Tutaj jesteś:
Kierowca misio_v6
Profil kierowcy misio_v6
PRZEBIEG
13
OBROTY
misio_v6
DSW
18 lat za kółkiem
Świdnica
Świdnica
offline (ostatnio widziano 9 lat temu)
zarejestrowany od 15 lat, 6 miesięcy i 26 dni
2210 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 13
2210 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 13
Jeździ:
Kia Picanto,
Peugeot 207
Wcześniej jeździł:
Toyota Aygo,
Citroen C2,
Skoda Fabia,
Subaru Impreza 2.0 GX Kombi,
Mazda MX-3 1.8 V6 24V
Obecne auta (2)
Kia Picanto
Marka:
Kia
Model:
Picanto
Generacja:
III
Nadwozie:
Hatchback 5d Facelifting
Silnik:
1.0 DPI
Przebieg:
44 991 km
Peugeot 207
Marka:
Peugeot
Model:
207
Nadwozie:
SW
Silnik:
1.6 HDi FAP
Przebieg:
238 580 km
Byłe auta (5)
Toyota Aygo
Marka:
Toyota
Model:
Aygo
Generacja:
I
Nadwozie:
Hatchback 5d
Silnik:
1.0 VVT-i
Przebieg:
177 351 km
Citroen C2
Marka:
Citroen
Model:
C2
Nadwozie:
Hatchback 3d
Silnik:
1.4 i
Przebieg:
174 312 km
Skoda Fabia
Marka:
Skoda
Model:
Fabia
Generacja:
I
Nadwozie:
Kombi
Silnik:
1.2 i
Przebieg:
182 770 km
Moc silnika:
64 KM
Subaru Impreza 2.0 GX Kombi
Marka:
Subaru
Model:
Impreza
Generacja:
II
Nadwozie:
Kombi
Silnik:
2.0 i 16V
Nazwa auta:
2.0 GX Kombi
Przebieg:
156 268 km
Moc silnika:
125 KM
Mazda MX-3 1.8 V6 24V
Marka:
Mazda
Model:
MX-3
Nadwozie:
Coupe
Silnik:
1.8 V6 24V
Nazwa auta:
1.8 V6 24V
Przebieg:
202 000 km
Moc silnika:
133 KM
Bez Mazdy nie ma jazdy! A więc tak, Mazdo moja:
Ty jestes starym gratem
ja cie naprawię zatem
zmienię ci obudowę
i włożę cześci nowe
i będziesz piękna jak dawniej
i będziesz działać sprawnie
znów pokażesz klasę
i zaświergolisz czasem
a ja cię wsadzę w klatkę
byś nie odleciała przypadkiem...
Co do auta - wyprodukowane w Hiroszimie, w Japonii z przeznaczeniem na rynek Niemiecki, z tego też tytułu posiada bogate jak na tamte czasy wyposażenie:
- klimatyzacja,
- elektryczne szyby,
- elektryczne lusterka,
- elektryczny szyberdach,
- halogeny przeciwmgielne,
- centralny zamek,
- regulowana wysokość kolumny kierowniczej,
- el. regulacja świateł, podświetlenia deski, kontrolka płynu od spryskiwacza ;-)
- felgi Enkei, chyba najtrwalsza i najlepsza rzecz w tym aucie :-)
- dodatkowo instalacja sekwencyjna LPG, można więc bez obaw i bólu serca wciskać gaz w podłogę, gdyż spalanie gazu niewiele większe, a cena niższa prawie o połowę od Pb.
Założyłem sobie ambitny plan doprowadzenia tego egzemplarza do nienagannego stanu, jak do tej pory udało się zrobić:
-rozrząd na oryginalnych japońskich częściach (pasek SUN na 100 tys km, hydronapinacz oryginał OE MAZDA, rolka prowadząca oryginał NTN, rolka napinająca GMB) + pompa wody;
-amortyzatory gazowe Kayaba Excel-G przód i tył + odboje oraz mocowania amortyzatorów przód i tył; sprężyny H&R / Jamex
-w zawieszeniu dodatkowo wymieniono: sworznie wahacza "555", łączniki stabilizatora Febi Bilstein, tylne wahacze wzdłużne, przewody hamulcowe gumowe przednie TRW + miedziane na tył auta oraz klocki+tarcze Kashiyama/Blue Print, regeneracja ręcznęgo.
-układ wydechowy: katalizator ceramiczny Walker (do 2,5 litra), tłumik środkowy Bosal oraz tłumik końcowy Bosal;
-opony lato Yokohama Parada Spec 2 195/50/15. Zima - Goodyear UltraGrip 7/6 195/60/15 / 195/65/15
-z innych rzeczy: akumulator bezobsługowy Centra Plus; czujnik ciśnienia oleju, świece Denso, kable NGK, 2 sondy lambda NGK,
Pewnie o paru rzeczach zapomniałem, o filtrach, olejach itd nie wspominam - wymiana co 8-10 tys km na półsyntetyki: motul, elf, liqui moly. Jako prawdziwy fan skompletowałem wnętrze z dotychczasowych braków (zaślepka szyberdachu, zapaliczka a jestem niepalący ;-), dorobiłem nawet oryginalny kluczyk który był ułamany.
Ty jestes starym gratem
ja cie naprawię zatem
zmienię ci obudowę
i włożę cześci nowe
i będziesz piękna jak dawniej
i będziesz działać sprawnie
znów pokażesz klasę
i zaświergolisz czasem
a ja cię wsadzę w klatkę
byś nie odleciała przypadkiem...
Co do auta - wyprodukowane w Hiroszimie, w Japonii z przeznaczeniem na rynek Niemiecki, z tego też tytułu posiada bogate jak na tamte czasy wyposażenie:
- klimatyzacja,
- elektryczne szyby,
- elektryczne lusterka,
- elektryczny szyberdach,
- halogeny przeciwmgielne,
- centralny zamek,
- regulowana wysokość kolumny kierowniczej,
- el. regulacja świateł, podświetlenia deski, kontrolka płynu od spryskiwacza ;-)
- felgi Enkei, chyba najtrwalsza i najlepsza rzecz w tym aucie :-)
- dodatkowo instalacja sekwencyjna LPG, można więc bez obaw i bólu serca wciskać gaz w podłogę, gdyż spalanie gazu niewiele większe, a cena niższa prawie o połowę od Pb.
Założyłem sobie ambitny plan doprowadzenia tego egzemplarza do nienagannego stanu, jak do tej pory udało się zrobić:
-rozrząd na oryginalnych japońskich częściach (pasek SUN na 100 tys km, hydronapinacz oryginał OE MAZDA, rolka prowadząca oryginał NTN, rolka napinająca GMB) + pompa wody;
-amortyzatory gazowe Kayaba Excel-G przód i tył + odboje oraz mocowania amortyzatorów przód i tył; sprężyny H&R / Jamex
-w zawieszeniu dodatkowo wymieniono: sworznie wahacza "555", łączniki stabilizatora Febi Bilstein, tylne wahacze wzdłużne, przewody hamulcowe gumowe przednie TRW + miedziane na tył auta oraz klocki+tarcze Kashiyama/Blue Print, regeneracja ręcznęgo.
-układ wydechowy: katalizator ceramiczny Walker (do 2,5 litra), tłumik środkowy Bosal oraz tłumik końcowy Bosal;
-opony lato Yokohama Parada Spec 2 195/50/15. Zima - Goodyear UltraGrip 7/6 195/60/15 / 195/65/15
-z innych rzeczy: akumulator bezobsługowy Centra Plus; czujnik ciśnienia oleju, świece Denso, kable NGK, 2 sondy lambda NGK,
Pewnie o paru rzeczach zapomniałem, o filtrach, olejach itd nie wspominam - wymiana co 8-10 tys km na półsyntetyki: motul, elf, liqui moly. Jako prawdziwy fan skompletowałem wnętrze z dotychczasowych braków (zaślepka szyberdachu, zapaliczka a jestem niepalący ;-), dorobiłem nawet oryginalny kluczyk który był ułamany.
Blog kierowcy
Kierowca jeszcze nie dodał żadnego wpisu na swoim blogu
Statystyki aktywności
| Data rejestracji | 30.07.2010 |
|---|---|
| Liczba wystawionych komentarzy | 14 |
| Liczba wystawionych ocen | 13 |
| Liczba wpisów w blogach aut | 0 |
| Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych | 0 |
| Liczba postów na forum | 0 |
Ankieta
-
Moja ulubiona marka samochodu:
Odp: Mazda, Mitsubishi, Nissan i Corvetta
-
Ulubiony kolor samochodu:
Odp: Czarny
-
Ulubiona muzyka w samochodzie:
Odp: Trzaski bagażnika i stuki zawieszenia
Kierowca misio_v6 należy do 1 grupy:
Znajomi (2)
Najnowsze blogi
Dodano: 13 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 14 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 15 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
34
komentarze
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy
