Tutaj jesteś:
Kierowca misio_v6
Profil kierowcy misio_v6
PRZEBIEG
13
OBROTY
misio_v6
DSW
18 lat za kółkiem
Świdnica
Świdnica
offline (ostatnio widziano 9 lat temu)
zarejestrowany od 15 lat, 7 miesięcy i 7 dni
2218 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 13
2218 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 13
Jeździ:
Kia Picanto,
Peugeot 207
Wcześniej jeździł:
Toyota Aygo,
Citroen C2,
Skoda Fabia,
Subaru Impreza 2.0 GX Kombi,
Mazda MX-3 1.8 V6 24V
Obecne auta (2)
Kia Picanto
Marka:
Kia
Model:
Picanto
Generacja:
III
Nadwozie:
Hatchback 5d Facelifting
Silnik:
1.0 DPI
Przebieg:
44 991 km
Peugeot 207
Marka:
Peugeot
Model:
207
Nadwozie:
SW
Silnik:
1.6 HDi FAP
Przebieg:
238 580 km
Byłe auta (5)
Toyota Aygo
Marka:
Toyota
Model:
Aygo
Generacja:
I
Nadwozie:
Hatchback 5d
Silnik:
1.0 VVT-i
Przebieg:
177 351 km
Citroen C2
Marka:
Citroen
Model:
C2
Nadwozie:
Hatchback 3d
Silnik:
1.4 i
Przebieg:
174 312 km
Skoda Fabia
Marka:
Skoda
Model:
Fabia
Generacja:
I
Nadwozie:
Kombi
Silnik:
1.2 i
Przebieg:
182 770 km
Moc silnika:
64 KM
Subaru Impreza 2.0 GX Kombi
Marka:
Subaru
Model:
Impreza
Generacja:
II
Nadwozie:
Kombi
Silnik:
2.0 i 16V
Nazwa auta:
2.0 GX Kombi
Przebieg:
156 268 km
Moc silnika:
125 KM
Mazda MX-3 1.8 V6 24V
Marka:
Mazda
Model:
MX-3
Nadwozie:
Coupe
Silnik:
1.8 V6 24V
Nazwa auta:
1.8 V6 24V
Przebieg:
202 000 km
Moc silnika:
133 KM
Bez Mazdy nie ma jazdy! A więc tak, Mazdo moja:
Ty jestes starym gratem
ja cie naprawię zatem
zmienię ci obudowę
i włożę cześci nowe
i będziesz piękna jak dawniej
i będziesz działać sprawnie
znów pokażesz klasę
i zaświergolisz czasem
a ja cię wsadzę w klatkę
byś nie odleciała przypadkiem...
Co do auta - wyprodukowane w Hiroszimie, w Japonii z przeznaczeniem na rynek Niemiecki, z tego też tytułu posiada bogate jak na tamte czasy wyposażenie:
- klimatyzacja,
- elektryczne szyby,
- elektryczne lusterka,
- elektryczny szyberdach,
- halogeny przeciwmgielne,
- centralny zamek,
- regulowana wysokość kolumny kierowniczej,
- el. regulacja świateł, podświetlenia deski, kontrolka płynu od spryskiwacza ;-)
- felgi Enkei, chyba najtrwalsza i najlepsza rzecz w tym aucie :-)
- dodatkowo instalacja sekwencyjna LPG, można więc bez obaw i bólu serca wciskać gaz w podłogę, gdyż spalanie gazu niewiele większe, a cena niższa prawie o połowę od Pb.
Założyłem sobie ambitny plan doprowadzenia tego egzemplarza do nienagannego stanu, jak do tej pory udało się zrobić:
-rozrząd na oryginalnych japońskich częściach (pasek SUN na 100 tys km, hydronapinacz oryginał OE MAZDA, rolka prowadząca oryginał NTN, rolka napinająca GMB) + pompa wody;
-amortyzatory gazowe Kayaba Excel-G przód i tył + odboje oraz mocowania amortyzatorów przód i tył; sprężyny H&R / Jamex
-w zawieszeniu dodatkowo wymieniono: sworznie wahacza "555", łączniki stabilizatora Febi Bilstein, tylne wahacze wzdłużne, przewody hamulcowe gumowe przednie TRW + miedziane na tył auta oraz klocki+tarcze Kashiyama/Blue Print, regeneracja ręcznęgo.
-układ wydechowy: katalizator ceramiczny Walker (do 2,5 litra), tłumik środkowy Bosal oraz tłumik końcowy Bosal;
-opony lato Yokohama Parada Spec 2 195/50/15. Zima - Goodyear UltraGrip 7/6 195/60/15 / 195/65/15
-z innych rzeczy: akumulator bezobsługowy Centra Plus; czujnik ciśnienia oleju, świece Denso, kable NGK, 2 sondy lambda NGK,
Pewnie o paru rzeczach zapomniałem, o filtrach, olejach itd nie wspominam - wymiana co 8-10 tys km na półsyntetyki: motul, elf, liqui moly. Jako prawdziwy fan skompletowałem wnętrze z dotychczasowych braków (zaślepka szyberdachu, zapaliczka a jestem niepalący ;-), dorobiłem nawet oryginalny kluczyk który był ułamany.
Ty jestes starym gratem
ja cie naprawię zatem
zmienię ci obudowę
i włożę cześci nowe
i będziesz piękna jak dawniej
i będziesz działać sprawnie
znów pokażesz klasę
i zaświergolisz czasem
a ja cię wsadzę w klatkę
byś nie odleciała przypadkiem...
Co do auta - wyprodukowane w Hiroszimie, w Japonii z przeznaczeniem na rynek Niemiecki, z tego też tytułu posiada bogate jak na tamte czasy wyposażenie:
- klimatyzacja,
- elektryczne szyby,
- elektryczne lusterka,
- elektryczny szyberdach,
- halogeny przeciwmgielne,
- centralny zamek,
- regulowana wysokość kolumny kierowniczej,
- el. regulacja świateł, podświetlenia deski, kontrolka płynu od spryskiwacza ;-)
- felgi Enkei, chyba najtrwalsza i najlepsza rzecz w tym aucie :-)
- dodatkowo instalacja sekwencyjna LPG, można więc bez obaw i bólu serca wciskać gaz w podłogę, gdyż spalanie gazu niewiele większe, a cena niższa prawie o połowę od Pb.
Założyłem sobie ambitny plan doprowadzenia tego egzemplarza do nienagannego stanu, jak do tej pory udało się zrobić:
-rozrząd na oryginalnych japońskich częściach (pasek SUN na 100 tys km, hydronapinacz oryginał OE MAZDA, rolka prowadząca oryginał NTN, rolka napinająca GMB) + pompa wody;
-amortyzatory gazowe Kayaba Excel-G przód i tył + odboje oraz mocowania amortyzatorów przód i tył; sprężyny H&R / Jamex
-w zawieszeniu dodatkowo wymieniono: sworznie wahacza "555", łączniki stabilizatora Febi Bilstein, tylne wahacze wzdłużne, przewody hamulcowe gumowe przednie TRW + miedziane na tył auta oraz klocki+tarcze Kashiyama/Blue Print, regeneracja ręcznęgo.
-układ wydechowy: katalizator ceramiczny Walker (do 2,5 litra), tłumik środkowy Bosal oraz tłumik końcowy Bosal;
-opony lato Yokohama Parada Spec 2 195/50/15. Zima - Goodyear UltraGrip 7/6 195/60/15 / 195/65/15
-z innych rzeczy: akumulator bezobsługowy Centra Plus; czujnik ciśnienia oleju, świece Denso, kable NGK, 2 sondy lambda NGK,
Pewnie o paru rzeczach zapomniałem, o filtrach, olejach itd nie wspominam - wymiana co 8-10 tys km na półsyntetyki: motul, elf, liqui moly. Jako prawdziwy fan skompletowałem wnętrze z dotychczasowych braków (zaślepka szyberdachu, zapaliczka a jestem niepalący ;-), dorobiłem nawet oryginalny kluczyk który był ułamany.
Blog kierowcy
Kierowca jeszcze nie dodał żadnego wpisu na swoim blogu
Statystyki aktywności
| Data rejestracji | 30.07.2010 |
|---|---|
| Liczba wystawionych komentarzy | 14 |
| Liczba wystawionych ocen | 13 |
| Liczba wpisów w blogach aut | 0 |
| Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych | 0 |
| Liczba postów na forum | 0 |
Ankieta
-
Moja ulubiona marka samochodu:
Odp: Mazda, Mitsubishi, Nissan i Corvetta
-
Ulubiony kolor samochodu:
Odp: Czarny
-
Ulubiona muzyka w samochodzie:
Odp: Trzaski bagażnika i stuki zawieszenia
Kierowca misio_v6 należy do 1 grupy:
Znajomi (2)
Najnowsze blogi
Dodano: 6 dni temu, przez giernal
Z ogromną satysfakcją, po dwudziestu czterech miesiącach eksploatacji Astry i przebyciu nią prawie 10 000 kilometrów, ogłaszam iż znalazł się jej godny następca, który będzie pełnił ...
47
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 25 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy
