Tutaj jesteś:
Samochód
Opel Astra Asterix
Nazwa auta:
Asterix
Marka:
Opel
Model:
Astra
Generacja:
H
Nadwozie:
Hatchback 5d
Silnik:
1.9 CDTI ECOTEC
Przebieg:
220 000 km
Rocznik:
2005
Witam,swoją astrą jeździłem 4 lata i praktycznie do ostatniej chwili się na niej nie zawiodłem.. .W aucie przez ten okres zostało wymienione:
-Końcówki stabilizatorów
-termostat
-świece żarowe
no i wiadomo klocki,filtry,paski,oleje itp.
Autko chodziło super do pewnego dnia aż odmówiło posłuszeństwa.
Na początku wchodziło w tryb awaryjny po spuszczeniu nogi z gazu kiedy autko zwalniało na własnych obrotach.Komputer pokazał nieszczelność w układzie dolotu powietrza lecz mechanik miał problem aby odnaleść nieszczelność.Powiedziano mi że to nie będzie miało wpływu na jazdę pod warunkiem że nie będę zwalniał obrotami.Więc ok,jeździłem tak przez rok,może trochę dłużej aż autko nie zaczęło słabnąć.Pojechałem na diagnozę i w dalszym ciągu ten sam błąd.Został wyczyszczony EGR i w dalszym ciągu to samo.Pojechałem do drugiego mechanika i zauważył jakąś nieszczelność koło turbiny.Zostały ściągnięte chłodnice i okazało się że kolektor wylotowy był strzelony :/ Więc dałem do pospawania,później na frezarkę i skręciliśmy wszystko do kupy.Mimo to auto w dalszym ciągu słabło aż nie pokazał się drugi błąd(zbyt wysoka temp wlotu paliwa).Mechanik usunął błędy i powiedział że nie ma pojęcia,może to być zabrudzony kolektor ssący.Niestety nie mogłem tego zrobić na miejscu,musiałem się umówić na konkretny termin.W drodze powrotnej do domu auto stanęło i na tym skończyła się moja przygoda z tym samochodem.Wystawiłem na OLX z historią pojazdu po okazyjnej cenie.Przyjechał znawca myśląc że wróci na kołach,niestety okazało się że nie tylko kolektor ssący był zabrudzona ale,przepustnica miała tyle nagaru że stanęła w miejscu + w bonusie doszedł filtr cząsteczek stałych :/ Dodam tylko że auto samo w sobie działało super do ostatniego momentu i kto wie może jeszcze kiedyś kupie ten samochód :)
więcej »
-Końcówki stabilizatorów
-termostat
-świece żarowe
no i wiadomo klocki,filtry,paski,oleje itp.
Autko chodziło super do pewnego dnia aż odmówiło posłuszeństwa.
Na początku wchodziło w tryb awaryjny po spuszczeniu nogi z gazu kiedy autko zwalniało na własnych obrotach.Komputer pokazał nieszczelność w układzie dolotu powietrza lecz mechanik miał problem aby odnaleść nieszczelność.Powiedziano mi że to nie będzie miało wpływu na jazdę pod warunkiem że nie będę zwalniał obrotami.Więc ok,jeździłem tak przez rok,może trochę dłużej aż autko nie zaczęło słabnąć.Pojechałem na diagnozę i w dalszym ciągu ten sam błąd.Został wyczyszczony EGR i w dalszym ciągu to samo.Pojechałem do drugiego mechanika i zauważył jakąś nieszczelność koło turbiny.Zostały ściągnięte chłodnice i okazało się że kolektor wylotowy był strzelony :/ Więc dałem do pospawania,później na frezarkę i skręciliśmy wszystko do kupy.Mimo to auto w dalszym ciągu słabło aż nie pokazał się drugi błąd(zbyt wysoka temp wlotu paliwa).Mechanik usunął błędy i powiedział że nie ma pojęcia,może to być zabrudzony kolektor ssący.Niestety nie mogłem tego zrobić na miejscu,musiałem się umówić na konkretny termin.W drodze powrotnej do domu auto stanęło i na tym skończyła się moja przygoda z tym samochodem.Wystawiłem na OLX z historią pojazdu po okazyjnej cenie.Przyjechał znawca myśląc że wróci na kołach,niestety okazało się że nie tylko kolektor ssący był zabrudzona ale,przepustnica miała tyle nagaru że stanęła w miejscu + w bonusie doszedł filtr cząsteczek stałych :/ Dodam tylko że auto samo w sobie działało super do ostatniego momentu i kto wie może jeszcze kiedyś kupie ten samochód :)
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 15 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 16 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 17 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
42
komentarze
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy






POZDRAWIAM