Tutaj jesteś: Samochód







Prześlij sugestię
Infiniti FX 50s Premium 390 KM
  • Kupione używane w 2014
  • Auto obejrzano 1506 razy
  • Online od 4 lat, 6 miesięcy i 5 dni
  • Auto polubiono 75 razy
Nazwa auta:
50s Premium 390 KM
Marka:
Infiniti
Model:
FX
Generacja:
II
Nadwozie:
Crossover
Silnik:
5.0 V8
Moc silnika:
390 KM
Przebieg:
30 590 km
Rocznik:
2009
Moja przygoda z Infiniti, zaczęła się na przełomie 2004 i 2005 roku, kiedy na giełdzie na Żeraniu zobaczyłem Infiniti FX35. Kilka lat później, w 2008 roku, na targach w Genewie zobaczyłem Infiniti FX drugiej generacji. Ze względu na ograniczony budżet, zdecydowałem się na Infiniti FX35 '06. Po 4,5 roku stwierdziłem, że najwyższe pora zmienić na coś nowszego. Po długich poszukiwaniach, jazdach testowych wieloma autami (tj. Cayenne, Q7, X5/X6, ML), wybrałem Infiniti FX II generacji.

W końcu, w dniu 26.07.2014 odebrałem Infiniti FX50S Premium z 2009 roku z przebiegiem 29900 km.

Auto z nowoczesnym widlastym, 5 litrowym silnikiem V8, umieszczony wzdłużnie, o mocy 390 KM ( przy 6500 obrotów) oraz niesamowitym momencie obrotowym wynoszącym 500 Nm osiągalnym już przy 4400 obr/min, posiada 7-biegowa inteligentną automatyczną skrzynię biegów z trybem sport i możliwością zmiany biegów magnezowymi łopatkami przy kierownicy.
Posiada również jeden z najlepszych sportowych układów przeniesienia napędu na cztery koła ATTESA E-TS (jak w kultowym Nissan Skyline GTR), ze skrętną tylną osią i wielowahaczowym zawieszeniem o zmiennej charakterystyce tłumienia.

Główne dane techniczne producenta:
Silnik: benzyna V8 - 5026 cm3
Moc maksymalna: 390 KM przy 6500 RPM
Maks. moment obrotowy: 500 Nm przy 4400 RPM
Układ rozrządu: łańcuchowy, system sterowania zaworami dwoma wałkami rozrządu umieszczonymi w głowicy (DOHC),4 zawory na cylinder, hydrauliczna regulacja luzu w zaworach
Skrzynia biegów: 7-biegowa automatyczna, sterowana elektronicznie z trybem manualnym i magnezowymi łopatkami zmiany biegów. Czujniki algorytmiczne analizują styl jazdy kierowcy i automatycznie dostosowują przełożenia. Tryb manualny oferuje wybieranie sekwencyjne biegów.
Napęd: inteligentny napęd AWD (ATTESA E-TS)
Pojemność zbiornika paliwa: 90 litrów
Prędkość max: 265 km/h, ale po zdjęciu ograniczenia spokojnie wyciągnie 290 km/h
Emisja CO2: 307 g/km (spełnia normy Euro V)
Spalanie katalogowe: 13,1 l/100 km w cyklu mieszanym, 9,8 l/100 km w cyklu pozamiejskim, 18,9 l/100 km w cyklu miejskim
Układ hamulcowy Przód: aluminiowe zaciski przeciwstawne z 4 tłoczkami (Akebono), tarcze wentylowane 355mm, 4-kanałowy ABS
Układ hamulcowy Tył: aluminiowe zaciski przeciwstawne z 2 tłoczkami (Akebono), tarcze wentylowane 350mm, 4-kanałowy ABS
Zawieszenie Przód: nieależne dwuwahaczowe ze sprężynami śrubowymi na amortyzatorach, z drążkiem stabilizatora, system ciągłej kontroli tłumienia (CDC)
Zawieszenie Tył: nieależne wielowahaczowe, amortyzatory o zwiększonej wydajności z systemem Dual Flow Patch (DFP), drążek stabilizatora, system ciągłej kontroli tłumienia (CDC) i aktywny układ sterowniczy kół tylnych (RAS).
Wymiary dł/szer/wys w mm: 4865 / 2134 (1925) / 1680
Rozstaw osi w mm: 2885
Przestrzeń bagażowa: 410 l / 1305 l
Masa własna: 2120 kg
Test Euro NCAP: 5 gwiazdek

Wyposażenie:
- Wykończenie wnętrza w drewnie klonu płomienistego
- Wielofunkcyjna kierownica wraz z magnezowymi łopatkami zmiany biegów, regulowana elektrycznie w 4 kierunkach,
- Fotele przednie sportowe, podgrzewane i wentylowane, z ręcznie przedłużanym siedziskiem
- Fotel kierowcy z elektryczną regulacją w 14 kierunkach, regulacja szerokości krawędzi bocznych siedziska/oparcia, odcinka lędźwiowego, auto-asysta wsiadania/wysiadania
- Fotel pasażera z elektryczną regulacją w 8 kierunkach
- Tylna kanapa z regulowanym odchyleniem oparcia, składana 60/40, z systemem ISOFIX
- Inteligentny kluczyk (I-KEY) z systemem dostępu i zapłonu bezkluczykowego
Szyby antyrefleksyjne, z filtrem solarnym i UV, otwierane elektrycznie (one-touch auto open/close) :
`szyby przednia i w drzwiach przednich podwójne laminowane
`szyby tylna i w drzwiach tylnych przyciemniane (private glass)
Okno dachowe uchylne / otwierane elektrycznie (one-touch auto open/close)
Podświetlane lusterka w osłonach przeciwsłonecznych (dla kierowcy i pasażera)
Lusterko wsteczne antychromatyczne z funkcją automatycznego przyciemniania
Podgrzewane, elektrycznie regulowane i składane lusterka zewnętrzne w kolorze nadwozia
Adaptacyjna klimatyzacja dwustrefowa z automatyczną recyrkulacją powietrza oraz 2 nawiewami klimatyzacji na tył
System oświetlenia sekwencyjnego, wyłączania oświetlenia z opóźnieniem, oświetlenia powitalnego
Analogowy zegar Infiniti

Pakiet multimedialny / systemy:
SYSTEM NAWIGACJI HDD z dyskiem o pojemności 30 GB z tunerem RDS-TMC
`8-calowy wyświetlacz centralny z ekranem dotykowym o wysokiej rozdzielczości
`wielofunkcyjny sterownik INFINITI CONTROLLER
`centralny odtwarzacz płyt CD i DVD, obsługujący formaty MP3, WMA, DivX
`bezprzewodowy system głośnomówiący BLUETOOTHŸ do komunikacji z telefonami komórkowymi
`wejścia USB, AUX-RCA,
`system nagłośnieniowy BOSEŸ PREMIUM SOUND SYSTEM z 11 głośnikami i subwooferem

Bagażnik:
`pokrywa przestrzeni bagażowej
`siatka na zakupy
`dojazdowe koło zapasowe
`Apteczka pierwszej pomocy, trójkąt ostrzegawczy, gaśnica

Bezpieczeństwo:
Systemy zapobiegające kradzieży: autoalarm, immobiliser,
Szyby boczne kierowcy i pasażera - antynapadowe
6 poduszek powietrznych
`przednie poduszki powietrzne kierowcy i pasażera
`boczne poduszki dwukomorowe, chroniące osobno biodra i klatkę piersiową w fotelach przednich
`kurtyny powietrzne przednie i tylne
Aktywne zagłówki przednich foteli
Wszystkie pasy bezpieczeństwa z czujnikami, napinaczami i ogranicznikami napięcia.

Systemy wspomagające kierowcę:
Inteligentne wspomaganie kierownicy uzależnione od prędkości pojazdu
Zaawansowany system ESP (Electronic Stability Program / Dynamic Stability Control)
7-biegowa inteligentna automatyczna skrzynia biegów (ASC – Adaptative Shift Control) z trybem sport
Magnezowe łopatki przy kierownicy do manualnej / sekwencyjnej zmiany biegów (DRM – Downshift Rev Matching)
Inteligentny tempomat ICC - z funkcją jazdy z niską prędkością (LSF - Low Speed Following) i regulowaną odległością do aut poprzedzających
System ostrzegania przed kolizjami z przodu (FCW - Forward Collision Warning) współpracujący z inteligentnym wspomaganiem hamowania IBA
Panoramiczna kamera 360°, ułatwiająca parkowanie (AVM - Around View Monitor) z czujnikami parkowania
Reflektory biksenonowe z systemem doświetlania zakrętów (AFS - Adaptive Front-lighting System) samopoziomujące
Spryskiwacze reflektorów
Przednie i tylne światła przeciwmgielne
Układ aktywnego sterowania tylnych kół skrętnych (RAS - Rear Active Streering)
Zawieszenie z systemem ciągłej kontroli tłumienia (CDC - Continuous Damping Control) tryb AUTO i SPORT
System monitorujący poziom ciśnienia w oponach (TPMS - Tyre Pressure Monitoring System)

Elementy zewnętrzne:
Polerowane aluminiowe relingi dachowe
Tylne lampy z diodami LED
Zintegrowany tylny spoiler
Samonaprawiająca się zewnętrzna powłoka lakiernicza (Scratch Shield)
21-calowe, sześcioramienne felgi aluminiowe
Boczne wloty powietrza w kolorze ciemnego chromu
Przyciemnione klosze lamp przednich
więcej »
Blog auta (1)
Dodano: 4 lata temu, przez criscom
Wszystkie formalności z leasingiem załatwione. Odbiór samochodu i wszystko jasne - "Banan" na twarzy :)
22 komentarze
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do obserwowanych
Kiedyś kupią to auto:

Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.

Właściciel
Komentarze (31)
Dodano: 3 lata temu
Autko "warte grzechu"?!
;)
POZDRAWIAM
P.S. Szkoda że nie ma więcej fotek
Dodano: 4 lata temu
Do criscom: spokojnie-akurat 3 latka sobie poczekam...dodałem furke do obserwowanych-jak zadbana to warto czekać-mam kilka starych gratów,którymi bede jeździł aż sie rozpadną-europejska motoryzacja skończyła sie tak ok 2004roku a japońce trzymali sie tak do ok 2010r.za 5 lat posiadanie fury z silnikiem v8 czy nawet v6 wolnossaka to będzie wielkie wow.większosc fur poruszających sie wtedy po drogach to będzie tetra-turbo r2 lub r3,których żywotność bedzie obliczona na 80 tysiecy lub 3 lata użytkowania-a materiały wnętrza będą wytwarzane z eco-obornika i będą ulegac biodegradacji po 4 latach...następnego starego grata jaki wyj-ebie sobie na parking pod chawirą to będzie porszówa 911-mam upatrzoną-jeździłem-gwarantuje że nie bedziesz musiał dokładac żadnych bajerów wzmacniających akustyke-dajesz w pi-zde to łeb urywa...mi sie znudzi za 3 lata to chetnie zamienie się na Twoje infiniti
Dodano: 4 lata temu
Do gregbun:
Wolnossąca V8 daje radość z jazdy i nie jest tak wysilona jak 3,5 czy 3,7 V6. Zrobiłbym jeszcze wydech powered by Vettel i byłbym w niebo wzięty. Standardowo jest zdecydowanie za cicho w środku.
Dodano: 4 lata temu
Do gregbun:
Leasing trwa 3 lata + 0,5 roku na sprawy podatkowe.
Za szybko go nie oddam :)
Dodano: 4 lata temu
Do criscom: choć szczerze mówiąc jak za 2-3 lata bedziesz chciał sobie zmienic na te 3.8 bi turbo to chetnie odkupie tego Twojego 5.0 v8
Dodano: 4 lata temu
Do criscom: masz naprawde jeden z ostatnich wolnossących silników,które trzymają poziom...co z tego jak przejda na 3.8 bi turbo-uturbione;extremalnie wysilone jednostki sprawdzają się w motosporcie a nie w furach na długie trasy i do codziennej exploatacji-żywotnosc takich biturbo jest 1/3 tego Twojego...
Dodano: 4 lata temu
Do Sroqraf:
Jak dla mnie Q50 (V6 hybryda) oraz FX (obecnie QX70) rządzi.

Ciekawy jestem jaki silnik zastąpi 5.0 V8: 3.8 Bi Turbo (z GTR) czy mocna hybryda ?

Poczekamy, zobaczymy !!!


Dodano: 4 lata temu
Do Sroqraf:
Dzięki - w kolejnym odcinku razem ze zdjęciami, napiszę czego nie ma w stosunku do młodszych egzemplarzy.
Dodano: 4 lata temu
najpiękniejsze Infiniti. Genialny. Gratuluję zakupu :)
Dodano: 4 lata temu
Do criscom: Jak każdy normalny facet z jajami. Są też cioty, które chcą tylko jeździć a w samochodzie jest chlew. Luzik z tymi komentarzami. Ja ich nie biorę do siebie, bo wiem co mówię.
Dodano: 4 lata temu
Do sajeks:
Zapowiada sie ladna pogoda a ja lubie dbac o swoje auta. Zdjecia beda przy okazji. Pierwsze komentarze pisane byly na przyslowiowym kolanie i pod wplywem chwili.
Dodano: 4 lata temu
Do criscom: Zerkać na Twoje wcześniejsze auta nie mogę, bo nie jestem tam zarejestrowany i nie będę tego robił bo nawiedzony nie jestem. Właśnie o to chodzi, żeby użytkownicy robili własne zdjęcia. Wspominałes o respekcie a za nim idzie doświadczenie. Powiem Ci, że wielu było tu takich, którzy ściągali fotki z neta i palili głupa. Twoje zdjęcia też wyglądają podejrzliwie. A fak faktem, że masz nieprzeciętne i chcielibyśmy fajnych i konkretnych fotek. Nikt też nie każe celowo myć samochodu do zdjęć. Czuję, że przełamujemy grube lody.
Dodano: 4 lata temu
Do sajeks:
Spojrz na moje poprzednie auto i obecne na tym portalu i analogicznie na wspomnianym przez Ciebie portalu. Zapewne widzisz zbieznosc. Tu i tam to moje konta. Jezeli nie wierzysz, zapytaj dowolnej osoby zaczynajac od moderatora forum. Z drugiej strony nie musze sie tlumaczyc.
W sobote umyje auto i beda zdjecia mojego autorstwa.
Dodano: 4 lata temu
Wszystko cacy, galeryjka tez fajna, tylko czy do takiego silnika z tak potężnym momentem obrotowym jest sens takie paliwo lać i czy nie mogłeś sam zrobić fotki silnika tylko targać ją z neta??? A powiedz jeszcze jak możesz, kto to jest krzychy z forum fan clubu infiniti?? Bo jedna z " Twoich " fotek jest identyczna jak jego avatar.
Dodano: 4 lata temu
Do criscom: No to Ci powiem, że na warszawskich i podwarszawskich ulicach swego czasu bardzo dużo widywałem Infiniti z takimi czerwonymi kierunkami. Tak więc wnioskuję, że nie była to sytuacja jednorazowa. Natomiast moim zdaniem od strony estetycznej taki czerwony, zespolony kierunkowskaz ze "stopem" wygląda bardzo fajnie. Szkoda, że u nas nie można mieć takich...
Dodano: 4 lata temu
Do MarcinGP:
Tak, wersja SPORT miała przezroczyste, przyciemniane światła (jak w moim poprzednim). Zmieniłem diody na pomarańczowe, delikatna zmiana w elektryce i po wszystkim.

W przypadku wersji gorzej wyposażonej (czerwona światła), było zdecydowanie więcej kombinacji. Kierunkowskazy przenoszone były na światła wsteczne. A światło wsteczne i światła przeciwmgielne pod zderzak.
Takie rozwiązania dotyczyły większości aut zza wielkiej wody.

A przegląd techniczny i wpis co systemu CEPIK - pozostawię bez komentarza ;)
Dodano: 4 lata temu
Do Phill4:
Stawiam na indywidualizm, a nie to co inni, czyli Q, ML, X5/X6, Cayenne.
Dodano: 4 lata temu
Do criscom: Nie wiem jak wnętrze ale przyznam szczerze, że z zewnątrz wizualnie pierwsza generacja bardziej mi odpowiada pod względem estetycznym. Często widziałem też I generację z całą tylną lampą będącą równocześnie kierunkowskazem i to w kolorze czerwonym (tak po amerykańsku) zawsze się zastanawiałem czy im za to dowodów rejestracyjnych nie zabierają w Polsce i jakim cudem przeszli przegląd...
Dodano: 4 lata temu
Samochód niestety bardzo niedoceniany przez klientów w klasie w której wciąż najbardziej popularne są jak sam testowałeś Bmw, Audi, Mercedes. Super egzemplarz;)
Dodano: 4 lata temu
Do MarcinGP:
Przy zmianie rozważałem zakup FX45 z 2008 (ostatni rok produkcji) i FX37/2010 lub FX50/2009.

Jak dla mnie przód zdecydowanie lepszy w II generacji (drapieżne spojrzenie), natomiast tył bardziej odpowiadał mi z I generacji (wersja SPORT).

Jakość materiałów, wyposażenie w standardzie oczywiście na korzyść II generacji.

Druga generacja jest wyciszona maksymalnie, jak dla mnie nawet za bardzo. Wydech z Vettel Edition z pewnością rozwiązuje tą niedogodność, ale o koszt zdecydowanie odstrasza. Muzyka dla uszu dochodząca przy rasowej V8 w I generacji jest zdecydowania bardziej doniosła.

Jeżeli chodzi miejsce za kierownicą, nie narzekam.
Nie byłem pasażerem, jednakże wczoraj jechałem w 5 osób (3 osoby dorosłe i dwójka dzieci z czego jedno w foteliku).
Osoby dorosłe odpowiednio: 171 cm, 195 cm, 185 cm
Żadnych zastrzeżeń pod względem miejsca dla pasażerów w środku, zarówno dla I i II generacji.

Zdecydowanie jedynym mankamentem jest mały bagażnik (410 l). Konkurencja posiada 500-600 l. Ale to wszystko przez zaawansowany napęd 4x4, koło dojazdowe i subwoofer.

Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 9 godzin temu, przez kstilger
Otwieram casting na fajne ale niepraktyczne auto do 130k pln lub 30k euronow. Generalnie auto ma dawac frajde z jazdy w pojedynke, moze byc dwuosobowe (tylna kanapa niepotrzebna, moze byc ale nie ...
17 komentarzy
Dodano: 18 godzin temu, przez KMichal
Ostatnio, przy zaledwie -2,5 st. C akumulator w Werze odmówił posłuszeństwa. Po 24h postoju auta nie udało się uruchomić. Niby wszystkie systemy elektroniczne działały poprawnie (eg. ...
7 komentarzy
Dodano: 1 dzień temu, przez Qchar
Witam :) Sobota i jak to u mnie by odpocząć czynnie wprowadziłem kilka zmian w aucie a mianowicie :) Po ostatnich sekscesach z autem tzn akcji kuny zamówiłem małe urządzonko do ...
18 komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl