Tutaj jesteś:
Samochód
Daewoo Nexia Nesia
- Kupione używane
- Auto obejrzano 1192 razy
- Online od 14 lat, 3 miesięcy i 9 dni
- Auto polubiono 72 razy
Nazwa auta:
Nesia
Marka:
Daewoo
Model:
Nexia
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
1.5i
Przebieg:
239 000 km
Rocznik:
1996
Nesię kupiłem w 2000.04 jako 4latka z przebiegiem ok 60tysi, nie miał jakiegoś wielkiego dzwona, ale w przeszłości był lekko porysowany, co prawda naprawione przez poprzedniego właściciela ale kiepsko, z czasem wychodziły różnice lakieru i co ciekawe schodził nowy lakier, a wychodził stary, nie robione tylko lało się i jeździło, sprzedane w 2009roku z przebiegiem prawie 250tysi bez remontu silnika, a nadal szedł jak burza
więcej »
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Właściciel
Jeździ:
Ford Mondeo Mondziak, Volvo S80 Wolwiak
Wcześniej jeździł:
Chrysler 300M eMka, Daewoo Nexia Nesia, FSO Polonez Poldek, Volkswagen Passat Pasek
Komentarze (6)
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 14 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 15 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 16 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
36
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy






przez te 10lat i 250kkm robiłem łącznie:
2x całe zawieszenie przód,
1x tylne sprężyny (odziwo),
2x reduktor (odpalanie w trybie serwisowym na gazie),
2x tarcze hamulcowe,
5x klocki
3x rozrząd
3x przewody WN i świece
2x akumulator
1x uszczelka pod pokrywą zaworów
2x chłodnica od klimy (używki)
1x poduszki pod silnikiem i skrzynią
1x katalizator i środkowy tłumik (alu)
2x ostatni tłumik (alu)
no i eksploatacje, do samego końca pełen syntetyk, bez dolewek, long life i wymiany co 20-30kkm, nie piszę o filrtach, oponach i innych płynach...
ogólnie chyba całkiem całkiem, ?
bo silnika i skrzyni praktycznie nie ruszałem...
jedynie blacharka poddała się w 11-12 roku (wiek auta) i zaczęły pojawiać i powiększać się ogniska rdzy
Ps. to był rok produkcji kwiecień 1996 - wersja z korei
ale silniczek ok 250.000km z LPG pracował idealnie, dynamicznie i oszczędnie, środek w całkiem niezłym stanie, kompletne nowe zawieszenie i autko dałem mamuśce, po roku jak ogniska rdzy się powiększyły trochę to ponownie zabezpieczyłem je i miałem do wyboru całe autko pomalować za ok 1200-1500zł lub sprzedać (za 2500zł) i kupić inne, wiec sprzedałem znajomemu - wiedział dokładnie co jest z autem, nic nie ukrywałem, jego cura w 1 miesiącu miała wypadek, potem skasowała całkowicie nowe opony zimowe wraz z alusami bo najechała jakoś na krawężnik... i autko zaczęło się sypać... sprzedali je, i kolejny właściciel chyba nadal je ma, czasami je widuje - poprawiony lakier i naprawione co ona popsuła