Tutaj jesteś:
Samochód
Subaru Forester Prosiaczek
- Kupione używane w 2017
- Auto obejrzano 1300 razy
- Online od 8 lat, 7 miesięcy i 16 dni
- Auto polubiono 1 raz
Nazwa auta:
Prosiaczek
Marka:
Subaru
Model:
Forester
Generacja:
I
Nadwozie:
Kombi
Silnik:
2.0
Moc silnika:
125 KM
Przebieg:
305 298 km
Rocznik:
2001
Mieliśmy w planach kupić żonie samochód na dojazdy do pracy - rocznie tłucze Aśką ok 15 tys. km na jazdę do pracy.
W pierwszej chwili wybór miał paść na jakieś auto klasy Punto, Clio z gazem. Później, że może coś większego - Megane, Astra lub coś tej klasy - wymogiem była automat (rozpuściłem kobietę ;) ) no i w sumie takie auto jest bezpieczniejsze. Po pewnym czasie stwierdziliśmy, że spełnimy nasze ciche marzenie - kupimy Subaru Forestera z automatem i zagazowanego. Z ekonomią może za wiele nie ma to wspólnego ale co tam, raz się żyje.
Z Ełku wybrałem się do Lublina i kupiłem auto z 2001r., silnik 2.0 92kW. Buda bez większej rdzy. Nie ma jej w "żelaznym" ;-) miejscu potFORKA czyli nadkolach.
Dodatkowo z wyposażenia:
- automatyczna skrzynia biegów (chodzi płynnie, nie szarpie, nie stuka - zimny i rozgrzany)
- wszystkie szyby elektryczne
- manualna klima
- grzane fotele (działają!)
Auto ma 304 tys. przebiegu. Od spodu suche, progi, podłużnice bez rdzy. Wnętrze widać, że ma 16 lat, że jeździło ale ogólnie jest w niezłym stanie. Na pewno do zrobienia:
- ogólnie gumy w zawieszeniu (kilka wymaga pilnej wymiany)
- luz na przedzie którego powodem może być końcówka drążka lub niestety maglownica do regenracji (nastawiam się na regenerację)
- wymiana świec
- porządek z hakiem - jest zamontowany, nie ma w DR, nie zwróciłem na to uwagi. Jak będzie dużo zachodu, to go zdemontuję. Nigdy nie miałem potrzeby holowania przyczepki.
- były błędy związane z gazem - wypadanie zapłonu na jednym z cylindrów, coś z lambdą i katalizatorem. Po wykasowniu nie pojawiły się, zobaczymy co będzie po wymianie świec, być może do wymiany jeszcz będzie lambda.
Takie rzeczy jak oleje, klima i rozrząd są dosyć rzetelnie opisane więc sobie odpuszczę.
W komplecie dwa zestawy kól - lato 16" na alusach (da się z dwa seozny pojeździć) i zimowe 15 " na "subarynkowych" stalówkach (też z dwa zsezony można pojeździć).
Wracałem z Lublina i po 4,5 godzinie jazdy nie czułem się zmęczony jazdą, nawet wygodne auto ale z dynamiką jest kiepsko ;) Bardzo intrygowała mnie jazda z 4-biegowym automatem - trochę dziwnie ale do ogarnięcia :)
więcej »
W pierwszej chwili wybór miał paść na jakieś auto klasy Punto, Clio z gazem. Później, że może coś większego - Megane, Astra lub coś tej klasy - wymogiem była automat (rozpuściłem kobietę ;) ) no i w sumie takie auto jest bezpieczniejsze. Po pewnym czasie stwierdziliśmy, że spełnimy nasze ciche marzenie - kupimy Subaru Forestera z automatem i zagazowanego. Z ekonomią może za wiele nie ma to wspólnego ale co tam, raz się żyje.
Z Ełku wybrałem się do Lublina i kupiłem auto z 2001r., silnik 2.0 92kW. Buda bez większej rdzy. Nie ma jej w "żelaznym" ;-) miejscu potFORKA czyli nadkolach.
Dodatkowo z wyposażenia:
- automatyczna skrzynia biegów (chodzi płynnie, nie szarpie, nie stuka - zimny i rozgrzany)
- wszystkie szyby elektryczne
- manualna klima
- grzane fotele (działają!)
Auto ma 304 tys. przebiegu. Od spodu suche, progi, podłużnice bez rdzy. Wnętrze widać, że ma 16 lat, że jeździło ale ogólnie jest w niezłym stanie. Na pewno do zrobienia:
- ogólnie gumy w zawieszeniu (kilka wymaga pilnej wymiany)
- luz na przedzie którego powodem może być końcówka drążka lub niestety maglownica do regenracji (nastawiam się na regenerację)
- wymiana świec
- porządek z hakiem - jest zamontowany, nie ma w DR, nie zwróciłem na to uwagi. Jak będzie dużo zachodu, to go zdemontuję. Nigdy nie miałem potrzeby holowania przyczepki.
- były błędy związane z gazem - wypadanie zapłonu na jednym z cylindrów, coś z lambdą i katalizatorem. Po wykasowniu nie pojawiły się, zobaczymy co będzie po wymianie świec, być może do wymiany jeszcz będzie lambda.
Takie rzeczy jak oleje, klima i rozrząd są dosyć rzetelnie opisane więc sobie odpuszczę.
W komplecie dwa zestawy kól - lato 16" na alusach (da się z dwa seozny pojeździć) i zimowe 15 " na "subarynkowych" stalówkach (też z dwa zsezony można pojeździć).
Wracałem z Lublina i po 4,5 godzinie jazdy nie czułem się zmęczony jazdą, nawet wygodne auto ale z dynamiką jest kiepsko ;) Bardzo intrygowała mnie jazda z 4-biegowym automatem - trochę dziwnie ale do ogarnięcia :)
Blog auta (1)
Dodano: 8 lat temu, przez
Misza_Elk
Zachciało się spełniać marzenia. Marzenia są często kosztowne. I tak jestem tym razem. Miałem nadzieję, że obędzie się bez większych kosztów. Czeka mnie regeneracja maglownicy, wymiana ...
18
komentarzy
Galerie pojazdu (1)
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Właściciel
Jeździ:
Subaru Forester Prosiaczek, Opel Astra
Wcześniej jeździł:
Renault Megane Megi
Komentarze (0)
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 17 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 18 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
3
komentarze
Dodano: 19 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
44
komentarze
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy





