Tutaj jesteś:
Samochód
Fiat Cinquecento Arancia 500
- Kupione używane w 2011
- Auto obejrzano 1135 razy
- Online od 14 lat, 11 miesięcy i 11 dni
- Auto polubiono 403 razy
Nazwa auta:
Arancia 500
Marka:
Fiat
Model:
Cinquecento
Nadwozie:
Hatchback 3d
Silnik:
0.9
Moc silnika:
41 KM
Przebieg:
196 655 km
Rocznik:
1993
Silnik 899 cm3
Do połowy 1995 roku były importowane i były produkcji jugosłowiańskiej (jednostki o numerze mniejszym od 8600000) i włoskiej (jednostki o numerze większym od 8600000), po czym ich produkcję przeniesiono do Polski.
Zespół napędowy 899 zawiera skrzynkę przekładniową (typu C.501.5.10) zamontowaną z tyłu silnika i umieszczoną poprzecznie do osi podłużnej pojazdu.
Skrzynka przekładniowa we wspólnej obudowie wykonana ze stopu aluminium składa się z skrzynki biegów, przekładni głównej i mechanizmu różnicowego.
Ilość oleju: 2,4 cm3
Rodzaj: olej przekładniowy SAE 80W90
Wymiana: co 120 000 km lub co 6 lat.
Skrzynka biegów - dwuwałkowa. Skrzynia biegów ma pięć zsynchronizowanych biegów do jazdy do przodu, w których koła zębate mają zęby skośne i niezsynchronizowany bieg wsteczny z zębami prostymi.
Przełożenia
Bieg Przełożenia biegów Przekładnia główna Przełożenia całkowite
1 3,909 4,071 15,914
2 2,056 4,071 8,370
3 1,344 4,071 5,471
4 0,872 4,071 3,981
5 0,837 - do lipca 1994 4,071 3,407 - do lipca 1994
0,780 - od sierpnia 1994 4,071 3,175 - od sierpnia 1994
R 3,727 4,071 15,173
Przekładnia główna - ma koło zębate nacięte na wałku głównym, a duże koło zębate osadzone na obudowie mechanizmu różnicowego.
Mechanizm różnicowy - ułożyskowany na dwóch łożyskach stożkowych, posiada dwie satelity.
Luz międzyzębny między kołami koronowymi i satelitami: nie więcej niż 0,10 mm
Grubość podkładek regulacji luzu międzyzębnego: 0,85 - 1,15 mm (co 0,05 mm)
Grubość podkładek regulacji naciągu wstępnego łożyska:
- łożysko bez obciążenia: 0,12 mm,
- łożysko z obciążeniem (3500 N): 0,08 mm.
Silnik 899 produkowany był w dwóch wersjach:
899 cm3 z gaźnikiem sterowanym mechanicznie
899 cm3 z jednopunktowym wtryskiem benzyny sterowanym elektronicznie i katalizatorem
899 cm3 z gaźnikiem sterowanym mechanicznie
Czterocylindrowy rzędowy, umieszczony w pozycji pionowej, ustawiony poprzecznie przed osią kół przednich. Stosowany dawniej w modelu nazywanym po prostu Cinquecento. Produkowany od maja 1993 roku, począwszy od nr nadwozia 164231.
Kod wersji nadwozia: 170AG53A
Oznaczenie: 1170A1.000
Średnica cylindra: 65 mm
Skok tłoka: 67,7 mm
Pojemność skokowa: 899 cm3
Stopień sprężania: 9
Ciśnienie spręzania:
- nominalne 0,95 do 1,1 MPa
- minimalne 0,7 MPa
Moc maksymalna:
30 kW przy 5500 obr/min
41 KM przy 5500 obr/min
Moment maksymalny:
65 Nm przy 3000 obr/min
6,7 kGm przy 3000 obr/min
Liczba biegów: 5
899 cm3 z jednopunktowym wtryskiem benzyny sterowanym elektronicznie i katalizatorem
Czterocylindrowy rzędowy, umieszczony w pozycji pionowej, ustawiony poprzecznie przed osią kół przednich. Stosowany obecnie w modelach Cinquecento, S, SX, Happy, Soleil, 899 Van i Suite (Clim). Produkowany od maja 1993 roku, począwszy od nr nadwozia 164231.
Kod wersji nadwozia: 170AF53A (w wersji Cinquecento)
Kod wersji nadwozia: 170CF53A (w wersji Cinquecento, S, SX, Happy, Soleil i 899 Van)
Kod wersji nadwozia: 170BF53A (w wersji Suite (Clim) z klimatyzacją)
Oznaczenie: 1170A1.046
Średnica cylindra: 65 mm
Skok tłoka: 67,7 mm
Pojemność skokowa: 899 cm3
Stopień sprężania: 8,8
Ciśnienie spręzania:
- nominalne 0,95 do 1,1 MPa
- minimalne 0,7 MPa
Moc maksymalna:
29 kW przy 5500 obr/min
39 KM przy 5500 obr/min
Moment maksymalny:
65 Nm przy 3000 obr/min
6,7 kGm przy 3000 obr/min
Liczba biegów: 5
więcej »
Do połowy 1995 roku były importowane i były produkcji jugosłowiańskiej (jednostki o numerze mniejszym od 8600000) i włoskiej (jednostki o numerze większym od 8600000), po czym ich produkcję przeniesiono do Polski.
Zespół napędowy 899 zawiera skrzynkę przekładniową (typu C.501.5.10) zamontowaną z tyłu silnika i umieszczoną poprzecznie do osi podłużnej pojazdu.
Skrzynka przekładniowa we wspólnej obudowie wykonana ze stopu aluminium składa się z skrzynki biegów, przekładni głównej i mechanizmu różnicowego.
Ilość oleju: 2,4 cm3
Rodzaj: olej przekładniowy SAE 80W90
Wymiana: co 120 000 km lub co 6 lat.
Skrzynka biegów - dwuwałkowa. Skrzynia biegów ma pięć zsynchronizowanych biegów do jazdy do przodu, w których koła zębate mają zęby skośne i niezsynchronizowany bieg wsteczny z zębami prostymi.
Przełożenia
Bieg Przełożenia biegów Przekładnia główna Przełożenia całkowite
1 3,909 4,071 15,914
2 2,056 4,071 8,370
3 1,344 4,071 5,471
4 0,872 4,071 3,981
5 0,837 - do lipca 1994 4,071 3,407 - do lipca 1994
0,780 - od sierpnia 1994 4,071 3,175 - od sierpnia 1994
R 3,727 4,071 15,173
Przekładnia główna - ma koło zębate nacięte na wałku głównym, a duże koło zębate osadzone na obudowie mechanizmu różnicowego.
Mechanizm różnicowy - ułożyskowany na dwóch łożyskach stożkowych, posiada dwie satelity.
Luz międzyzębny między kołami koronowymi i satelitami: nie więcej niż 0,10 mm
Grubość podkładek regulacji luzu międzyzębnego: 0,85 - 1,15 mm (co 0,05 mm)
Grubość podkładek regulacji naciągu wstępnego łożyska:
- łożysko bez obciążenia: 0,12 mm,
- łożysko z obciążeniem (3500 N): 0,08 mm.
Silnik 899 produkowany był w dwóch wersjach:
899 cm3 z gaźnikiem sterowanym mechanicznie
899 cm3 z jednopunktowym wtryskiem benzyny sterowanym elektronicznie i katalizatorem
899 cm3 z gaźnikiem sterowanym mechanicznie
Czterocylindrowy rzędowy, umieszczony w pozycji pionowej, ustawiony poprzecznie przed osią kół przednich. Stosowany dawniej w modelu nazywanym po prostu Cinquecento. Produkowany od maja 1993 roku, począwszy od nr nadwozia 164231.
Kod wersji nadwozia: 170AG53A
Oznaczenie: 1170A1.000
Średnica cylindra: 65 mm
Skok tłoka: 67,7 mm
Pojemność skokowa: 899 cm3
Stopień sprężania: 9
Ciśnienie spręzania:
- nominalne 0,95 do 1,1 MPa
- minimalne 0,7 MPa
Moc maksymalna:
30 kW przy 5500 obr/min
41 KM przy 5500 obr/min
Moment maksymalny:
65 Nm przy 3000 obr/min
6,7 kGm przy 3000 obr/min
Liczba biegów: 5
899 cm3 z jednopunktowym wtryskiem benzyny sterowanym elektronicznie i katalizatorem
Czterocylindrowy rzędowy, umieszczony w pozycji pionowej, ustawiony poprzecznie przed osią kół przednich. Stosowany obecnie w modelach Cinquecento, S, SX, Happy, Soleil, 899 Van i Suite (Clim). Produkowany od maja 1993 roku, począwszy od nr nadwozia 164231.
Kod wersji nadwozia: 170AF53A (w wersji Cinquecento)
Kod wersji nadwozia: 170CF53A (w wersji Cinquecento, S, SX, Happy, Soleil i 899 Van)
Kod wersji nadwozia: 170BF53A (w wersji Suite (Clim) z klimatyzacją)
Oznaczenie: 1170A1.046
Średnica cylindra: 65 mm
Skok tłoka: 67,7 mm
Pojemność skokowa: 899 cm3
Stopień sprężania: 8,8
Ciśnienie spręzania:
- nominalne 0,95 do 1,1 MPa
- minimalne 0,7 MPa
Moc maksymalna:
29 kW przy 5500 obr/min
39 KM przy 5500 obr/min
Moment maksymalny:
65 Nm przy 3000 obr/min
6,7 kGm przy 3000 obr/min
Liczba biegów: 5
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 15 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 16 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 17 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
43
komentarze
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy


ja miałem cienkiego tylko 700