Tutaj jesteś:
Samochód
Citroen Xantia Księżna V6
- Kupione używane w 2009
- Auto obejrzano 795 razy
- Online od 14 lat, 4 miesięcy i 16 dni
- Auto polubiono 45 razy
Nazwa auta:
Księżna V6
Marka:
Citroen
Model:
Xantia
Generacja:
II
Nadwozie:
Liftback
Silnik:
3.0 V6
Moc silnika:
194 KM
Przebieg:
232 000 km
Rocznik:
1999
Moje pierwsze auto to było...piękna, cholernie rzadka wersja Activa z jasną alcantaro-skórą i wnętrzem, szyberdachem i fantastycznym silnikiem 2,9 V6. Ten dźwięk zimnego v6 co dzień rano dawał radość na cały dzień :)
więcej »
Blog auta
Brak wpisów w blogu auta
Galerie pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze zdjęć
Filmy pojazdu (0)
Kierowca nie dodał jeszcze filmów do tego auta
Zainteresowani autem (0)
Dodaj do Kiedyś kupię - aby otrzymać automatyczne powiadomionie gdy właściciel wystawi go na sprzedaż.
Właściciel
Jeździ:
Saab 900 Turbo Stage I
Wcześniej jeździł:
Saab 9-5 BSR , Saab 900 Saabosław Junior, Citroen Xantia Księżna V6, Saab 9-3 Saabosław
Komentarze (9)
Zobacz podobne auta w społeczności
Najnowsze blogi
Dodano: 14 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 15 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 17 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
41
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy










oceniam pozdrawiam szerokości życzę
Szerokości życzę ;D
PZdr....
Gdyby nie hydro to bym wtedy nie wjechał bez odkopania całego wjazdu, a tak tylko na oponki koleiny, hydro up i po sprawie
Hydropneumatyka pozwala oszczędzać podwozie... w zaspach. No,no