Tutaj jesteś:
Kierowca huberttomasz
Profil kierowcy huberttomasz
PRZEBIEG
10
OBROTY
huberttomasz
WN
29 lat za kółkiem
Warszawa
Warszawa
offline (ostatnio widziano 12 lat temu)
zarejestrowany od 14 lat, 11 miesięcy i 12 dni
1989 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 38
1989 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 38
Jeździ:
Saab 9-3 ( . ) ( . ),
Fiat Seicento
Obecne auta (2)
Saab 9-3 ( . ) ( . )
Marka:
Saab
Model:
9-3
Generacja:
I
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
2.2 TiD
Nazwa auta:
( . ) ( . )
Przebieg:
253 693 km
Moc silnika:
125 KM
Auto kupione do użytku na co dzień. Ważne było żeby blachy były w stanie "idealnym" znaczy auto bez przystanku w dupie :)
Auto zakupione a 2010r dość drogo ale nie bite na pewno. Niestety wymaga wkładu finansowego żeby doprowadzić ją do świetności.
Do tej pory zrobiono:
- Pełna transfuzja ustrojowa (akcja co rok)
- Nowe filtry (akcja co rok) filtr powietrza K&N
- Uszczelki silnika
- Czyszczenie dolotów, egr, mapsensor
- Wymiana poduszek silnika
- Uszczelnienie cieknących lamp tylnych (tragedia żeby to znaleźć)
- Naprawa anteny elektrycznej
- Wymiana pompy wtryskowej (co prawda nie na nową ale z auta o wiele mniejszym przebiegu)
- Wymiana tarcz hamulcowych i klocków (MIKODA GT + BOSCH)
- Regeneracja turbiny
- Wymiana przepływki
LISTA DO ZROBIENIA BĘDZIE BARDZO DŁUGA>>>>>>> :(
- Pewnie amory i sprężyny
- Odświeżyć lakier
- Akumulator
- naprawa fotela kierowcy (trochę już skóra pęka)
- pogrzebać przy silniku
- zobaczymy na co pozwolą finanse
- i masa drobnych poprawek............
Apropos ile da się podkręcić ten silnik w rozsądnych pieniądzach? Pytanie może głupie ale da mi pogląd czy się bawić w TID czy raczej polować na Viggen-a (choć tym rodziny nie powiozę :] ).
Auto jest tak komfortowe za te pieniądze,nietuzinkowe i niepordzewiałe, że jak patrze na wszystkich fanatyków niemieckiej motoryzacji w pordzewiałych furach to mi się morda tak śmieje, że muszą mnie uważać za świra.
Na razie auto dość często stało w warsztacie ale myślę, że to się już skończyło (koniec pierwszego etapu przywracania świetności). Teraz czas się nim trochę pobawić a potem znowu seria u mechanika. Zobaczymy jak diesel zniesie zimę.
Auto zakupione a 2010r dość drogo ale nie bite na pewno. Niestety wymaga wkładu finansowego żeby doprowadzić ją do świetności.
Do tej pory zrobiono:
- Pełna transfuzja ustrojowa (akcja co rok)
- Nowe filtry (akcja co rok) filtr powietrza K&N
- Uszczelki silnika
- Czyszczenie dolotów, egr, mapsensor
- Wymiana poduszek silnika
- Uszczelnienie cieknących lamp tylnych (tragedia żeby to znaleźć)
- Naprawa anteny elektrycznej
- Wymiana pompy wtryskowej (co prawda nie na nową ale z auta o wiele mniejszym przebiegu)
- Wymiana tarcz hamulcowych i klocków (MIKODA GT + BOSCH)
- Regeneracja turbiny
- Wymiana przepływki
LISTA DO ZROBIENIA BĘDZIE BARDZO DŁUGA>>>>>>> :(
- Pewnie amory i sprężyny
- Odświeżyć lakier
- Akumulator
- naprawa fotela kierowcy (trochę już skóra pęka)
- pogrzebać przy silniku
- zobaczymy na co pozwolą finanse
- i masa drobnych poprawek............
Apropos ile da się podkręcić ten silnik w rozsądnych pieniądzach? Pytanie może głupie ale da mi pogląd czy się bawić w TID czy raczej polować na Viggen-a (choć tym rodziny nie powiozę :] ).
Auto jest tak komfortowe za te pieniądze,nietuzinkowe i niepordzewiałe, że jak patrze na wszystkich fanatyków niemieckiej motoryzacji w pordzewiałych furach to mi się morda tak śmieje, że muszą mnie uważać za świra.
Na razie auto dość często stało w warsztacie ale myślę, że to się już skończyło (koniec pierwszego etapu przywracania świetności). Teraz czas się nim trochę pobawić a potem znowu seria u mechanika. Zobaczymy jak diesel zniesie zimę.
Fiat Seicento
Marka:
Fiat
Model:
Seicento
Nadwozie:
Hatchback 3d
Silnik:
1.1
Przebieg:
254 359 km
Moc silnika:
55 KM
Blog kierowcy (4)
Dotyczy: Saab 9-3 ( . ) ( . )
Dodano: 13 lat temu, przez
huberttomasz
Jak mówiłem wybrałem się do warsztatu na diagnozę. Zostawiłem auto i po 2 h zadzwonili.
Diagnoza
1. uszkodzona turbina pluje olejem i nie ładuje ciśnienia
2. zafajdany EGR
3. ...
4
komentarze
Dotyczy: Saab 9-3 ( . ) ( . )
Dodano: 13 lat temu, przez
huberttomasz
Dziś udało się postawić sabine na hamownie. Niestety wyniki w pełni oddają niedomagania z jakimi zmagam się na codzień. Auto nie jedzie!! Na poniedziałek umówiona jest wizyta w warsztacie i ...
20
komentarzy
Dotyczy: Saab 9-3 ( . ) ( . )
Dodano: 14 lat temu, przez
huberttomasz
Pytanko do użytkowników Saab-a w Warszawie.
Po zmianie pompy wtryskowej mam taki objaw, że muszę auto potrzymać na rozruszniku nieco dłużej, niż to nakazuje ustawa, żeby zagadało. Z ...
2
komentarze
Dotyczy: Saab 9-3 ( . ) ( . )
Dodano: 14 lat temu, przez
huberttomasz
PYTANKO DO WŁAŚCICIELI SAAB-A. JAK ODBLOKOWAĆ SIDA?
7
komentarzy
Statystyki aktywności
| Data rejestracji | 13.03.2011 |
|---|---|
| Liczba wystawionych komentarzy | 6 |
| Liczba wystawionych ocen | 38 |
| Liczba wpisów w blogach aut | 4 |
| Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych | 4 |
| Liczba postów na forum | 1 |
Najnowsze blogi
Dodano: 15 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 16 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 17 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
43
komentarze
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy
