Podgrzewane przednie siedzenia
Komfortowe przednie fotele (Naprawdę bardzo wygodne z podtrzymaniem kręgosłupa lędźwiowego
Jaśki - ile? Kto by to zliczył?
Elektrycznie sterowane lusterka
Elektrycznie sterowane szyby
Wymiary bagażnika szerokość 95 cm długość 95 cm wysokość 60 cm
Generalnie tylko seria , planowane zmiany? Nic . Po co? Dobrze jest jak jest.
Przeprowadzone zmiany:
Zawieszenie fabrycznie było obniżone (kod L06: prześwit zawieszenia 06 - niebieskie sprężyny) Zmiana była jakby w drugą stronę niż u większości, zmieniłem je na normalne seryjne sprężyny. Na tamtych nie dało się jeździć po naszych polskich drogach większe wyboje lub sierżant i tarłem osłoną silnika. Teraz auto podniosło się o około 4 cm i jest spoko.
Sprężyny jakby co leżą w garażu jakby ktoś potrzebował.
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 16 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 17 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
3
komentarze
Dodano: 19 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
44
komentarze
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy






Czytałam, że Polo V w wersji sedan jest/ma być na rynek rosyjski.
Dzięki za uznanie. Nieukrywam że jak go zobaczyłem to się zakochałem i musiałem kupic.Kupiłem w maju 2010 więc jeszcze niewiele wiem. Chciałem kupić pokrowce na siedzenia problem . Kiedyś próbowałem w sieci znaleźć tylnią klapę i tylne światła. Używek niema, a oryginały do ściągnięcia.Cóż jeżdzę pomału i ostrożnie
Skąd on został sprowadzony?
Jak żyję, nie widziałem jeszcze na żywo Polo IV w wersji sedan!
P.S. Są jakieś problemy związane z dostaniem części do niego (głównie blacharskich)?