Tutaj jesteś:
Kierowca strowger
Profil kierowcy strowger
PRZEBIEG
6
OBROTY
strowger
FSW
29 lat za kółkiem
Świebodzin
Świebodzin
offline (ostatnio widziano 10 lat temu)
zarejestrowany od 14 lat, 1 miesiąca i 6 dni
1387 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 4
1387 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 4
Jeździ:
FSO Polonez
Wcześniej jeździł:
FSO Polonez,
Daewoo Nubira
Obecne auta (1)
FSO Polonez
Marka:
FSO
Model:
Polonez
Nadwozie:
Caro Plus
Silnik:
1.6 GSi
Przebieg:
405 000 km
Moc silnika:
84 KM
Bezawaryjny, tani w utrzymaniu. Po prostu Polonez :)
Mimo przebiegu - wciąż bez remontu silnika... od nowości używany jest olej... mineralny. Obecnie ELF Sporti 15W/40. Jak znajdę więcej czasu, to wrzucę więcej fotek i machnę lepszy opis ;).
Pozdrowienia dla wszystkich fanów FSO!
Mimo przebiegu - wciąż bez remontu silnika... od nowości używany jest olej... mineralny. Obecnie ELF Sporti 15W/40. Jak znajdę więcej czasu, to wrzucę więcej fotek i machnę lepszy opis ;).
Pozdrowienia dla wszystkich fanów FSO!
Byłe auta (2)
FSO Polonez
Marka:
FSO
Model:
Polonez
Nadwozie:
Caro
Silnik:
1.5
Przebieg:
230 000 km
Auto wygrane w konkursie Gazety Lubuskiej w 1992 roku. Niestety już się nim ktoś pewnie ogolił ;).
Daewoo Nubira
Marka:
Daewoo
Model:
Nubira
Generacja:
II
Nadwozie:
Kombi
Silnik:
2.0 i 16V CDX
Przebieg:
356 000 km
Moc silnika:
126 KM
Nubira z Korei, na rynek niemiecki. Zakupiona przypadkiem w sierpniu 2010 z przebiegiem 144kkm - od dealera Chevroleta we Frankfurcie. W ciągu roku od zakupu samochód przejechał 74 tysiące km. Bezawaryjnie. Obecny przebieg: 356 tysięcy km. Zaraz po zakupie założona sekwencyjna instalacja gazowa.
Wyposażenie: Klimatronik, soczewki, inne niż polskie światła z tyłu, pseudodrewno w środku, pełna elektryka i zaskakująco dużo wspólnych części z Leganzą (np. fabryczny centralny zamek z alarmem, włączniki zintegrowane z kluczykiem).
Silnik: Ten sam co w polskiej wersji, ale mniej koni: 2 sondy lambda, elektryczny EGR, 3 pinowa cewka zapłonowa, oznaczenie kodowe T20SED - wszystko z powodu konieczności spełnienia normy Euro 3.
Wyposażenie: Klimatronik, soczewki, inne niż polskie światła z tyłu, pseudodrewno w środku, pełna elektryka i zaskakująco dużo wspólnych części z Leganzą (np. fabryczny centralny zamek z alarmem, włączniki zintegrowane z kluczykiem).
Silnik: Ten sam co w polskiej wersji, ale mniej koni: 2 sondy lambda, elektryczny EGR, 3 pinowa cewka zapłonowa, oznaczenie kodowe T20SED - wszystko z powodu konieczności spełnienia normy Euro 3.
Blog kierowcy
Kierowca jeszcze nie dodał żadnego wpisu na swoim blogu
Statystyki aktywności
| Data rejestracji | 12.01.2012 |
|---|---|
| Liczba wystawionych komentarzy | 7 |
| Liczba wystawionych ocen | 4 |
| Liczba wpisów w blogach aut | 0 |
| Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych | 2 |
| Liczba postów na forum | 0 |
Ankieta
-
Podróż marzeń autem:
Odp: Turcja :)
Kierowca strowger należy do 3 grup:
Najnowsze blogi
Dodano: 14 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 15 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 16 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
36
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy
