Dodaj komentarz do samochodu
Citroen C5
Aby móc dodawać komentarze proszę się zalogować
misiumk
Dodano:
10 lat temu
super wygodniak Pozdrawiam szerokości MK
Wieslav
Dodano:
10 lat temu
Autko "warte grzechu"?!
POZDRAWIAM
P.S. Szkoda że nie ma jakiegoś szerszego opisu
humvee5
Dodano:
11 lat temu
Warto było
Laasi
Dodano:
11 lat temu
Do Egontar: Staram się iść z duchem czasu
Coś w tym jest, że jak przejedziesz się hydro to już za bardzo nie chcesz innego.
Egontar
Dodano:
11 lat temu
Przywiązanie zostało począwszy od Karawanika, którego znam bo widziałem! Ale C5-tka to zupełnie co innego. Gratuluję!
Sroqraf
Dodano:
11 lat temu
Do Laasi: W C5 Mk2 popularny jest 2.0 HDI bez FAP, ale nie żebym był fanem "czarnego" paliwa. Wolę benzynę, choć sądząc po obrazkach na drogach, jestem w mniejszości
wildpolish
Dodano:
11 lat temu
Ładny bardzo
MarcinGP
Dodano:
11 lat temu
Do Laasi: Oby nic ;-
Laasi
Dodano:
11 lat temu
Do Sroqraf: Dziękować. To auto rodziców a oni nie jeżdżą tyle by diesel się opłacał. Moja C5 jest ok ale to starszy diselek i takiego to bym kupił.Nie przekonuje mnie drogie wtryski, dwumasa czy Fap. Jeżeli będę zmieniał auto na coś nowszego to pewnie też kupie benzynę.
Laasi
Dodano:
11 lat temu
Do MarcinGP: Na C5 narzekać nie mogę. Co do sprzęgła to zobaczymy co będzie
Sroqraf
Dodano:
11 lat temu
Do Laasi: aa i jeszcze jedno. Dlaczego nie hdi? "taki się trafił" czy doświadczenie?
Sroqraf
Dodano:
11 lat temu
Do MV-6: Zgadzam się co do mocy
136 to też nieco mało, ale tragedii nie ma. A w kwestii sprzęgła, w C5 raczej nie padnie "nagle". Telepanie budą przy ruszaniu to pierwsza oznaka, potem łożysko oporowe, które "drapie" po wciśnięciu sprzęgła...wystarczyło 400km trasy by przejść z trybu "silence" do "nie każ wciskać sprzęgła"
ehh przerabiałem
Sroqraf
Dodano:
11 lat temu
Fajne auto. Chętnie bym się przesiadł, ale nie do 1.8
Są sytuacje w których 2.0 się siłuje, więc 1,8 nie może wystarczać, ale ale.. początkowo mówiłem tak samo
Temu kto jeździł C5 trudno znaleźć godny zamiennik (w podobnych pieniądzach)
Auto ma wiele smaczków, które naprawdę cieszą. Winszuję
MV-6
Dodano:
11 lat temu
Do Laasi: No fakt, przebieg fajny, do tego udokumentowany ale tak jak Marcin pisze, sprawdź to sprzęgło skoro to po kobiecie. Kiedyś miałem auto po kobiecie i się nieco w trasie zdziwiłem gdy nagle się skończyło.
MarcinGP
Dodano:
11 lat temu
Do Laasi: No proszę, kolejna "cytryna"
aż tak Ci przypadły do gustu? Widzę, że od pierwszego właściciela, a raczej właścicielki, no i skoro to była "ona" to sprawdziłbym stan sprzęgła żeby się nie zdziwić gdzieś w trasie
Laasi
Dodano:
11 lat temu
Do MV-6: Zgadzam się z Tobą, więcej znaczy lepiej ale taki się znalazł model także grzech było nie brać.
MV-6
Dodano:
11 lat temu
Do Laasi: Nikt nie każe Ci "sportować" ale żeby bezpiecznie, szybko i bezstresowo ominąć czy coś tam wyprzedzić to mocy nigdy za wiele. Redukowanie biegów, podnoszenie obrotów zawsze urywa kila cennych sekund. Jak na mój gust 150 KM do takiej sporej budy to konieczne minimum.
Laasi
Dodano:
11 lat temu
Do MV-6: To zależy od kierowcy. Jak chcesz wyprzedzać to trzeba zredukować i wejść na obroty. Jak lecisz 100 i chcesz przyspieszyć to nie ma problemu. To jest auto do eleganckiej przejażdżki a nie do sportu
.
MV-6
Dodano:
11 lat temu
Nie za skromny zaprzęg pod maską ??