Tutaj jesteś:
Samochód
Suzuki Samurai BZYK
- Kupione używane w 2013
- Auto obejrzano 2832 razy
- Online od 12 lat, 2 miesięcy i 19 dni
- Auto polubiono 139 razy
Nazwa auta:
BZYK
Marka:
Suzuki
Model:
Samurai
Nadwozie:
Terenowy
Silnik:
1.3
Moc silnika:
87 KM
Przebieg:
127 358 km
Rocznik:
1991
Mały zadziora... resztę dopisze życie :)
* SILNIK 1,3 benzyna
* NADWOZIE 3-DRZWI
* POJEMNOŚĆ: 1298cm
* SKRZYNIA BIEG.: 5-bieg/manual
* MOC MAX.: 70KM
* CYLINDRY/ZAW.: R4/8
* MOMENT MAX.: 103Nm/3500
* HAMULCE PRZÓD: tarczowe
* HAMULCE TYLNE: bębnowe
* OPONY: 235/75 R15
* SPALANIE miejskie: 9,4l/100km
* SPALANIE 90km/h: 7,6l/100km
* SPALANIE 120km/h: 13,8l/100km
* DANE REGULACYJNE SUZUKI SAMURAI 1,3 GAŹNIKOWY ( G13A )
* ŚWIECE ZAPŁONOWE:
STANDARD
- NGK BPR-5ES LUB DENSO W16ER-U
ZIMNE:
- NGK BPR-6ES LUB DENSO W20EXR-U
PRZERWA MIEDZY ELEKTRODAMI 0,7 DO 0,8mm
* APARAT ZAPŁONOWY
- KOLEJNOŚĆ ZAPŁONU 1-3-4-2
- PRZERWA (LUZ) MIEDZY GENERATOREM A PAZURKIEM ROTORA 0,2 DO 0,4MM
- GENERATOR - REZYSTANCJA 130-190 ohm
- KĄT WYPRZEDZENIA ZAPŁONU - 10° PRZY 800 (+/-50) OBR/MIN
* SILNIK - CZTEROSUWOWY, CHŁODZONY WODĄ, 4 CYLINDRY, OHC
- ŚREDNICA CYLINDRA 74,0mm
- POJEMNOŚĆ SKOKOWA 1324cm3
- STOPIEŃ SPRĘŻANIA 8,9:1
- GAŹNIK - HITACHI- SZCZELINA PRZEPUSTNICY (LUZ) W POŁOŻENIU ZAMKNIĘTA 0,36 - 0,62mm
- PEDAŁ GAZU - REGULACJA - GÓRNA DŹWIGNIA 13mm OD ŚCIANKI GRODZIOWEJ
- ZAWORY - DWA ZAWORY NA CYLINDER (REGULACJA PRZY ZIMNYM SILNIKU)
~ SSĄCY 0,13 - 0,17mm
~ WYDECHOWY 0,16 - 0,20mm
~ PASEK ROZRZĄDU - 89 ZĘBÓW X 19mm
* SPRĘŻANIE ( KOMPRESJA)
- STANDARD - 14,0 kg/cm2
- LIMIT - 12,0 kg/cm2
- DOPUSZCZALNA RÓŻNICA MIĘDZY CYLINDRAMI 1,0kg/cm2
* UKŁAD CHŁODZENIA
- CIŚNIENIE W UKŁADZIE CHŁODZENIA 0,9kg/cm2
- POJEMNOŚĆ CHŁODNICY 4,2 l ,
- POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA WYRÓWNAWCZEGO 0,6 l ,
- TOTAL4,8 l
- TERMOSTAT STANDARD - TEMP. OTWARCIA 82°C ; TEMP. PEŁNEGO OTWARCIA - 95°C
- TERMOSTAT "ZIMOWY" - TEMP. OTWARCIA 88°C ; TEMP. PEŁNEGO OTWARCIA - 100°C
* ROZRUSZNIK - 12V ; 60A ; 0,9kW
- BENDIX 8 ZĘBÓW
- KOMUTATOR - ŚREDNICA STANDARD 32mm LIMIT 31mm
* ALTERNATOR - 12V ; 45A
- TEMPERATURA PRACY -30°C DO +90°C
- REGULATOR NAPIĘCIA 14,5V (+- 0,3V)
- PASEK KLINOWY (NAPĘDZAJĄCY ALTERNATOR) - 838 X 9,5 mm
- REGULACJA PASKA KLINOWEGO - UGIĘCIE 6-9mm (PRZY SILE NACISKU 10KG)
* AKUMULATOR - 12V ; 38Ah
* UKŁAD HAMULCOWY - SYSTEM AISIN - JAPOŃSKI - HYDRAULICZNY, DWUOBWODOWY
~ PRZÓD TARCZOWY
- TARCZA HAMULCOWA STANDARD 10mm, LIMIT 8,5mm
- ŚCIĄGACZ DO TARCZY - ŚRUBA M8 - DWIE SZTUKI
- DOPUSZCZALNE BICIE TARCZY - 0,15mm
- KLOCKI HAMULCOWE - GRUBOŚĆ STANDARD 15mm, LIMIT 6mm
- ZACISK HAMULCA - AISIN- ŚREDNICA TŁOCZKA 51mm
~ TYLNE BĘBNOWE
- ŚREDNICA BĘBNA HAMULCOWEGO STANDARD 220mm, LIMIT 222mm
- SZCZĘKI HAMULCOWE 220 X 40mm
- GRUBOŚĆ OKŁADZINY STANDARD 7,0mm, LIMIT 3,0mm
- CYLINDEREK - ŚREDNICA TŁOCZKA 22,2mm
~ POMPA HAMULCOWA DWUSTOPNIOWA - ŚREDNICA TŁOCZKA 22,2mm
~ HAMULEC RĘCZNY - PRAWIDŁOWA REGULACJA - 3-8 ZĄBKÓW NA DŹWIGNI HAMULCA
~ PEDAŁ HAMULCA - LUZ (SKOK JAŁOWY) DO 8mm
* SKRZYNIA BIEGÓW - MANUALNA, 5 BIEGÓW PLUS WSTECZNY - SYNCHRONIZOWANA
- OLEJ MINERALNY : SAE 80W-90, 75W-80, 75W-90
- POJEMNOŚĆ 1,3l
* SKRZYNIA ROZDZIELCZA - REDUKTOR
- PRZEŁOŻENIE - L-2,268 ; H-1,409 ; R-1,409
- OLEJ - TAKI SAM JAK W SKRZYNI BIEGÓW
- POJEMNOŚĆ 0,8l
* PRZEKŁADNIA GŁOWNA, DYFERENCJAŁ
- LUZ MIĘDZYZĘBNY 0,10-0,15mm ( osobiście, w starych egzemplarzach - reguluję na ok.0,5-0,8mm)
- OLEJ - TAKI SAM JAK W SKRZYNI BIEGÓW
- POJEMNOŚĆ - PRZEDNI 2,0l
- TYLNY 1,5l
* PÓŁOŚ PRZEDNIA - PRZEGUB HOMO-KINETYCZNY
- MAX WYCHYLENIE PRZEGUBU 40°
- LUZ WZDŁUŻNY MIĘDZY PRZEGUBEM A PÓŁOSIĄ ORAZ PRZEGUBU - 0mm, LIMIT 1,5mm
* PIASTA PRZEDNIA (KOŁA)
- REGULACJA ŁOŻYSKA PIASTY - MOMENT DOKRĘCENIA NAKRĘTKI ŁOŻYSKA 10-15Nm
- NAKRĘTKA KONTRUJĄCA 60Nm
* ZBIEŻNOŚĆ KÓŁ PRZEDNICH 3mm
* LUZ NA KOLE KIEROWNICY 10-30mm
* WAŁ NAPĘDOWY
- MAX. BICIE - 0,8mm
- KRZYŻAKI 2 SZTUKI NA JEDEN WAŁ, 25X63,8mm (W TYM MODELU)
- ŚRUBY MOCUJĄCE - MOMENT 23-30Nm
* PARAMETRY TERENOWE
- KĄT NATARCIA 42°
- KĄT ZEJŚCIA 38°
- KĄT RAMPOWY 32°
- ZDOLNOŚĆ POKONYWANIA WZNIESIEŃ 90%
- PRZEŚWIT PODŁUŻNY 205mm
- PRZEŚWIT POPRZECZNY 224mm
- KĄT POCHYLENIA 45°
- GŁĘBOKOŚĆ BRODZENIA 500mm
* MASY POJAZDU
- MASA WŁASNA OD 930KG
- MASA PRZYCZEPY 1000KG
- ŁADOWNOŚĆ 290KG
- POJEMNOŚĆ BAGAŻNIKA 250l
* WYMIARY
- DŁUGOŚĆ CAŁKOWITA 3440mm
- ROZSTAW OSI 2030mm
- WYSOKOŚĆ 1675mm
więcej »
* SILNIK 1,3 benzyna
* NADWOZIE 3-DRZWI
* POJEMNOŚĆ: 1298cm
* SKRZYNIA BIEG.: 5-bieg/manual
* MOC MAX.: 70KM
* CYLINDRY/ZAW.: R4/8
* MOMENT MAX.: 103Nm/3500
* HAMULCE PRZÓD: tarczowe
* HAMULCE TYLNE: bębnowe
* OPONY: 235/75 R15
* SPALANIE miejskie: 9,4l/100km
* SPALANIE 90km/h: 7,6l/100km
* SPALANIE 120km/h: 13,8l/100km
* DANE REGULACYJNE SUZUKI SAMURAI 1,3 GAŹNIKOWY ( G13A )
* ŚWIECE ZAPŁONOWE:
STANDARD
- NGK BPR-5ES LUB DENSO W16ER-U
ZIMNE:
- NGK BPR-6ES LUB DENSO W20EXR-U
PRZERWA MIEDZY ELEKTRODAMI 0,7 DO 0,8mm
* APARAT ZAPŁONOWY
- KOLEJNOŚĆ ZAPŁONU 1-3-4-2
- PRZERWA (LUZ) MIEDZY GENERATOREM A PAZURKIEM ROTORA 0,2 DO 0,4MM
- GENERATOR - REZYSTANCJA 130-190 ohm
- KĄT WYPRZEDZENIA ZAPŁONU - 10° PRZY 800 (+/-50) OBR/MIN
* SILNIK - CZTEROSUWOWY, CHŁODZONY WODĄ, 4 CYLINDRY, OHC
- ŚREDNICA CYLINDRA 74,0mm
- POJEMNOŚĆ SKOKOWA 1324cm3
- STOPIEŃ SPRĘŻANIA 8,9:1
- GAŹNIK - HITACHI- SZCZELINA PRZEPUSTNICY (LUZ) W POŁOŻENIU ZAMKNIĘTA 0,36 - 0,62mm
- PEDAŁ GAZU - REGULACJA - GÓRNA DŹWIGNIA 13mm OD ŚCIANKI GRODZIOWEJ
- ZAWORY - DWA ZAWORY NA CYLINDER (REGULACJA PRZY ZIMNYM SILNIKU)
~ SSĄCY 0,13 - 0,17mm
~ WYDECHOWY 0,16 - 0,20mm
~ PASEK ROZRZĄDU - 89 ZĘBÓW X 19mm
* SPRĘŻANIE ( KOMPRESJA)
- STANDARD - 14,0 kg/cm2
- LIMIT - 12,0 kg/cm2
- DOPUSZCZALNA RÓŻNICA MIĘDZY CYLINDRAMI 1,0kg/cm2
* UKŁAD CHŁODZENIA
- CIŚNIENIE W UKŁADZIE CHŁODZENIA 0,9kg/cm2
- POJEMNOŚĆ CHŁODNICY 4,2 l ,
- POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA WYRÓWNAWCZEGO 0,6 l ,
- TOTAL4,8 l
- TERMOSTAT STANDARD - TEMP. OTWARCIA 82°C ; TEMP. PEŁNEGO OTWARCIA - 95°C
- TERMOSTAT "ZIMOWY" - TEMP. OTWARCIA 88°C ; TEMP. PEŁNEGO OTWARCIA - 100°C
* ROZRUSZNIK - 12V ; 60A ; 0,9kW
- BENDIX 8 ZĘBÓW
- KOMUTATOR - ŚREDNICA STANDARD 32mm LIMIT 31mm
* ALTERNATOR - 12V ; 45A
- TEMPERATURA PRACY -30°C DO +90°C
- REGULATOR NAPIĘCIA 14,5V (+- 0,3V)
- PASEK KLINOWY (NAPĘDZAJĄCY ALTERNATOR) - 838 X 9,5 mm
- REGULACJA PASKA KLINOWEGO - UGIĘCIE 6-9mm (PRZY SILE NACISKU 10KG)
* AKUMULATOR - 12V ; 38Ah
* UKŁAD HAMULCOWY - SYSTEM AISIN - JAPOŃSKI - HYDRAULICZNY, DWUOBWODOWY
~ PRZÓD TARCZOWY
- TARCZA HAMULCOWA STANDARD 10mm, LIMIT 8,5mm
- ŚCIĄGACZ DO TARCZY - ŚRUBA M8 - DWIE SZTUKI
- DOPUSZCZALNE BICIE TARCZY - 0,15mm
- KLOCKI HAMULCOWE - GRUBOŚĆ STANDARD 15mm, LIMIT 6mm
- ZACISK HAMULCA - AISIN- ŚREDNICA TŁOCZKA 51mm
~ TYLNE BĘBNOWE
- ŚREDNICA BĘBNA HAMULCOWEGO STANDARD 220mm, LIMIT 222mm
- SZCZĘKI HAMULCOWE 220 X 40mm
- GRUBOŚĆ OKŁADZINY STANDARD 7,0mm, LIMIT 3,0mm
- CYLINDEREK - ŚREDNICA TŁOCZKA 22,2mm
~ POMPA HAMULCOWA DWUSTOPNIOWA - ŚREDNICA TŁOCZKA 22,2mm
~ HAMULEC RĘCZNY - PRAWIDŁOWA REGULACJA - 3-8 ZĄBKÓW NA DŹWIGNI HAMULCA
~ PEDAŁ HAMULCA - LUZ (SKOK JAŁOWY) DO 8mm
* SKRZYNIA BIEGÓW - MANUALNA, 5 BIEGÓW PLUS WSTECZNY - SYNCHRONIZOWANA
- OLEJ MINERALNY : SAE 80W-90, 75W-80, 75W-90
- POJEMNOŚĆ 1,3l
* SKRZYNIA ROZDZIELCZA - REDUKTOR
- PRZEŁOŻENIE - L-2,268 ; H-1,409 ; R-1,409
- OLEJ - TAKI SAM JAK W SKRZYNI BIEGÓW
- POJEMNOŚĆ 0,8l
* PRZEKŁADNIA GŁOWNA, DYFERENCJAŁ
- LUZ MIĘDZYZĘBNY 0,10-0,15mm ( osobiście, w starych egzemplarzach - reguluję na ok.0,5-0,8mm)
- OLEJ - TAKI SAM JAK W SKRZYNI BIEGÓW
- POJEMNOŚĆ - PRZEDNI 2,0l
- TYLNY 1,5l
* PÓŁOŚ PRZEDNIA - PRZEGUB HOMO-KINETYCZNY
- MAX WYCHYLENIE PRZEGUBU 40°
- LUZ WZDŁUŻNY MIĘDZY PRZEGUBEM A PÓŁOSIĄ ORAZ PRZEGUBU - 0mm, LIMIT 1,5mm
* PIASTA PRZEDNIA (KOŁA)
- REGULACJA ŁOŻYSKA PIASTY - MOMENT DOKRĘCENIA NAKRĘTKI ŁOŻYSKA 10-15Nm
- NAKRĘTKA KONTRUJĄCA 60Nm
* ZBIEŻNOŚĆ KÓŁ PRZEDNICH 3mm
* LUZ NA KOLE KIEROWNICY 10-30mm
* WAŁ NAPĘDOWY
- MAX. BICIE - 0,8mm
- KRZYŻAKI 2 SZTUKI NA JEDEN WAŁ, 25X63,8mm (W TYM MODELU)
- ŚRUBY MOCUJĄCE - MOMENT 23-30Nm
* PARAMETRY TERENOWE
- KĄT NATARCIA 42°
- KĄT ZEJŚCIA 38°
- KĄT RAMPOWY 32°
- ZDOLNOŚĆ POKONYWANIA WZNIESIEŃ 90%
- PRZEŚWIT PODŁUŻNY 205mm
- PRZEŚWIT POPRZECZNY 224mm
- KĄT POCHYLENIA 45°
- GŁĘBOKOŚĆ BRODZENIA 500mm
* MASY POJAZDU
- MASA WŁASNA OD 930KG
- MASA PRZYCZEPY 1000KG
- ŁADOWNOŚĆ 290KG
- POJEMNOŚĆ BAGAŻNIKA 250l
* WYMIARY
- DŁUGOŚĆ CAŁKOWITA 3440mm
- ROZSTAW OSI 2030mm
- WYSOKOŚĆ 1675mm
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 13 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 14 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 15 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
34
komentarze
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy










Gratuluję autka!
Życzę szerokiej drogi i bezawaryjnej jazdy.
POZDRAWIAM
Zawsze lepsze było wrogiem dobrego
POZDRAWIAM
P.S. Szkoda że nie ma więcej fotek,
autko fajne
A do czego tam się przytulasz na zdjęciu profilowym