Tutaj jesteś:
Samochód
Volkswagen Caddy "Caddilak" TDI
- Kupione używane w 2008
- Auto obejrzano 28118 razy
- Online od 16 lat, 11 miesięcy i 18 dni
- Auto polubiono 303 razy
Nazwa auta:
"Caddilak" TDI
Marka:
Volkswagen
Model:
Caddy
Generacja:
II
Nadwozie:
Furgon
Silnik:
1.9 TDI
Moc silnika:
116 KM
Przebieg:
199 500 km
Rocznik:
2000
Rocznik 2000. Silnik AHU - 2009.12.09 - chip na 116,1 KM i 282 Nm + regeneracja turbosprężarki z wymianą koła kompresji na wydajniejsze.
Z perspektywy czasu widzę , ze to był strzał w przysłowiową "10-kę"
Moc i moment odpowiednie nawet do załadowanego w pełni samochodu (miałem już na nim ok 400 kg ładunek).
Szybka jazda i wyprzedzanie nie stanowią żadnego problemu.
Standardowo jazda po polskich drogach odbija się czkawką na zawieszeniu - jak to w golfopodobnych produkcjach - uszkodzeniu ulegają tylne tuleje wahacza ...
O dziwo - brak śladów rdzy (nie jest to rzadkością w Caddy II).
Plany: kuracja wirusowa (momentu nigdy nie za wiele ;) )
Zdecydowanie polecam (ale tylko w tej opcji silnikowej - TDI). Występował również w wersji z silnikiem AHH - 90 KM + turbina vtg/vnt!
Wady: jak to w Caddym - głośnawo w kabinie i słabo domykające się tylne drzwi (czasem regulacja nie pomaga). Słabawe wspomaganie układu kierowniczego, uchwyt do zamykania drzwi od wewnątrz wielkości klamki od zachrystii, mało miejsca w kabinie jak dla 190cm faceta. Widoczność lewo-prawo mocno ograniczona - trzeba uważać przy dojeździe do skrzyżowań , na których ulice nie są ułożone prostopadle. Osłona nad pedałami niestety potrafi zaplątać się między nogami ...
Zalety: bardzo pakowny, wygodny dostęp do przestrzeni bagażowej, fabryczne przelotki w dachu na antenę CB i do radia, bardzo wyraziste tylne światła mijania i stopu. Oferowany przez producenta załadunek 650 kg jest mocno zaniżony - bez problemu można tym autkiem wieźć ok 950 kg załadunku.
W mojej wersji podsufitkę części bagażowej wykonano z weluropodobnej tkaniny , dodatkowo na dachu od strony wewnętrznej zamontowano ekran cieplny z folii aluminiowej.
O dziwo - zimą w samochodzie było bardzo ciepło, czego nie zaobserwowałem w poprzednim Caddym , czy u kolegów posiadających takowe autko.
W tym aucie brakuje mi ...
- klimatyzacji
- elektrycznie sterowanych lusterek
więcej »
Z perspektywy czasu widzę , ze to był strzał w przysłowiową "10-kę"
Moc i moment odpowiednie nawet do załadowanego w pełni samochodu (miałem już na nim ok 400 kg ładunek).
Szybka jazda i wyprzedzanie nie stanowią żadnego problemu.
Standardowo jazda po polskich drogach odbija się czkawką na zawieszeniu - jak to w golfopodobnych produkcjach - uszkodzeniu ulegają tylne tuleje wahacza ...
O dziwo - brak śladów rdzy (nie jest to rzadkością w Caddy II).
Plany: kuracja wirusowa (momentu nigdy nie za wiele ;) )
Zdecydowanie polecam (ale tylko w tej opcji silnikowej - TDI). Występował również w wersji z silnikiem AHH - 90 KM + turbina vtg/vnt!
Wady: jak to w Caddym - głośnawo w kabinie i słabo domykające się tylne drzwi (czasem regulacja nie pomaga). Słabawe wspomaganie układu kierowniczego, uchwyt do zamykania drzwi od wewnątrz wielkości klamki od zachrystii, mało miejsca w kabinie jak dla 190cm faceta. Widoczność lewo-prawo mocno ograniczona - trzeba uważać przy dojeździe do skrzyżowań , na których ulice nie są ułożone prostopadle. Osłona nad pedałami niestety potrafi zaplątać się między nogami ...
Zalety: bardzo pakowny, wygodny dostęp do przestrzeni bagażowej, fabryczne przelotki w dachu na antenę CB i do radia, bardzo wyraziste tylne światła mijania i stopu. Oferowany przez producenta załadunek 650 kg jest mocno zaniżony - bez problemu można tym autkiem wieźć ok 950 kg załadunku.
W mojej wersji podsufitkę części bagażowej wykonano z weluropodobnej tkaniny , dodatkowo na dachu od strony wewnętrznej zamontowano ekran cieplny z folii aluminiowej.
O dziwo - zimą w samochodzie było bardzo ciepło, czego nie zaobserwowałem w poprzednim Caddym , czy u kolegów posiadających takowe autko.
W tym aucie brakuje mi ...
- klimatyzacji
- elektrycznie sterowanych lusterek
Blog auta (4)
Dodano: 13 lat temu, przez
baskecik
10 dni temu minęła 4 rocznica obecności tego zielonego pojazdu w granicach najjaśniejszej Rzeczypospolitej.
Przeznaczenie owego mocno na dzisiejsze czasy nieopływowego, niemodnego, w kolorze ...
8
komentarzy
Dodano: 16 lat temu, przez
baskecik
Nie wiem dlaczego fabryka Volkswagena po macoszemu traktowała małe dostawczaki.
Rozumiem brak klimy, podgrzewanych lusterek, czy innych extra opcji ale z silnikiem TDI dostarczyć zestaw ...
4
komentarze
Dodano: 16 lat temu, przez
baskecik
22.10.2009 roku opisałem wymianę tylnych tulejek wahaczy przedniego zawieszenia.
Założyłem oryginalne tuleje i pełen zaufania do mechaników opuściłem warsztat i rozpocząłem nowy etap ...
2
komentarze
Dodano: 16 lat temu, przez
baskecik
Od jakiegoś czasu borykałem się z efektem pływania przodu pojazdu.
Mauzer (kolega z AKP) podpowiedział mi kiedyś aby przyjrzeć się tylnym tulejom przednich wahaczy (podobno wybijają się ...
2
komentarze
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (1)
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Właściciel
Komentarze (16)
Dodano: 16 lat temu
Do tomcio1989:
Wszystko zależy od twoich potrzeb. Wadą tego modelu jak wspomniałeś jest brak bocznych drzwi.
Akurat moje auto to mobilny warsztat , magazyn sprzętu, narzędzi i tysięcy drobiazgów.
Łatwo go zapełnić, ale stosując zabudowę udało mi się zyskać nieco przestrzeni.
Zaletą tych samochodów jest niski koszt serwisu (zawieszenie taniutkie, silnik TDI - wiadomo że naprawia się go łatwo i niedrogo) oraz duża dostępność części z tzw "drugiej ręki".
Dodatkowym atutem jest niepaliwożerny silnik , pozwalający rozwijać duże prędkości na trasie.
Osobiście testując mój egzemplarz pojechałem > 170 km/h na autostradzie i jeszcze pojechałby więcej ...
Jak każdemu napiszę i Tobie: nie kupuj SDI - kupuj TDI.
Wszystko zależy od twoich potrzeb. Wadą tego modelu jak wspomniałeś jest brak bocznych drzwi.
Akurat moje auto to mobilny warsztat , magazyn sprzętu, narzędzi i tysięcy drobiazgów.
Łatwo go zapełnić, ale stosując zabudowę udało mi się zyskać nieco przestrzeni.
Zaletą tych samochodów jest niski koszt serwisu (zawieszenie taniutkie, silnik TDI - wiadomo że naprawia się go łatwo i niedrogo) oraz duża dostępność części z tzw "drugiej ręki".
Dodatkowym atutem jest niepaliwożerny silnik , pozwalający rozwijać duże prędkości na trasie.
Osobiście testując mój egzemplarz pojechałem > 170 km/h na autostradzie i jeszcze pojechałby więcej ...
Jak każdemu napiszę i Tobie: nie kupuj SDI - kupuj TDI.
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 14 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 15 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 17 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
41
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy








