Tutaj jesteś:
Kierowca jachup
Profil kierowcy jachup
PRZEBIEG
529
OBROTY
jachup
CB
Bydgoszcz
offline (ostatnio widziano 1 rok temu)
zarejestrowany od 22 lat, 5 miesięcy i 1 dnia
14989 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 935
14989 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 935
Jeździ:
Ford S-Max Vignale MAXX,
Suzuki SX4 Suzi,
Opel Vivaro VIVARO,
Suzuki Samurai BZYK,
Seat Leon LEO
Wcześniej jeździł:
Citroen C2 Cytrynka,
Skoda 100 Balbina,
Seat Toledo,
Daewoo Tico TIKOTATY,
Fiat 125p,
Fiat 126p "Maluch",
Skoda Fabia
http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999778009_3.gif
http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999812285_3.gif
więcej »
http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999812285_3.gif
Obecne auta (5)
Ford S-Max Vignale MAXX
Marka:
Ford
Model:
S-Max Vignale
Generacja:
I
Nadwozie:
Van
Silnik:
2.0 TDCi
Nazwa auta:
MAXX
Przebieg:
77 027 km
Moc silnika:
194 KM
Suzuki SX4 Suzi
Marka:
Suzuki
Model:
SX4
Generacja:
II
Nadwozie:
S-cross
Silnik:
1.6 VVT
Nazwa auta:
Suzi
Przebieg:
75 750 km
Opel Vivaro VIVARO
Marka:
Opel
Model:
Vivaro
Generacja:
A
Nadwozie:
Van z pojedyncz? kabin? L1
Silnik:
2.5 CDTI
Nazwa auta:
VIVARO
Przebieg:
230 200 km
Moc silnika:
160 KM
Suzuki Samurai BZYK
Marka:
Suzuki
Model:
Samurai
Nadwozie:
Terenowy
Silnik:
1.3
Nazwa auta:
BZYK
Przebieg:
127 358 km
Moc silnika:
87 KM
Mały zadziora... resztę dopisze życie :)
* SILNIK 1,3 benzyna
* NADWOZIE 3-DRZWI
* POJEMNOŚĆ: 1298cm
* SKRZYNIA BIEG.: 5-bieg/manual
* MOC MAX.: 70KM
* CYLINDRY/ZAW.: R4/8
* MOMENT MAX.: 103Nm/3500
* HAMULCE PRZÓD: tarczowe
* HAMULCE TYLNE: bębnowe
* OPONY: 235/75 R15
* SPALANIE miejskie: 9,4l/100km
* SPALANIE 90km/h: 7,6l/100km
* SPALANIE 120km/h: 13,8l/100km
* DANE REGULACYJNE SUZUKI SAMURAI 1,3 GAŹNIKOWY ( G13A )
* ŚWIECE ZAPŁONOWE:
STANDARD
- NGK BPR-5ES LUB DENSO W16ER-U
ZIMNE:
- NGK BPR-6ES LUB DENSO W20EXR-U
PRZERWA MIEDZY ELEKTRODAMI 0,7 DO 0,8mm
* APARAT ZAPŁONOWY
- KOLEJNOŚĆ ZAPŁONU 1-3-4-2
- PRZERWA (LUZ) MIEDZY GENERATOREM A PAZURKIEM ROTORA 0,2 DO 0,4MM
- GENERATOR - REZYSTANCJA 130-190 ohm
- KĄT WYPRZEDZENIA ZAPŁONU - 10° PRZY 800 (+/-50) OBR/MIN
* SILNIK - CZTEROSUWOWY, CHŁODZONY WODĄ, 4 CYLINDRY, OHC
- ŚREDNICA CYLINDRA 74,0mm
- POJEMNOŚĆ SKOKOWA 1324cm3
- STOPIEŃ SPRĘŻANIA 8,9:1
- GAŹNIK - HITACHI- SZCZELINA PRZEPUSTNICY (LUZ) W POŁOŻENIU ZAMKNIĘTA 0,36 - 0,62mm
- PEDAŁ GAZU - REGULACJA - GÓRNA DŹWIGNIA 13mm OD ŚCIANKI GRODZIOWEJ
- ZAWORY - DWA ZAWORY NA CYLINDER (REGULACJA PRZY ZIMNYM SILNIKU)
~ SSĄCY 0,13 - 0,17mm
~ WYDECHOWY 0,16 - 0,20mm
~ PASEK ROZRZĄDU - 89 ZĘBÓW X 19mm
* SPRĘŻANIE ( KOMPRESJA)
- STANDARD - 14,0 kg/cm2
- LIMIT - 12,0 kg/cm2
- DOPUSZCZALNA RÓŻNICA MIĘDZY CYLINDRAMI 1,0kg/cm2
* UKŁAD CHŁODZENIA
- CIŚNIENIE W UKŁADZIE CHŁODZENIA 0,9kg/cm2
- POJEMNOŚĆ CHŁODNICY 4,2 l ,
- POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA WYRÓWNAWCZEGO 0,6 l ,
- TOTAL4,8 l
- TERMOSTAT STANDARD - TEMP. OTWARCIA 82°C ; TEMP. PEŁNEGO OTWARCIA - 95°C
- TERMOSTAT "ZIMOWY" - TEMP. OTWARCIA 88°C ; TEMP. PEŁNEGO OTWARCIA - 100°C
* ROZRUSZNIK - 12V ; 60A ; 0,9kW
- BENDIX 8 ZĘBÓW
- KOMUTATOR - ŚREDNICA STANDARD 32mm LIMIT 31mm
* ALTERNATOR - 12V ; 45A
- TEMPERATURA PRACY -30°C DO +90°C
- REGULATOR NAPIĘCIA 14,5V (+- 0,3V)
- PASEK KLINOWY (NAPĘDZAJĄCY ALTERNATOR) - 838 X 9,5 mm
- REGULACJA PASKA KLINOWEGO - UGIĘCIE 6-9mm (PRZY SILE NACISKU 10KG)
* AKUMULATOR - 12V ; 38Ah
* UKŁAD HAMULCOWY - SYSTEM AISIN - JAPOŃSKI - HYDRAULICZNY, DWUOBWODOWY
~ PRZÓD TARCZOWY
- TARCZA HAMULCOWA STANDARD 10mm, LIMIT 8,5mm
- ŚCIĄGACZ DO TARCZY - ŚRUBA M8 - DWIE SZTUKI
- DOPUSZCZALNE BICIE TARCZY - 0,15mm
- KLOCKI HAMULCOWE - GRUBOŚĆ STANDARD 15mm, LIMIT 6mm
- ZACISK HAMULCA - AISIN- ŚREDNICA TŁOCZKA 51mm
~ TYLNE BĘBNOWE
- ŚREDNICA BĘBNA HAMULCOWEGO STANDARD 220mm, LIMIT 222mm
- SZCZĘKI HAMULCOWE 220 X 40mm
- GRUBOŚĆ OKŁADZINY STANDARD 7,0mm, LIMIT 3,0mm
- CYLINDEREK - ŚREDNICA TŁOCZKA 22,2mm
~ POMPA HAMULCOWA DWUSTOPNIOWA - ŚREDNICA TŁOCZKA 22,2mm
~ HAMULEC RĘCZNY - PRAWIDŁOWA REGULACJA - 3-8 ZĄBKÓW NA DŹWIGNI HAMULCA
~ PEDAŁ HAMULCA - LUZ (SKOK JAŁOWY) DO 8mm
* SKRZYNIA BIEGÓW - MANUALNA, 5 BIEGÓW PLUS WSTECZNY - SYNCHRONIZOWANA
- OLEJ MINERALNY : SAE 80W-90, 75W-80, 75W-90
- POJEMNOŚĆ 1,3l
* SKRZYNIA ROZDZIELCZA - REDUKTOR
- PRZEŁOŻENIE - L-2,268 ; H-1,409 ; R-1,409
- OLEJ - TAKI SAM JAK W SKRZYNI BIEGÓW
- POJEMNOŚĆ 0,8l
* PRZEKŁADNIA GŁOWNA, DYFERENCJAŁ
- LUZ MIĘDZYZĘBNY 0,10-0,15mm ( osobiście, w starych egzemplarzach - reguluję na ok.0,5-0,8mm)
- OLEJ - TAKI SAM JAK W SKRZYNI BIEGÓW
- POJEMNOŚĆ - PRZEDNI 2,0l
- TYLNY 1,5l
* PÓŁOŚ PRZEDNIA - PRZEGUB HOMO-KINETYCZNY
- MAX WYCHYLENIE PRZEGUBU 40°
- LUZ WZDŁUŻNY MIĘDZY PRZEGUBEM A PÓŁOSIĄ ORAZ PRZEGUBU - 0mm, LIMIT 1,5mm
* PIASTA PRZEDNIA (KOŁA)
- REGULACJA ŁOŻYSKA PIASTY - MOMENT DOKRĘCENIA NAKRĘTKI ŁOŻYSKA 10-15Nm
- NAKRĘTKA KONTRUJĄCA 60Nm
* ZBIEŻNOŚĆ KÓŁ PRZEDNICH 3mm
* LUZ NA KOLE KIEROWNICY 10-30mm
* WAŁ NAPĘDOWY
- MAX. BICIE - 0,8mm
- KRZYŻAKI 2 SZTUKI NA JEDEN WAŁ, 25X63,8mm (W TYM MODELU)
- ŚRUBY MOCUJĄCE - MOMENT 23-30Nm
* PARAMETRY TERENOWE
- KĄT NATARCIA 42°
- KĄT ZEJŚCIA 38°
- KĄT RAMPOWY 32°
- ZDOLNOŚĆ POKONYWANIA WZNIESIEŃ 90%
- PRZEŚWIT PODŁUŻNY 205mm
- PRZEŚWIT POPRZECZNY 224mm
- KĄT POCHYLENIA 45°
- GŁĘBOKOŚĆ BRODZENIA 500mm
* MASY POJAZDU
- MASA WŁASNA OD 930KG
- MASA PRZYCZEPY 1000KG
- ŁADOWNOŚĆ 290KG
- POJEMNOŚĆ BAGAŻNIKA 250l
* WYMIARY
- DŁUGOŚĆ CAŁKOWITA 3440mm
- ROZSTAW OSI 2030mm
- WYSOKOŚĆ 1675mm
* SILNIK 1,3 benzyna
* NADWOZIE 3-DRZWI
* POJEMNOŚĆ: 1298cm
* SKRZYNIA BIEG.: 5-bieg/manual
* MOC MAX.: 70KM
* CYLINDRY/ZAW.: R4/8
* MOMENT MAX.: 103Nm/3500
* HAMULCE PRZÓD: tarczowe
* HAMULCE TYLNE: bębnowe
* OPONY: 235/75 R15
* SPALANIE miejskie: 9,4l/100km
* SPALANIE 90km/h: 7,6l/100km
* SPALANIE 120km/h: 13,8l/100km
* DANE REGULACYJNE SUZUKI SAMURAI 1,3 GAŹNIKOWY ( G13A )
* ŚWIECE ZAPŁONOWE:
STANDARD
- NGK BPR-5ES LUB DENSO W16ER-U
ZIMNE:
- NGK BPR-6ES LUB DENSO W20EXR-U
PRZERWA MIEDZY ELEKTRODAMI 0,7 DO 0,8mm
* APARAT ZAPŁONOWY
- KOLEJNOŚĆ ZAPŁONU 1-3-4-2
- PRZERWA (LUZ) MIEDZY GENERATOREM A PAZURKIEM ROTORA 0,2 DO 0,4MM
- GENERATOR - REZYSTANCJA 130-190 ohm
- KĄT WYPRZEDZENIA ZAPŁONU - 10° PRZY 800 (+/-50) OBR/MIN
* SILNIK - CZTEROSUWOWY, CHŁODZONY WODĄ, 4 CYLINDRY, OHC
- ŚREDNICA CYLINDRA 74,0mm
- POJEMNOŚĆ SKOKOWA 1324cm3
- STOPIEŃ SPRĘŻANIA 8,9:1
- GAŹNIK - HITACHI- SZCZELINA PRZEPUSTNICY (LUZ) W POŁOŻENIU ZAMKNIĘTA 0,36 - 0,62mm
- PEDAŁ GAZU - REGULACJA - GÓRNA DŹWIGNIA 13mm OD ŚCIANKI GRODZIOWEJ
- ZAWORY - DWA ZAWORY NA CYLINDER (REGULACJA PRZY ZIMNYM SILNIKU)
~ SSĄCY 0,13 - 0,17mm
~ WYDECHOWY 0,16 - 0,20mm
~ PASEK ROZRZĄDU - 89 ZĘBÓW X 19mm
* SPRĘŻANIE ( KOMPRESJA)
- STANDARD - 14,0 kg/cm2
- LIMIT - 12,0 kg/cm2
- DOPUSZCZALNA RÓŻNICA MIĘDZY CYLINDRAMI 1,0kg/cm2
* UKŁAD CHŁODZENIA
- CIŚNIENIE W UKŁADZIE CHŁODZENIA 0,9kg/cm2
- POJEMNOŚĆ CHŁODNICY 4,2 l ,
- POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA WYRÓWNAWCZEGO 0,6 l ,
- TOTAL4,8 l
- TERMOSTAT STANDARD - TEMP. OTWARCIA 82°C ; TEMP. PEŁNEGO OTWARCIA - 95°C
- TERMOSTAT "ZIMOWY" - TEMP. OTWARCIA 88°C ; TEMP. PEŁNEGO OTWARCIA - 100°C
* ROZRUSZNIK - 12V ; 60A ; 0,9kW
- BENDIX 8 ZĘBÓW
- KOMUTATOR - ŚREDNICA STANDARD 32mm LIMIT 31mm
* ALTERNATOR - 12V ; 45A
- TEMPERATURA PRACY -30°C DO +90°C
- REGULATOR NAPIĘCIA 14,5V (+- 0,3V)
- PASEK KLINOWY (NAPĘDZAJĄCY ALTERNATOR) - 838 X 9,5 mm
- REGULACJA PASKA KLINOWEGO - UGIĘCIE 6-9mm (PRZY SILE NACISKU 10KG)
* AKUMULATOR - 12V ; 38Ah
* UKŁAD HAMULCOWY - SYSTEM AISIN - JAPOŃSKI - HYDRAULICZNY, DWUOBWODOWY
~ PRZÓD TARCZOWY
- TARCZA HAMULCOWA STANDARD 10mm, LIMIT 8,5mm
- ŚCIĄGACZ DO TARCZY - ŚRUBA M8 - DWIE SZTUKI
- DOPUSZCZALNE BICIE TARCZY - 0,15mm
- KLOCKI HAMULCOWE - GRUBOŚĆ STANDARD 15mm, LIMIT 6mm
- ZACISK HAMULCA - AISIN- ŚREDNICA TŁOCZKA 51mm
~ TYLNE BĘBNOWE
- ŚREDNICA BĘBNA HAMULCOWEGO STANDARD 220mm, LIMIT 222mm
- SZCZĘKI HAMULCOWE 220 X 40mm
- GRUBOŚĆ OKŁADZINY STANDARD 7,0mm, LIMIT 3,0mm
- CYLINDEREK - ŚREDNICA TŁOCZKA 22,2mm
~ POMPA HAMULCOWA DWUSTOPNIOWA - ŚREDNICA TŁOCZKA 22,2mm
~ HAMULEC RĘCZNY - PRAWIDŁOWA REGULACJA - 3-8 ZĄBKÓW NA DŹWIGNI HAMULCA
~ PEDAŁ HAMULCA - LUZ (SKOK JAŁOWY) DO 8mm
* SKRZYNIA BIEGÓW - MANUALNA, 5 BIEGÓW PLUS WSTECZNY - SYNCHRONIZOWANA
- OLEJ MINERALNY : SAE 80W-90, 75W-80, 75W-90
- POJEMNOŚĆ 1,3l
* SKRZYNIA ROZDZIELCZA - REDUKTOR
- PRZEŁOŻENIE - L-2,268 ; H-1,409 ; R-1,409
- OLEJ - TAKI SAM JAK W SKRZYNI BIEGÓW
- POJEMNOŚĆ 0,8l
* PRZEKŁADNIA GŁOWNA, DYFERENCJAŁ
- LUZ MIĘDZYZĘBNY 0,10-0,15mm ( osobiście, w starych egzemplarzach - reguluję na ok.0,5-0,8mm)
- OLEJ - TAKI SAM JAK W SKRZYNI BIEGÓW
- POJEMNOŚĆ - PRZEDNI 2,0l
- TYLNY 1,5l
* PÓŁOŚ PRZEDNIA - PRZEGUB HOMO-KINETYCZNY
- MAX WYCHYLENIE PRZEGUBU 40°
- LUZ WZDŁUŻNY MIĘDZY PRZEGUBEM A PÓŁOSIĄ ORAZ PRZEGUBU - 0mm, LIMIT 1,5mm
* PIASTA PRZEDNIA (KOŁA)
- REGULACJA ŁOŻYSKA PIASTY - MOMENT DOKRĘCENIA NAKRĘTKI ŁOŻYSKA 10-15Nm
- NAKRĘTKA KONTRUJĄCA 60Nm
* ZBIEŻNOŚĆ KÓŁ PRZEDNICH 3mm
* LUZ NA KOLE KIEROWNICY 10-30mm
* WAŁ NAPĘDOWY
- MAX. BICIE - 0,8mm
- KRZYŻAKI 2 SZTUKI NA JEDEN WAŁ, 25X63,8mm (W TYM MODELU)
- ŚRUBY MOCUJĄCE - MOMENT 23-30Nm
* PARAMETRY TERENOWE
- KĄT NATARCIA 42°
- KĄT ZEJŚCIA 38°
- KĄT RAMPOWY 32°
- ZDOLNOŚĆ POKONYWANIA WZNIESIEŃ 90%
- PRZEŚWIT PODŁUŻNY 205mm
- PRZEŚWIT POPRZECZNY 224mm
- KĄT POCHYLENIA 45°
- GŁĘBOKOŚĆ BRODZENIA 500mm
* MASY POJAZDU
- MASA WŁASNA OD 930KG
- MASA PRZYCZEPY 1000KG
- ŁADOWNOŚĆ 290KG
- POJEMNOŚĆ BAGAŻNIKA 250l
* WYMIARY
- DŁUGOŚĆ CAŁKOWITA 3440mm
- ROZSTAW OSI 2030mm
- WYSOKOŚĆ 1675mm
Seat Leon LEO
Marka:
Seat
Model:
Leon
Generacja:
I
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.9 TDI
Nazwa auta:
LEO
Przebieg:
333 244 km
Moc silnika:
187 KM
LEO
Długość: 4184mm
Szerokość: 1742mm
Wysokość: 1439mm
Pojemność bagażnika: 340l
Rozstaw osi: 2511mm
Rozstaw kółprzód/tył: 1500/1481mm
Zwrotność: 11,2m
Pojemność zbiornika paliwa: 55l (w tym 8l rezerwy)
Pojemność zbiornika płynu do spryskiwaczy: 4l (6,2l ze spryskiwaczami reflektorów)
Pojemność zbiornika czynnika klimatyzacji: 500-550g
Pojemność układu hamulcowego: 1,15l
Maksymalne obciążenie dachu: 75kg
Maksymalny nacisk na hak holowniczy: 75kg
Ilość gwiazdek w teście EuroNCAP: 4
Długość: 4184mm
Szerokość: 1742mm
Wysokość: 1439mm
Pojemność bagażnika: 340l
Rozstaw osi: 2511mm
Rozstaw kółprzód/tył: 1500/1481mm
Zwrotność: 11,2m
Pojemność zbiornika paliwa: 55l (w tym 8l rezerwy)
Pojemność zbiornika płynu do spryskiwaczy: 4l (6,2l ze spryskiwaczami reflektorów)
Pojemność zbiornika czynnika klimatyzacji: 500-550g
Pojemność układu hamulcowego: 1,15l
Maksymalne obciążenie dachu: 75kg
Maksymalny nacisk na hak holowniczy: 75kg
Ilość gwiazdek w teście EuroNCAP: 4
Byłe auta (7)
Citroen C2 Cytrynka
Marka:
Citroen
Model:
C2
Nadwozie:
Hatchback 3d
Silnik:
1.4 HDi
Nazwa auta:
Cytrynka
Skoda 100 Balbina
Marka:
Skoda
Model:
100
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
1.1
Nazwa auta:
Balbina
Moc silnika:
52 KM
Służyła krótko aczkolwiek treściwie... typowa taksówka na trasie ok 200km dwa razy w tygodniu przez jakieś dwa miesiące...
Seat Toledo
Marka:
Seat
Model:
Toledo
Generacja:
II
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
1.9 TDI
Przebieg:
211 605 km
Moc silnika:
136 KM
Autko kupione z pewnych rąk i wszystko jest wiadome co do jego historii a w przypadku używek to jest chyba najistotniejsze;)
Dynamiczne a przy tym oszczędne i jak na razie niezawodne:) wyposażone w:
-Silnik (AHF): 110 KM(seria) & RED BOX obecnie pr. Nr8 136KM oraz 309Nm
-Tapicerka: jasny welur
-Climatronic
-4 poduszki
-Lusterka elektryczne
-4 x elektryczne szyby
-centralny zamek
-ABS
-komputer pokładowy
-radio Seat Aura + 8 głośników + zmieniarka na 6 CD
-podłokietnik przód i tył
-halogeny
-kierownica w skórze
-felgi aluminiowe 15"
Dynamiczne a przy tym oszczędne i jak na razie niezawodne:) wyposażone w:
-Silnik (AHF): 110 KM(seria) & RED BOX obecnie pr. Nr8 136KM oraz 309Nm
-Tapicerka: jasny welur
-Climatronic
-4 poduszki
-Lusterka elektryczne
-4 x elektryczne szyby
-centralny zamek
-ABS
-komputer pokładowy
-radio Seat Aura + 8 głośników + zmieniarka na 6 CD
-podłokietnik przód i tył
-halogeny
-kierownica w skórze
-felgi aluminiowe 15"
Daewoo Tico TIKOTATY
Marka:
Daewoo
Model:
Tico
Nadwozie:
Hatchback 5d
Silnik:
0.8
Nazwa auta:
TIKOTATY
Moc silnika:
41 KM
Małe zwinne niezawodne[bigok]a wówczas w folderach reklamowych dumnie go opisywano jako kombilimuzyna 5-cio drzwiowa[palacz]
Fiat 125p
Marka:
Fiat
Model:
125p
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
1.5
Moc silnika:
75 KM
Niezawodny a wrazie czego łatwo naprawialny[bigok]
Fiat 126p "Maluch"
Marka:
Fiat
Model:
126p "Maluch"
Nadwozie:
Hatchback 3d
Silnik:
0.6
Moc silnika:
24 KM
Wówczas to był niezły wypas:))) dookoła tylko Syreny, Trabanty i Wartburgi[palacz]
Skoda Fabia
Marka:
Skoda
Model:
Fabia
Generacja:
I
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
1.4
Przebieg:
132 000 km
Moc silnika:
68 KM
Nadwozie - sedan, kolor - srebrny metalik, wersja wyposażenia - COMFORT, dodatkowo: el. szyberdach, felgi z lekkich stopów, sekwencyjna instalacja gazowa Landi Renzo Omegas.
Przyszłe auta (1)
Blog kierowcy (25)
Dodano: 13 lat temu, przez
jachup
Byłem... a kto nie był niech żałuje
81
komentarzy
Dotyczy: Seat Leon LEO
Dodano: 13 lat temu, przez
jachup
Dzisiaj poklikałem troszkę w swojej nawigacji i postanowiłem przedstawić kilka faktów zarejestrowanych przez komputer urządzenia na dystansie 22 561km
Niestety nie jest to pełen obraz z mojego ...
23
komentarze
Dodano: 13 lat temu, przez
jachup
Było ostatnio o łosiu wysłanym za pomocą samochodu w kosmos
Widziałem także wpis super drivera, który redukując biegi jedną ręką, drugą ręką omijał duże stado saren wbiegających ...
40
komentarzy
Dotyczy: Seat Leon LEO
Dodano: 13 lat temu, przez
jachup
W okresie zimowym tak się zdarzyło, że zgubiłem zaślepkę haka holowniczego w zderzaku tylnym.
Najprawdopodobniej podczas parkowania prostopadłego (czasem zdarzy się zahaczyć dołem zderzaka ...
50
komentarzy
Dotyczy: Seat Leon LEO
Dodano: 13 lat temu, przez
jachup
Jako, że czasowo przebywam na południu naszego pięknego kraju, nawiązałem kontakt z kierownikami Lełonów z Rzeszowa i okolic.
Po wymianie kilku postów na forum o Lełonach... doszło do ...
11
komentarzy
Statystyki aktywności
| Data rejestracji | 30.10.2003 |
|---|---|
| Liczba wystawionych komentarzy | 1162 |
| Liczba wystawionych ocen | 935 |
| Liczba wpisów w blogach aut | 19 |
| Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych | 0 |
| Liczba postów na forum | 11487 |
Ankieta
-
Moja ulubiona marka samochodu:
Odp: Audi & Volvo... inne też fajne...
-
Ulubiony kolor samochodu:
Odp: srebrny metalic... inne też ładne ;)
-
Ulubiona muzyka w samochodzie:
Odp: przyjemna & wpadająca w ucho & nie pozwalająca zasnąć
-
Najdalsza podróż autem:
Odp: Rzeszów - Val d'Isere FR
-
Najdłuższa podróż (niekoniecznie autem):
Odp: Rzeszów - Biszkek - Manas - Bahgram - Sharana - Ghazni... - FB Vulcan
-
Podróż marzeń autem:
Odp: nie koniecznie wzdłuż równika ;)... może być i obok;)
-
Najważniejszy Twoim zdaniem element wyposażenia samochodu:
Odp: kierownica[hehe]... CLIMA & ABS
-
Auto, które kupiłbym gdybym wygrał na loterii:
Odp: ... zdecyduję jak wygram ;)
Kierowca jachup należy do 11 grup:
Znajomi (17)
Najnowsze blogi
Dodano: 13 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 14 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 15 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
34
komentarze
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy

