Tutaj jesteś:
Samochód
Honda Accord Coupe 2.0 ES
- Kupione używane w 2014
- Auto obejrzano 975 razy
- Online od 10 lat, 10 miesięcy i 6 dni
- Auto polubiono 64 razy
Nazwa auta:
Coupe 2.0 ES
Marka:
Honda
Model:
Accord
Generacja:
VI
Nadwozie:
Coupe
Silnik:
2.0 i 16V
Moc silnika:
147 KM
Przebieg:
208 000 km
Rocznik:
1999
Accord Coupe VI generacji został zaprojektowany na potrzeby wymagającego rynku USA. Tylko niewielka liczba egzemplarzy trafiła do Europy. W przeciwieństwie do europejskiego Accorda który był produkowany w angielskim Swindon, Coupe było produkowane w Marysville w stanie Ohio.
W Coupe były dostępne 3 silniki:
- 3.0 VTEC 200 km: Łączony tylko i wyłącznie z 4 stopniowym automatem
(najpopularniejszy)
- 2.3 VTEC 150 km: Łączony z 4 stopniowym automatem i 5 stopniową
skrzynią manualną.
- 2.0 VTEC 147 km: łączony głownie z 5 stopniową skrzynią manualną
(najrzadszy i najbardziej pożądany egzemplarz)
O to i ona: Rzadki model z silnikiem F20B6 VTEC i manualną 5 stopniową skrzynią biegów.
2.0 16v SOHC z systemem zmiennych faz rozrządu VTEC. Moc 147 km. Maksymalny moment obrotowy 184 Nm. Silnik pieknie brzmi, zadowalająco przyśpiesza i podobno wytrzymuje pół miliona km.
Każde koło z przodu prowadzone jest poprzez podwójny wahacz. Z tyłu znajduje się układ wielowahaczowy. Dzięki temu auto doskonale się prowadzi, aczkolwiek jest twarde. W zimie jeździ na felgach 16 i oponach 205/16/55, w lecie na felgach 17 (białe) na oponach 205/50/17 aczkolwiek rozważam przejście na szersze.
Auto jest dość dobrze dobrze wyposażone. oprócz skórzanej tapicerki i klimatyzacji automatycznej, na pokładzie jest tempomat czy też elektrycznie sterowany fotel kierowcy.
Przyśpiesza do setki w około 9,5 sekundy, rozpędza się do 210-220 km/h
więcej »
W Coupe były dostępne 3 silniki:
- 3.0 VTEC 200 km: Łączony tylko i wyłącznie z 4 stopniowym automatem
(najpopularniejszy)
- 2.3 VTEC 150 km: Łączony z 4 stopniowym automatem i 5 stopniową
skrzynią manualną.
- 2.0 VTEC 147 km: łączony głownie z 5 stopniową skrzynią manualną
(najrzadszy i najbardziej pożądany egzemplarz)
O to i ona: Rzadki model z silnikiem F20B6 VTEC i manualną 5 stopniową skrzynią biegów.
2.0 16v SOHC z systemem zmiennych faz rozrządu VTEC. Moc 147 km. Maksymalny moment obrotowy 184 Nm. Silnik pieknie brzmi, zadowalająco przyśpiesza i podobno wytrzymuje pół miliona km.
Każde koło z przodu prowadzone jest poprzez podwójny wahacz. Z tyłu znajduje się układ wielowahaczowy. Dzięki temu auto doskonale się prowadzi, aczkolwiek jest twarde. W zimie jeździ na felgach 16 i oponach 205/16/55, w lecie na felgach 17 (białe) na oponach 205/50/17 aczkolwiek rozważam przejście na szersze.
Auto jest dość dobrze dobrze wyposażone. oprócz skórzanej tapicerki i klimatyzacji automatycznej, na pokładzie jest tempomat czy też elektrycznie sterowany fotel kierowcy.
Przyśpiesza do setki w około 9,5 sekundy, rozpędza się do 210-220 km/h
Blog auta (3)
Dodano: 10 lat temu, przez
Piotr_Tomczyk
Pokonałem pierwsze 12 000 km. fakt nie jeżdżę autem dużo, ze względu że mam auto służbowe a to traktuję bardziej weekendowo. Nie licząc problem z rozrusznikiem nic się nie stało. ...
Dodano: 10 lat temu, przez
Piotr_Tomczyk
Pojawił się nie duży problem z rozrusznikiem. najprawdopodobniej to automat lub kostka stacyjki. zdaża się ze niekiedy nie zaskakuje.
2
komentarze
Dodano: 10 lat temu, przez
Piotr_Tomczyk
Tego dnia zakupiłem Hondę. Jako że została sprawdzona przez mechanika, wiedziałem co w niej trzeba będzie zrobic. zaraz po zakupie wykonałem parę czynnosci:
- Wymiana oleju silnikowego ...
Galerie pojazdu (1)
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Właściciel
Jeździ:
Honda Accord Coupe 2.0 ES
Wcześniej jeździł:
Hyundai Scoupe 1.5 LS
Komentarze (5)
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 16 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 17 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 18 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
44
komentarze
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy




