Tutaj jesteś: Kierowca pit_err







Prześlij sugestię
Profil kierowcy pit_err
PRZEBIEG
64
OBROTY
0
PZ
offline (ostatnio widziano 6 lat temu)
zarejestrowany od 9 lat, 3 miesięcy i 4 dni
931 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 0

Jeździ: Opel Astra
więcej »
Obecne auta (1)
Opel Astra
Marka:
Opel
Model:
Astra
Generacja:
H
Nadwozie:
Kombi
Silnik:
1.9 CDTI ECOTEC
Przebieg:
200 222 km
0
komentarzy
3
zdjęcia w galerii
0
wpisów w blogu auta
0
zdjęć w blogu auta
Byłe auta (2)
Volkswagen Golf
Marka:
Volkswagen
Model:
Golf
Generacja:
IV
Nadwozie:
Kombi
Silnik:
1.9 TDI
Przebieg:
307 231 km
Moc silnika:
110 KM
1
komentarz
0
zdjęć w galerii
0
wpisów w blogu auta
0
zdjęć w blogu auta
Ford Focus 1.6 TDCi 109 KM 2006
Marka:
Ford
Model:
Focus
Generacja:
II
Nadwozie:
Kombi
Silnik:
1.6 Duratorq TDCi DPF
Nazwa auta:
1.6 TDCi 109 KM 2006
Przebieg:
206 477 km
Moc silnika:
109 KM
3
komentarze
0
zdjęć w galerii
1
wpis w blogu auta
0
zdjęć w blogu auta
Focus MK2 jest przede wszystkim bardzo wygodny, trudno jest znaleźć bardziej funkcjonalne i przestronne auto w tej klasie. Koszty serwisowania są wyższe niż np w Golfie III, ale porównywalne z podobnymi samochodami z tego okresu, po prostu trzeba wymieniać to co się zużywa, ja wymieniałem m.in alternator, niektóre przewody, koło pasowe, łożysko, hamulce, części są łatwo dostępne i w normalnych cenach. Mocną stroną Focusa jest zawieszenie, świetnie wybiera nierówności, bezpiecznie pokonuje zakręty, a przy tym jest trwałe, samochód ma przejechane 200 tys. km a ja musiałem wymienić tylko elementy gumowe i amortyzatory. Silnik, lubi dobre paliwo, dlatego aby unknąć awarii warto tankować na sprawdzonych stacjach. Jest dużo bardziej dynamiczny od wersji 90KM, szybciej reaguje na gaz i świetnie rozpędza się już od niskich obrotów. W tym egzemplarzu spalanie w mieście w korkach nie przekracza 8 litrów ropy, wycieczki w 4 osoby i pełen bagażnik to ok 6 litrów, a na trasie przy spokojnej jeździe nieco ponad 5 litrów. DPF wbrew pozorom nie jest kłopotliwy, o ile co jakiś czas wyjeżdżamy w trasę i pozwolimy mu popracować w odpowiedniej temperaturze. To samo dotyczy turbiny i zaworu recyrkulacji spalin EGR. Jeśli ktoś użytkuje samochód jedynie na krótkich odcinkach w mieście, to lepiej kupić benzyniaka.
Blog kierowcy
Kierowca jeszcze nie dodał żadnego wpisu na swoim blogu
Statystyki aktywności
Data rejestracji 02.05.2015
Liczba wystawionych komentarzy 0
Liczba wystawionych ocen 0
Liczba wpisów w blogach aut 0
Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych 0
Liczba postów na forum 0
Najnowsze blogi
Dodano: 2 dni temu, przez darek-k
Piątek upłyną na wymianie sprzęgła w naszym Peugeot 207 wbrew pozorom pracy jest co niemiara, czas jaki spędziłem w garażu wędrując kanał garaż i tak w kółko dał popalić, + cała ...
5 komentarzy
Dodano: 8 dni temu, przez darek-k
wersja jak najbardziej mi pasuje, takiego szukałem i takiego w końcu znalazłem, taki dla mnie w sam raz, jest kilka tematów w nim do ogarnięcia, o tym wkrótce
17 komentarzy
Dodano: 10 dni temu, przez JacK
tyle dni było potrzeba by przejechać 10 tys. km. Generalnie samochód jako taki może być, 150 KM daje sobie radę. Nic nie stuka, nic nie puka, skręca, hamuje, asystenci jazdy działają ...
19 komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl