Dodaj komentarz do wpisu na blogu: Wreszcie – Premium turbo kosiarka ...
Aby móc dodawać komentarze proszę się zalogować
Dodano: 5 miesięcy temu
Do JacK: No fajny bo wyższy ma dużo miejsca nad głową i wsiada sie lepiej.

Kolor tez nie przemawiał do mnie, na zdjęciach jest bardzo ciemny ale na żywo lepiej.
Cóż ciałem coś innego niz mam, bordowy Desire Red był najbardziej pasujący. Rudy podobno nie dla faceta.

A biały perłowy odpadał nie przez to że brzydki ale przez to że w razie potrzeby malowania koszt to 3 razy drożej niż metalic i nikt nie umie tego pomalować (na 10 lakierników potrafi trzech).
Wychodzi albo odcień niebieski albo różowy i czasami maluje cały bok aby nie było widać różnicy

Owszem jest Auto Casco ale podziękowałem za biały metalic, z rozsądku.

A akrylowych białych nie ma, na 10 sztuk 9 metalizowany perłowy
Dodano: 5 miesięcy temu
Do FranzMaurer: Wiesz ceny w salonach sa wyższe niż w Autokomisach. Ale auta pewne, zadbane i starają sie aby klient poczuł róznicę.

W komisie okazało sie że właścicielem był Turek samochód miał wymieniany olej po 44 tys km a mając 69 tys. km najechane juz drugi raz nikt tego nie zrobił.

To nie dla mnie taki towar
Dodano: 5 miesięcy temu
Bardzo fajny samochód choć ten kolor do mnie jednak nie przemawia :-)
Za to podoba mi się umiejscowienie lusterek bocznych lekko cofniętych przez co widoczność po skosie do przodu i na boki jest znacznie lepsza.
Dodano: 5 miesięcy temu
Do MaArek77: Pewnie lubi wyższe obroty, bo lepiej oddycha wtedy, jak to zazwyczaj te uturbione mikrusy ;-)
Dodano: 5 miesięcy temu
Motoblog się stworzył [up]
Dodano: 5 miesięcy temu
Do MaArek77:
Gdybym nie wiedział, powiedziałbym że nówkę wziąłeś ;) Elegancko go przygotowali [up] Zadowolenia :)
Dodano: 5 miesięcy temu
"Komora silnika po detailingu". Nawet wosk położony i polerka była ;) Wygląda dobrze, obyś Ty był zadowolony to wystarczy! [up]
Dodano: 5 miesięcy temu
Do MarcinGP: Turbo kosiarka. W mieście idzie ostro. Jedynie przy ruszaniu 3 cylindry zmuszają aby dodać więcej gazu
Dodano: 5 miesięcy temu
Do MaArek77: Ale go wypucowali [szok] Widzę, że gadgety już poszły w ruch [up] Ma krótkie "zwisy" z tyłu i z przodu za osiami więc fajnie będzie śmigał po zakrętach [food]
Dodano: 5 miesięcy temu
Do yatsec: No nie wygląda to dobrze. W wielu autach maski silnika nie są lakierowane od środka. Komory silnika też.
To źle wygląda, tłumacza się ekologia a o kasę chodzi

Tylko ze w Seacie ok ale w Audi?

Autko fajne. Dobrze się w nim czuję i dynamicznie jeździ.
Dodano: 5 miesięcy temu
Na żywo wygląda chyba nieźle?
Zastanawia mnie proces produkcyjny i jego zmiany, które zauważam na przestrzeni ostatnich 20 lat.
Niegdyś mastyki nakładało się zanim następował proces lakierowania komory silnika i tak się nie rzucały w oczy. Pierwsze auto w którym zaobserwowałem proces odwrotny to Citroen C3 kiedy po raz pierwszy wszedł na rynek. Pamiętam, że oglądałem to z lekkim niedowierzaniem bo wyglądało jakby ktoś słabo naprawił nadwozie po dzwonie i zostawił takie szwy niepomalowanych mastyk. Obecnie mają to niemal wszystkie tańsze samochody.
Zastanawiam się, czy jest to na tyle duża oszczędność i z czego wynika. Wydawało mi się, że najpierw szczeliny nadwozia są wypełniane a dopiero potem samochody trafiają do komory lakierniczej i wynika to z technologii procesu budowy nadwozia, mastyki pełnią rolę spojeń i wygłuszeń jednocześnie, eliminują tarcie elementów i wypełniają przestrzenie powstałe po połączeniach blach.
Muszę się o tym douczyć.