Tutaj jesteś:
Samochód
Renault Clio
- Kupione używane w 2014
- Auto obejrzano 531 razy
- Online od 11 lat, 9 miesięcy i 14 dni
- Auto polubiono 3 razy
Marka:
Renault
Model:
Clio
Generacja:
III
Nadwozie:
Hatchback 5d
Silnik:
1.2 i 16V
Moc silnika:
75 KM
Przebieg:
99 727 km
Rocznik:
2009
Renault Clio III 2009. Wyposażenie Klima, elektryka, komputer. Silnik 1.2 75km + LPG. Kupując auto kierowałem sie raczej rozsądkiem i kosztami utrzymania. Jest to auto stosunkowo tanie, z dobrym wyposażeniem i wysokim komfortem jazdy. Jest to mój pierwszy Francuz, wcześniejsze auta były przeważnie niemieckie. W porównaniu Francuz-Niemiec zdecydowanie lepiej (bardziej komfortowo) prowadzi sie Renault, jest on miękki a w środku wszystko jest świetnie dopracowane i chodzi bardzo lekko (kierownica, skrzynia, sprzeglo, hamulec). Spalanie LPG przy jezdzie ekonomicznej poniżej 7 litrow, natomiast przy ostrzejszej 8 a nawet więcej. Jezeli chodzi o silnik to wiadomo 75 km przy wadzie 1100 kg szału nie robi ale kupując auto głownie nastawiałem sie na ekonomie. Biegi bardzo krótkie - typowo dla aut miejskich. Ogólnie auto godne polecenia. Osobiście jestem bardzo zadowolony, że zdecydowałem sie na Clio.
więcej »
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 13 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 15 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 16 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
35
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy






Tylko, że to służbówka była i jak go dostałem to silnik był kiepawy.
Dość mocno kopcił, wstyd było mocniej gaz docisnąć i trochę strach.
Miał 3 lata jak go dostałem.
Zawieszenie, hamulce i wszystko pozostałe było super, tylko z silnikiem był problem.
Choć mimo wszystko chodził i tak ciszej niż TDDi.
Ale ja już jednak wole żeby chodził głośniej, a był prostszy konstrukcyjnie, po tej służbówce mam uraz do TDCI
Co do Focusa to rzeczywiście mam takie same odczucia że te 90KM TDDI robi naprawdę dobrą robotę, jak na kombiaka super się zbiera
Moc w sumie ta sama co w Golfie, ale na niskich obrotach to nie ma siły w Loganie, wyraźnie się męczy.
Z drugiej strony taki Focus ma długie biegi, masa ta sama co w Cee'dzie, sprężarka też bez zmiennej geometrii, niższy max. moment obrotowy i później dostępny, a idzie znacznie lepiej niż Cee'd 1.6 CRDi FL i znacznie lepiej reaguje na pedał przyspieszenia, choć powinno być odwrotnie.
Ciekawe jak ten silnik radzi sobie w Clio, bo z Dacią Logan kombi nie bardzo sobie radzi.