Tutaj jesteś:
Samochód
Saab 9-3 SS | BSR, Hirsch
- Kupione używane w 2013
- Auto obejrzano 27634 razy
- Online od 12 lat, 4 miesięcy i 27 dni
- Auto polubiono 449 razy
Nazwa auta:
SS | BSR, Hirsch
Marka:
Saab
Model:
9-3
Generacja:
II
Nadwozie:
SportSedan
Silnik:
1.8t
Moc silnika:
200 KM
Przebieg:
40 000 km
Rocznik:
2010
Udało się zakupić "nowe" auto. Nie jest to TurboX o jakim marzyłem, ani Aero, natomiast 2-latek ze znikomym przebiegiem 27 000 km (w chwili zakupu) ma kilka ciekawych atutów. Znam historię auta od zakupu w PL salonie. Rocznik 2011 (Autowcentrum nie daje mi możliwości ustawienia powyżej 2010).
Z ciekawszych rzeczy:
- czujnik deszczu
- skórzana tapicerka
- podgrzewane przednie fotele
- elektrycznie regulowany fotel kierowcy
- AUX
- bluetooth
- navi
- automatyczna skrzynia 5-biegowa
- manetki do zmiany biegów w kierownicy - Sentronic
- tempomat
- trzy uchwyty na kubek
- fotochromatyczne wszystkie lusterka
- szyberdach
- nagłośnienie BOSE (11 głośników)
- xsenonowe światła/LED
- dokładka zderzaka (tył) Aero
- zmieniony cały układ wydechowy - dual pipe by BSR
- sportowy filtr powietrza
- fabryczny chip tunning by Hirsch Stage 1 - 200 KM, 320 Nm
Dołożyłem:
- mocniejsze nacinane tarcze ATE PowerDics
- adapter Bluetooth przez AUX pod stream muzyki
- rozpórkę kielichów (custom made)
- oryginalne zaślepki SAAB na śruby kół (estetyka).
W planach:
- dyfuzor ala Hirsch zamiast dokładki Aero
- boczne pomarańczowe światła obrysowe jak w wersji US
- obszycie premium skórą kierownicy
- lotka/spojler (dyskretnie)
- sprężyny lekko obniżające
- update tarcz z 285 mm na 314 mm
- lekko podnieść Nm celem poprawienia dynamiki
- sportowy katalizator
- dokładka obniżająca przedniego zderzaka ala TurboX
- grill Hirsch lub Griffin/9-3N
- zmiana felg być może na 18 cali
- update tylnych tarcz
Średnie spalanie ok. 11.5/100km.
To mój pierwszy automat. Przyzwyczajam się. Nie jest to postrach szos jak poprzednik - 9-3 OG Aero, ale ma sporo zalet.
więcej »
Z ciekawszych rzeczy:
- czujnik deszczu
- skórzana tapicerka
- podgrzewane przednie fotele
- elektrycznie regulowany fotel kierowcy
- AUX
- bluetooth
- navi
- automatyczna skrzynia 5-biegowa
- manetki do zmiany biegów w kierownicy - Sentronic
- tempomat
- trzy uchwyty na kubek
- fotochromatyczne wszystkie lusterka
- szyberdach
- nagłośnienie BOSE (11 głośników)
- xsenonowe światła/LED
- dokładka zderzaka (tył) Aero
- zmieniony cały układ wydechowy - dual pipe by BSR
- sportowy filtr powietrza
- fabryczny chip tunning by Hirsch Stage 1 - 200 KM, 320 Nm
Dołożyłem:
- mocniejsze nacinane tarcze ATE PowerDics
- adapter Bluetooth przez AUX pod stream muzyki
- rozpórkę kielichów (custom made)
- oryginalne zaślepki SAAB na śruby kół (estetyka).
W planach:
- dyfuzor ala Hirsch zamiast dokładki Aero
- boczne pomarańczowe światła obrysowe jak w wersji US
- obszycie premium skórą kierownicy
- lotka/spojler (dyskretnie)
- sprężyny lekko obniżające
- update tarcz z 285 mm na 314 mm
- lekko podnieść Nm celem poprawienia dynamiki
- sportowy katalizator
- dokładka obniżająca przedniego zderzaka ala TurboX
- grill Hirsch lub Griffin/9-3N
- zmiana felg być może na 18 cali
- update tylnych tarcz
Średnie spalanie ok. 11.5/100km.
To mój pierwszy automat. Przyzwyczajam się. Nie jest to postrach szos jak poprzednik - 9-3 OG Aero, ale ma sporo zalet.
Blog auta (14)
Dodano: 11 lat temu, przez
czejzee
Znajomy namierzył kopię lotki Hirsch. O tyle fajnie, że produkt właściwie niedostępny do Saabów poliftowych, czyli 2007+ (miały lekko zmienioną tylną klapę, emblematy były wyżej przez co ...
4
komentarze
Dodano: 11 lat temu, przez
czejzee
Postanowiłem obniżyć auto. Jutro pojawią się u mnie sprężyny obniżające MapTun. Brand specjalizujący się głównie w tuningu Saabów. Dostawcą sprężyn dla MapTun jest znany producent ...
3
komentarze
Dodano: 11 lat temu, przez
czejzee
W 9-3 jest Bluetooth. Fajnie. Można prowadzić rozmowy telefoniczne korzystając przy tym z przycisków w kierownicy, można odpalać dźwięk aplikacji z nawigacją (btw. bardzo dokładnej i ...
7
komentarzy
Dodano: 11 lat temu, przez
czejzee
Skończyły się przednie hamulce. Auto ma prawie 40 000 km i nigdy tarcze nie były zdejmowane. Miały prawo wyzionąć ducha. Saab właściwie nie hamował, charakterystyczne "walenie" krzywych ...
9
komentarzy
Dodano: 11 lat temu, przez
czejzee
Założyłem rozpórkę. To moje drugie podejście. Na początku wykonano na zamówienie część pasującą do "przedlifta", a ten ma wyższą maskę. U mnie niestety nie chciała się domknąć. ...
2
komentarze
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Właściciel
Komentarze (56)
Dodano: 12 lat temu
Do sir_ryszard: też tak uważam, że przedliftowce nie miają tego czegoś w sobie. Nawet wiem czego. Zwykle Saaby posiadały szersze światła przednie, zachodzące aż na boki. SportSedany/SportCombi 9-3 tego nie miały 2003 - 2007, więc trochę odbiegały od reszty saabów stylistycznie.. Co do silnika, to można kupić 150 lub 175 KM i podnieść moc +200KM i Maptun, BSR, Hirsch, mieć gwarancję, certyfikat, a taniej wyjdzie niż Aero. No chyba, że chcesz mieć lepsze fotele, zawieszenie. Jednak najrozsądniej jest kupić Vectora/ARC + chip.
Dodano: 12 lat temu
Do czejzee: Nie no, na nowego to nie będzie mnie stać nigdy, chyba że jakiś przełom życiowy w stylu 20 milionów w lotto, co jest równe szansie jak jednej na 20 milionów, w zależności ile losów człowiek wyśle... A więc jest szansa! He he Tak na poważnie, to właśnie taki model 2008 (te przed 2008 bez zmienionego wyraźnie przodu i tylnich lamp niespecjalnie mnie podniecają
i powyżej z silnikiem benzynowym przy 200KM w zupełności by mi wystarczył. No i automat... bajka i super wygoda. Nie mówię "nie", ale to za x lat. :F Zdrowych Wesołych!!
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 14 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 15 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 16 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
35
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy




