Dodaj komentarz do wpisu na blogu: 10000 km Renault Espace 2.0 T
Aby móc dodawać komentarze proszę się zalogować
Dodano: 9 lat temu
Do KULAWY: Najbardziej to lubię auto służbowe :)
Dodano: 9 lat temu
Do luckyboy: Szanuję :) każdy lubi coś innego ...
Dodano: 9 lat temu
Do KULAWY: Mi teskno do turbodiesla - wciskania w fotel i niskiego spalania :)
Dodano: 9 lat temu
Do luckyboy: jak nowy by kupił to może by pojeździl ... większość on jest niestety kręconych i to ostro. To prawda że 2.0 lepsze od 1.9 ale i tak wolę benzynę robię max 30 tys trzema autami razem z żoną😉 wszystkie są w benzynie 😃
Dodano: 9 lat temu
Do KULAWY: Nie zgodzę się, nigdzie w necie nie czytałem złych opinii o 2.0 dCi i od żadnego użytkownika nie słyszałem narzekań na ten motor. Były jakieś głosy w prasie o wytarciach panewek, ale w najmocniejszej, najbardziej wysilonej wersji o mocy 173KM. Słabsze wersje robią po 1.200.000km (znam taki egzemplarz) i korbowody bokiem nie wychodzą.
Dodano: 9 lat temu
Do luckyboy: w takim razie wszyscy by nimi jeździli i chwalili a nie stety opinia o nich nie jest najlepsza
Dodano: 9 lat temu
Do rekord5: Były busy, ale jeździły wszędzie, nie tylko po autostradach. Trzeba brać pod uwagę, że silnik nie miał lekko, bo cały czas napędzał 3 tony. Mając ten silnik np. w Lagunie III to on nie ma tam co do roboty :)
Dodano: 9 lat temu
Do luckyboy: Napisz ile rocznie przejeżdżały te auta,myślę że to były busy i kręciły co najmniej 10tkm miesięcznie głównie na trasach,jeżdżąc 20-30tkm rocznie w tym sporo po miastach nie ma szans na taką długowieczność.
Dodano: 9 lat temu
Do KULAWY: 2.0 dCi dla bogaczy? Nie. Ten silnik jest pancerny, nawet nie szkodzi mu wymiana oleju co 30.000km, bo miska mieści ok. 8 litrów oleju. Miałem okazję przejechać od nowości tym silnikiem 2x 400.000km i raz 200.000km i przez ten przebieg nie było żadnych problemów, ani ze silnikiem, ani z dumasem czy turbo itp. Problemy z wtryskami czy turbo zaczynają się przeważnie przy przebiegu ok. 600.000km. Zapewne jak ktoś to przeczyta, to stwierdzi, że jestem niepoważny, ale takie mam doświadczenia z tym silnikiem :) Jedynie przy 500.000km był wymieniany profilaktycznie łańcuch rozrządu pomimo, że nie wykazywał rozciągnięcia.
Dodano: 9 lat temu
Do luckyboy: dodam też że przyjemność z jazdy jest jak nie ma klekotu zapachu ropy i hałasu wibracji oraz mniej wydanych pieniędzy na naprawy .2.0T ma osiągi na tyle dobre że pomimo mniejszej ilości Nm ma osiągi na papierze lepsze .Wiem ze nie jest tak elastyczny tak jak Dci ale od czego jest 3.5 V 6 😂
Dodano: 9 lat temu
Do rekord5: Omega przejechala niewiele w tym czasie bo nie ma potrzeby takiej ... Espacem przyjechałem 10 tys ale na 7 tys było tankowane pół na pół 😉czyli na razie nie ma sensu Lpg ...Fr rządzi 😃 Auto na pb radzi sobie lepiej niż na Lpg chociaż ja jestem zwolennikiem instalacji gazowych w autach nie będę przerabiac na siłę .Starego Espaca przerobilem i tak na prawdę nic z tego nie miałem bo pomysły co raz to nowe 😃Tata zadowolony jest co by nie mówił hehe ale to ja musiałem kasiore wyłożyć 😉 Gdyby auto poszło do obcych to szkoda jeszcze większa . Ogólnie Espace 3 ma coś w sobie nie którzy śmieją się z tych aut ale prawdopodobnie nigdy nimi nie jeździli albo są bardzo bogaci i ...
Dodano: 9 lat temu
Do luckyboy: Dci jest dla bogaczy mnie nie stać na ten motor 😉 wiem że jest lepszy od 1.9 Dci ale jakoś diesle nie dla mnie stworzone .Nie mam w planach zakupu auta na ON .
Dodano: 9 lat temu
Dziś mija u mnie pięć miesięcy od zakupu pierwszej A szóstki i miesiąc od zakupu drugiej,diesel przekręcił w tym czasie 12400 a benzynowy głównie dlatego że przechodzi początkowy serwis tylko 1500.Masz niejedno auto więc 10tkm w pół roku to sporo,ciekawe ile przejechałeś pozostałymi autkami,gdybyś na początku zamontował gaz pewnie większość wydanych pieniędzy już by się zwróciła.
Dodano: 9 lat temu
Do KULAWY: 2.0T jest idealny do LPG. Do takiego autobusu trzeba mieć sporo niutonometrów więc bez turbo nie ma jazdy. Taki 2.0dCi 150KM/340Nm to dopiero daje przyjemność z jazdy :)
Dodano: 9 lat temu
Do luckyboy: pb bo Lpg nie ma jeszcze 😂 ten 140 konny sam będzie jechał dosyć sprawnie ale z 7 osobami raczej spali więcej od wersji z Turbo bo trzeba będzie go wysoko kręcić po obrotach żeby jechać jak inni
Dodano: 9 lat temu
Widoczność w tym aucie jest rzeczywiście rewelacyjna :) Ułatwia życie!
Dodano: 9 lat temu
Do KULAWY: Była też wersja 2.0 16v o mocy 140KM i 190Nm. Podane spalanie dotyczy LPG czy Pb??
Dodano: 9 lat temu
Do MaArek77: Konie jak konie niutometry też są ważne i skrzynia biegów która dzięki 6 przełożeniom daje radę w każdych warunkach .On nawet spod świateł z 7 osobami naprawdę startuje jak nie jeden mieszczuch .Stary Espace pod tym względem to zawalidroga miał o 100 nm mniej i 50 koni mniej
Dodano: 9 lat temu
Do damian88max: no wiadomo ,że głośniej ale w porównaniu do Opla Omegi nie ma tragedii
Dodano: 9 lat temu
Przyzwoite spalanie jak na 163 konie. Zreszta taki autobus powinien miec co najmniej taka moc. 10-12 litrow z kompletem pasazerow czy w miescie to do przeżycia
Dodano: 9 lat temu
Do KULAWY: już jest glosno nie wiem jak u Ciebie ale u mnie powyżej 160 juz trzeba głosniej rozmawiac
Dodano: 9 lat temu
Do damian88max: Musi ale nie słychac jej u mnie bo wiatr daje głosniej :)
Dodano: 9 lat temu
dobry wózek :) przy 200km/h to jednak już turbina troche wyje:P
Dodano: 9 lat temu
Do KULAWY:
O, to, to
Dodano: 9 lat temu
Do mucko1: leci czas starzejemy się kilometry przybywają a wspomnienia zostają
Dodano: 9 lat temu
No patrz, jak ten czas szybko leci