Tutaj jesteś:
Samochód
Daewoo Matiz Czerwona rakieta
- Kupione używane w 2009
- Auto obejrzano 2082 razy
- Online od 16 lat, 5 miesięcy i 24 dni
- Auto polubiono 101 razy
Nazwa auta:
Czerwona rakieta
Marka:
Daewoo
Model:
Matiz
Nadwozie:
Hatchback 5d
Silnik:
0.8 i
Moc silnika:
51 KM
Przebieg:
89 600 km
Rocznik:
2000
Został kupiony w lipcu. Na razie wyjeździłem (mój tata wyjeździł ;p) 1600 km. Jesteśmy na etapie poznawania.
więcej »
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 17 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 18 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
3
komentarze
Dodano: 19 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
44
komentarze
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy


ogólnie do wrzucenia trójeczki niewiele aut daje mu radę. niestety, odbija się to na spalaniu... na szczęście tanie są do niego części, ale największy problem to korozja. u mnie poszła maska, nadkola i tylny znaczek dookoła. jak tylko coś się zacznie dziać, to od razu działaj, bo żre jak kornik drewno
polecam sprawdzić go w nieco bardziej terenowych warunkach - wymiana linki ręcznego i na piaski z nim - naprawdę można się pobawić suwając bokiem
szerokości i przyczepności
PS. też miałem prawie 200 tys. ale przy dość intensywnej eksploatacji auto zaczęło się sypać... ale swoje zrobił, wersja była jeszcze koreańska, nieco lepsze materiały i spasowanie, ale tamte właśnie bardziej brała korozja.
Nie wiedziałem, że można Matizem tyle przejechać bez problemów