Tutaj jesteś:
Samochód
Mazda 6
- Kupione używane w 2011
- Auto obejrzano 709 razy
- Online od 12 lat, 10 miesięcy i 25 dni
- Auto polubiono 31 razy
Marka:
Mazda
Model:
6
Generacja:
I
Nadwozie:
Kombi
Silnik:
2.0 MZR-CD
Moc silnika:
136 KM
Przebieg:
182 500 km
Rocznik:
2004
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 14 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 15 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 16 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
35
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy








ps i wcale nie mam Cie za internetowego napinacza bo chociazby ta odpowiedzia sam to udowodniles
A co do skrzyni w A6, pokaż mi automat który nie rozleci się po 230 tys
No i na koniec - masz rację, co auto to właściciel. Jeden oszczędza, drugi nie. Na pewno bardziej dopieszczane auto odpłaci dużo lepszą kondycją i niezawodnością. Ale niestety - nawet gdybyś wlewał do auta olej z kosmosu i wkładał filtry/rozrząd NASA, to wad konstrukcyjnych tym nie wyeliminujesz. BTW widzę że Twoje auto jest ze świeższego rocznika niż opisywane przeze mnie przypadki (2 lata młodsze). Może w tym silniku coś poprawiono? Nie orientuje się.
No i przeczytaj końcówkę mojego posta tutaj "bo ponoć jak się dba i kontroluje te "słabe" punkty silnika to można naprawdę bezawaryjnie jeździć. Co nie zmienia faktu że super silnikiem tego nie nazwe, bo niedomagań prawie tyle co w T.S od alfy romeo " Tylko kto o tych słabych punktach wiedział kupując premierową mazdę 6 w salonie w 2002 roku? Na dodatek na firmę i robiąc prawie 100.000 w pierwszym roku... Nawet inżynierowie mazdy nie wiedziali. Teraźniejsi użytkownicy mają łatwiej, bo już każdy "henio" mechanik nawet wie czego w tym aucie pilnować
Już na koniec tej dyskusji - naprawdę, życzę Ci żebyś dobił swoją mazdą bezproblemowo miliona i żebyś uznał mnie za internetowego, bezpodstawnego napinacza.
PS widze ze latasz A6 C5 w tip tronicu. No to powiem ci tak tutaj dopieroo masz pole do popisu dla mechanikow,moj staruszek mial taka kilka lat temu tylko nowsza 2002 r z ta sama skrzynia,seriws wszsytko bylo ok,skrzynia po 230 tys rozleciala sie na kwalki.koszt naprawy 12 tys zl, a to i tak juz nie bylo to samo.Jak widac kazdy kij ma dwa konce.
Pozdrawiam i wiecej obiektywizmu zycze.