Dodaj komentarz do samochodu indywidualista :D
Aby móc dodawać komentarze proszę się zalogować
Dodano: 10 lat temu
Do misiumk: Ciężko jest porównywać mojego Mercedesa do BMW rodziców. Dużo zależy od tego czego oczekujesz od samochodu BMW dostarcza więcej emocji z jazdy jest twardsze sztywnijesze lepjej się prowadzi po dobrych drogach. Mój tata trochę żałuje że nie kupił e-klassy jest trochę wygodniejsza a on nie jest demonem prędkości lubi przycisnąć ale na prostej drodze nie koniecznie na zakrętach a ceni sobie bardzo komfort.
Dodano: 10 lat temu
piękne wygodne i mocne autko. jeszcze kiedyś takie kupię. małe pytanko co lepsze Merc czy BMW?????? Szerokości pozdrawiam MK
Dodano: 10 lat temu
Świetne bmw :)
naprawdę pogratuluj rodzicom samochodu :)
Dodano: 10 lat temu
Świetne auto, jak widać gust do aut wyssałeś z mlekiem matki ;)! [up]
Dodano: 10 lat temu
Ładna. Ogladalem taka ale byla w manualu i niestety stan oplakany i wybralem inna, ale twoja jest na 5+
Dodano: 11 lat temu
Do misiel_budyta: E60/E61 miały to coś, widać było ten sport i luksus. Ta nowa już mi się tak nie podoba. W E60 wystarczy popatrzeć tylko na tył - piękny :)
Dodano: 11 lat temu
Do kajus_poland: Miło mi to słyszeć.
Dodano: 11 lat temu
Najpiękniejsze BMW ostatnich kilkudziesięciu lat ;)
Dodano: 11 lat temu
Ładnie się prezentuje :) szerokości
Dodano: 11 lat temu
Do misiel_budyta: Ale w BMW napęd na tył nie jest taki straszny, bo zazwyczaj towarzyszy temu prawie idealne rozłożenie masy 50/50. To pomaga w opanowaniu auta. Napęd na przód nie jest lepszy, ani bezpieczniejszy tylko tańszy. Wystarczy wyobrazić sobie jak się zachowa człowiek (myślący) gdy chce auto odpalić z tzw. pychu. Będzie je pchał czy ciągnął aby łatwiej się rozpędziło? Pchał, bo tak jest łatwiej i naturalnie, a identycznie jest z różnicami między napędem na przednią, a tylną oś. Tylko ilu to zrozumie...? ;-)
Dodano: 11 lat temu
Do MarcinGP: Teraz wygląda trochę lepjej jeszcze bo na wiosnę była polerowana cała. Na zdjęciach lakier jest już lekko zniszczony teraz wygląda trochę lepjej postaram się zrobić zdjęcia. Ja też raczej jestem zwolennikiem napędu na tył. Niestety niewiele jest marek które produkują takie samochody może dlatego że większość ludzi boi się tyłu napędzanego ale głównie pewnie ze względu na koszty produkcji.
Dodano: 11 lat temu
Do MarcinGP: No niestety czarny może i ładnie wygląda ale utrzymać go nie łatwo. Kurzu niby nie widać drogi asfaltowe ale i tak się kurzy.
Dodano: 11 lat temu
Do misiel_budyta: To chyba jednak wolę klasycznie cały moment na tył. Przynajmniej wiadomo czego się spodziewać ;-) Ale wygląda kozacko [up] Na wsi mieszkasz i masz problem z wszechobecnym kurzem? Ja mam podobnie. Pół dnia po myciu auto postoi i już jest siwe, nawet nie trzeba nim jeździć...
Dodano: 11 lat temu
Do MarcinGP: W normalnych warunkach jest 60% momentu na tył a 40% na przód ale może przejść na do 80% momentu na bardziej przyczepną oś jak któraś straci przyczepność.Kierowca nie ma możliwości w ingerowanie trzeba ufać komputerowi. W praktyce jak wyłączy się DSC to samochód jest dosyć mocno nieprzewidywalny najpierw jest nadsterowny a potem nagle podsterowny.
Dodano: 11 lat temu
Do misiel_budyta: 4x4 w xDrive jest stałe czy można przełączyć aby cała "para" szła na tylny dyfer?
Dodano: 11 lat temu
miałem takie zajeb...e auto pozdrawiam
Dodano: 11 lat temu
Do alvaro7: Kolor z racji tego że mieszkamy na wsi nie jest zbyt dobry, cały kurz widać od razu.
Dodano: 11 lat temu
Ten samochód pachnie klasą wyższą.Takiego nie kupuje się okazyjnie.Bardzo dobry komfort jazdy,świetne osiągi, wysoki prestiż i nowoczesna konstrukcja.No i kolor...
Dodano: 12 lat temu
Do woleksy: No co zrobisz ,,Taki mamy klimat"
Dodano: 12 lat temu
Do misiel_budyta: prawdopodobnie nasz klimat mógł się do tego przyczynić raz -30 a raz +35 :)
Dodano: 12 lat temu
Do woleksy: Skóra to tylko na fotelu kierowcy się tak znisczyła reszta w dużo lepszym stanie może dlatego że głównie jeździ jeden kierwoca.
Dodano: 12 lat temu
Jakoś zawsze lubiłem tę generację piątki. Przednie światła to chyba zrobiły. Ogólnie autko w dobrym stanie ale środek, skórka troszkę powgniatana. Dobrze, że napęd na 4 koła, bo wiem że to się przydaje i czasem ratuje życie.
Dodano: 12 lat temu
Do UniqueSilver: Dzięki za wychwycenie błędu poprostu opis waliłem z głowy i tak wyszło.
Dodano: 12 lat temu
"Wersja wyposarzenia Indywidual." Przeczytaj uważnie co wpisałeś w opisie.
Dodano: 12 lat temu
cos pięknego
Dodano: 12 lat temu
Fajna bryka, jednak moc to podstawa :)
Dodano: 12 lat temu
Do MAT86: Nie ma sprawy jak będziecie robić zlot to napewno wpadne.
Dodano: 12 lat temu
Do misiel_budyta: może BYĆ i łopel żaden problem. Będziemy robić jakiegoś złota Mazovi aWc to dam znać i też zapraszamy
Dodano: 12 lat temu
Do MAT86: Ok ale raczej zbyt często ne bywam jak już to Oplem bo BMW jeżdżę bardzo rzadko a jak już to raczej z rodzicami :D
Dodano: 12 lat temu
faaaaajna, mocna i do tego oszczędna maszyna. Będziesz kiedyś w radomiu to daj znać to możnaby spota ogarnąć jakiegoś [car]
Dodano: 12 lat temu
ŁAdna indywidualna maszyna :) szerokości...
Dodano: 12 lat temu
Ja posiadam juz 4 bawarke, ktora zagazowalem. Wszystkie to rzedowe 6stki i kazda jezdzila niesprawiajac absolutnie zadnych problemow:) Ja wiec nieslucham ludzi babulacych na temat tego ze te silniki nie toleruja gazu - zazwyczaj wypowiadaja sie o tym osoby, ktore tak owego auta w gazie nie mieli albo mieli zalozony przez partaczy. Warunek to dobre podzespoly i zaklad montujacy!

Co do twojej ewentualnej przesiadki. Na poczatek w 3jce smialo moge polecic 325. Jezdzi juz bardzo ladnie a ze spalaniem bez przesady. Do 328 i 330 lepiej sie przesiasc majac juz wprawy w poslugiwaniu sie tylnym napedem bo 3jka z tym silnikiem zap... niemilosiernie!! trzeba wiec doswiadczenia i pokory... wiem wiem u nas w polsce to sami najlepsi kierowcy jednak warto to wziasc pod uwage:)

A tak powracajac do tematu, to prezentowana Beemka jest sliczna:)
Dodano: 12 lat temu
Do marcinnnn: nie wiem skąd brałeś ta cenę lpg. Dobra instalacja w pewnym warsztacie to ok 3,5tys dla 6 cylindrów. Z tym niszczeniem silnika bym nie przesadzał. Zanim się zniszczy to oszczędnościami zarobi na następne 2 auta.
Dodano: 12 lat temu
Do marcinnnn: mialem 2.0d w e46 150koni i osiagi jak na pojemnosc 2l sa najlepsze w swojej klasie, auto sie ladnie zbiera
Dodano: 12 lat temu
Do misiel_budyta: ja tam bym się gazu nie bał, chyba że zamierzasz ślub brać z autem. Ja już drugie auto z rzędu jeżdżę na lpg i jakoś problemów żadnych z tego tytułu nie mam. Dobra instalacja zakosztowała mnie 3100 a nie 6, jak pisze kolega poniżej (silnik 6 cylindrów oczywiście) i zwróciła się po pół roku. Jak za 2 lata i 50 tys mi zdechnie powiedzmy głowica przez lpg, to zmienie auto i tyle. Przez 50tkm zaoszczędze jakieś 25k pln z tytułu jazdy na gazie więc kupię sobie kolejne auto, ze sprawnym silnikiem... Oczywiście wolałbym jeździć na benzynie, jak pewnie każdy ale prosty rachunek ekonomiczny wystarczająco mnie przekonuje do lpg. Za niecałe 40 zł na 100 km taczam się wypasionym a6 z v6 i awd. Jakbym chciał jeździć na benzynie to w takich kosztach zmieściłbym się co najwyżej corsą albo czymś w tym stylu. Pozdro
Dodano: 12 lat temu
Do marcinnnn: Zobaczę raczej sama benzyna nie wchodzi w grę bo taniej by mnie wyszło jeździć nawet 330d a jest sporo opini że 6 cylindrowe silniki dobrze znoszą LPG ale nie ma co polenizować co będzie za ponad pół roku znając mnie to mogę zmienić zdanie w tym czasie 10 razy.
Dodano: 12 lat temu
Do misiel_budyta: zrobilem ok 25 tys przez rok i nawet nie pomyslalem o gazie,zreszta widzialem juz rozebrany silnik ktory byl zagazowany i nigdy tego nie zamontuje,dodatkowo dobra instalacja w dobrym zakladzie to koszt 5 6 tys do silnika 6 cylindrow,jak dla mnie szkoda silnika ,5 tys i miejsca w bagazniku,co do diesla to jezeli chodzi o e46 tylko 330d,2.0 pali praktycznie to samo,jest bardziej awaryjny i osiagi jak dla mnie tragiczne,ale znalezc sensownego diesla z ori przebiegiem to jak trafic w totka,kup benzyne i pojezdzij a pozniej dopiero wez pod uwage gaz,juz czytalem tematy na forum kiedy ludzie rezygnowali z zakladaniu gazu.
Osobiscie nie zalozylbym tego
Dodano: 12 lat temu
Do marcinnnn: Na 100% jeszcze niewiem czy to będzie e46 ale na tą chwile wydaje mi się to najsensowniejszym wyborem. Co do pieniędzy to dużo zależy od moich rodziców. W lipcu szukałem samochodu do 15 tys bo tyle miałem ale po kilku egzemplarzach oglądanych tata mi zaproponował żebym pojeździł rok astrą a potem on mi coś dorzuci żebym kupił coś lepszego. Myślę że będzie to kwota między 20 a 25 tys. Ale chciałbym zainstalować lpg bo jeżdże przeszło 20tys rocznie wiec znacznie obniżyło by to koszty użytkowania samochodu.Wiem że zaraz pewnie rozpocznie się dyskusja nad lpg jak na każdym forum ale wydaję mi się to konieczne bo jakbym miał tankować benzyne to wybrałbym diesla 2.0. ponieważ mogę odliczać podatek z paliwa ale jakoś bardziej przekonuje mnie benzyna+LPG.
Dodano: 12 lat temu
jezeli ja mialbym szukac w tej chwili to tylko 330i
Dodano: 12 lat temu
Do misiel_budyta: Roznica jest spora poniewaz 328i ma 280nm a325 245nm,silnik 2.8 jest bardziej elastyczny i zdecydowanie lepiej wchodzi na obroty i mniej spala przy lepszych osiagach.podaje ci przykladowy link i sam zobacz jaka jest roznica.
Po za tym zaloguj sie na forum bmwsport i zadaj pytanie ,mozesz tez zalozyc temat ,,kupie bmw e46 sedan ,coupe z silnikiem 3.0i lub 2.8i tam poleca ci napewno dobre samochody,sprawdza nr vin itd,jestem tam zalogowany i super forum,napewno kazdy tak jak ja doradzi ci szukac 3.0i lub 2.8i
Wszystko zalezne ile ma kosztowac autko
http://www.youtube.com/watch?v=cUQeYB4R2rk
Dodano: 12 lat temu
Do marcinnnn: Na papierze 325 ma tylko jeden koń mniej od 328 i 0,2 do setki więcej więc tragedii by niebyło wadą 328i jest że produkowane były tylko do 2000r co w praktyce oznacza że przesiadłbym się do samochodu który byłby rok młodszy albo w wieku samochodu którym teraz jeżdżę.
Dodano: 12 lat temu
Szukaj 330i ewentualnie 328i .325 pali wiecej i ma gorsze osiagi
Dodano: 12 lat temu
Do marcinnnn: Jak w moich funduszach ciężko będzie znaleźć 330i to zadowlę się 328i albo 325i co i tak wydaję mi się olbrzymim postępem do auta którym obecnie się poruszam.
Dodano: 12 lat temu
Do misiel_budyta: 330i to bardzo dobry wybor,trzeba tylko znalezc ladny i nie zmeczony egzemplarz a na pewno bedziesz zadowolony,szkoda tylko ze silniki m54 lubia pic olej.
Dodano: 12 lat temu
Do marcinnnn: A co do wirusa to też jestem temu przeciwny bynajmniej w takim silniku który mam już wystarczającą moc większa nie jest potrzebna szczególnie mojemu tacie który jeździ raczej spokojnie. Pod uwagę brane było też coś z grupy Vw najbardziej superb 2.0tdi i on pewnie były zawirusowany żeby chociaż te 200 koni było.
Dodano: 12 lat temu
Do marcinnnn: Siedziałem kiedyś w e46 jeszcze trochę miejsca na głowę zostawało ale fotel odsuwam do końca. Ja mam w planach na wiosnę coś kupić pewnie to będzie e46 najlepjej 330i ale zobaczymy jak będzie z finduszami.
Dodano: 12 lat temu
Do misiel_budyta: Po wirusie rzeczywiscie byloby ciezko ,ale moim zdaniem nie ma sesu wysilac silnika,bo konsekwencje pozniej kosztuja.
Przy twoim wzroscie musialbys w trojce miec odsuniety szyberdach:) ja przy wzroscie 186 mam fotel do samego dolu i jest super .
Za 2 moze 3 latka chce kupic e92 335i ,to juz wymiata niesamowicie niespelna 5,5 do 100 to wynik prawie taki jak osiaga m3 e46 a przy tym pali tyle co moje e46
Dodano: 12 lat temu
Do marcinnnn: e46 ma mniejszą masę więc możliwe że masz rację. Jednak diesla można szybko zawirusować i wyciągnąć pewnie z 280koni a wtedy z miejsca nie masz szans.Co do miejsca ja mam 196cm wzrostu w trójce nikt by za mną nie usiadł a w piątce zawsze ktoś się zmieści chociaż wygodnie też mieć nie będzie.
Dodano: 12 lat temu
Do misiel_budyta: Mam zone i dwoje dzieci ,w lecie wakacje i bagaznik zaladowany i wygodnie sie jezdzi nie narzeka nikt na brak miejsca:)
mialem okazje na autostradzie sprawdzic sie z taka piatka i nie dala rady,nastepne e92 335i lub e46 m3 a to juz tylko 5 sek do setki,no i coupe
Dodano: 12 lat temu
Do marcinnnn: Manual z dużym dieslem jest dla mnie nieporozumieniem tym bardziej że jeździ nim też moja mam co pewnie szybko spowodowało spalenie sprzęgła jakby nie patrzeć jest to 500nm. Co do napędu 4x4 jest dlanas olbrzymim plusem bo mieszkam na wsi a w zimę różnie bywa zawsze co lepsza przyczepność chociaż nie wykluczaliśmy ośki. Co do tego że zostajesz przy 3 jest oczywiste jeżeli jesteś osobą młodą. Właścicielem tego samochodu jest mój tata który ma prawie 50 więc 3 mogłaby być trochę za mała na rodzinny samochód.