Dodaj komentarz do wpisu na blogu: raport z testera OBDII
Aby móc dodawać komentarze proszę się zalogować
Dodano: 9 lat temu
Nawaliła trzecia cewka zapłonowa. Ktoś wymienił tylko jedną wcześniej a zgodnie z instrukcja serwisową należy wymieniać parami.
Dodano: 10 lat temu
Ciekawa ta zamrożona ramka.

Z tego co widzę, problem to ciśnienie w kolektorze dolotowym. Trochę za wysokie - powyżej 400 mBar. Poza tym ciekawa sytuacja - bardzo niskie obroty silnika, zerowa prędość - czyli stało się to na postoju?
Skoro OBD złapało błąd, to musiał się on trochę powtarzać... Może liść dostał się na wlot? Albo dawno nie zmieniany filtr powietrza?
Dodano: 10 lat temu
czasem dobrze zaglądnąć dokładniej a nie tylko kasować błęda:) a co konkretnie było przyczyną?