Tutaj jesteś:
Kierowca emgiezet
Profil kierowcy emgiezet
PRZEBIEG
0
OBROTY
emgiezet
PO
18 lat za kółkiem
Poznań
Poznań
offline (ostatnio widziano 9 lat temu)
zarejestrowany od 12 lat, 11 miesięcy i 21 dni
871 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 0
871 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 0
Jeździ:
Mazda 6 2.3 166ps
Wcześniej jeździł:
Ford Fiesta,
Mitsubishi Galant
Obecne auta (1)
Mazda 6 2.3 166ps
Marka:
Mazda
Model:
6
Generacja:
I
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
2.3 MZR
Nazwa auta:
2.3 166ps
Przebieg:
222 917 km
Moc silnika:
166 KM
Byłe auta (2)
Ford Fiesta
Marka:
Ford
Model:
Fiesta
Generacja:
III
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.3 KAT
Przebieg:
250 000 km
Mitsubishi Galant
Marka:
Mitsubishi
Model:
Galant
Generacja:
VII
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
1.8 (E52A)
Przebieg:
200 000 km
Moc silnika:
115 KM
Najbogatsza wersja wyposażenia(w całości sprawne):
- 4x Elektryczne szyby.
- Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka.
- Elektryczny szyberdach (uchylany i odsuwany).
- Światła przeciwmgielne przednie.
- Listwa na przednim zderzaku.
- Tylni Spojler.
- Oryginalne felgi aluminiowe 14 cali + 15 cali felgi stalowe z kompletem opon zimowych.
- Hak holowniczy (nigdy nie używany).
- Radio Pionieer ze zmieniarką na 6 CD i pilotem + kaseta jako adapter AUX.
- 4 głośniki Pionieer.
Auto eksploatowałem sam w ruchu miejskim jak i w trasie. Spalanie w mieście przy dynamicznej jeździe ok. 9l/100km w trasie można zejść spokojnie poniżej 7l.
Wszystkich napraw eksploatacyjnych dokonywałem na czas u mechanika, który specjalizuje się w autach japońskich. Mechanicznie auto się nie psuło wcale poza drobnym wyciekiem z układu wspomagania.
Silnik chodzi równo, nie bierze oleju, nie dymi odpala przy -20'C na dotknięcie. Auto nigdy nie było nigdy zagazowane. Długi piąty bieg można spokojnie jechać 140 km/h przy 3500 obrotach.
Auto prowadzi się pewnie w zakrętach (sztywna limuzyna zawieszenie zestrojone w stylu Audi A4). Przy prędkościach autostradowych (140km/h +) nie myszkuje jedzie prosto.
Ostatnie wymiany:
142 tyś. km - Komplet opon zimowych + felgi stalowe
150 tyś. km - Zawieszenie tył tuleje i wachacze, nowe 2 opony letnie Barum.
160 tyś. km - Nowy Akumulator Panasonic, Olej filtry, Plecionka wydechu za kolektorem i osłony półosi.
170 tyś. km - Komplet rozrządu, napinacze pompa wodna, olej filtry
180 tyś. km - Olej, filtry, Komplet Opon zimowych
188 tyś. km - Zawieszenie przód (tuleje i stabilizatory), Amortyzatory i osłony amortyzatorów tył, Wysprzęglik, Olej i filtry.
195 tyś. km - Tarcze + Klocki Przód, Komplet sprzęgła i poduszka pod skrzynią biegów. Naprawiona została elektryka przy stacyjce bo auto nie chciało zapalić (uwaga jedyny raz musiałem go holować)
198 tyś. km - Olej filtry, Aparat zapłonowy, pompa sprzęgła.
- 4x Elektryczne szyby.
- Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka.
- Elektryczny szyberdach (uchylany i odsuwany).
- Światła przeciwmgielne przednie.
- Listwa na przednim zderzaku.
- Tylni Spojler.
- Oryginalne felgi aluminiowe 14 cali + 15 cali felgi stalowe z kompletem opon zimowych.
- Hak holowniczy (nigdy nie używany).
- Radio Pionieer ze zmieniarką na 6 CD i pilotem + kaseta jako adapter AUX.
- 4 głośniki Pionieer.
Auto eksploatowałem sam w ruchu miejskim jak i w trasie. Spalanie w mieście przy dynamicznej jeździe ok. 9l/100km w trasie można zejść spokojnie poniżej 7l.
Wszystkich napraw eksploatacyjnych dokonywałem na czas u mechanika, który specjalizuje się w autach japońskich. Mechanicznie auto się nie psuło wcale poza drobnym wyciekiem z układu wspomagania.
Silnik chodzi równo, nie bierze oleju, nie dymi odpala przy -20'C na dotknięcie. Auto nigdy nie było nigdy zagazowane. Długi piąty bieg można spokojnie jechać 140 km/h przy 3500 obrotach.
Auto prowadzi się pewnie w zakrętach (sztywna limuzyna zawieszenie zestrojone w stylu Audi A4). Przy prędkościach autostradowych (140km/h +) nie myszkuje jedzie prosto.
Ostatnie wymiany:
142 tyś. km - Komplet opon zimowych + felgi stalowe
150 tyś. km - Zawieszenie tył tuleje i wachacze, nowe 2 opony letnie Barum.
160 tyś. km - Nowy Akumulator Panasonic, Olej filtry, Plecionka wydechu za kolektorem i osłony półosi.
170 tyś. km - Komplet rozrządu, napinacze pompa wodna, olej filtry
180 tyś. km - Olej, filtry, Komplet Opon zimowych
188 tyś. km - Zawieszenie przód (tuleje i stabilizatory), Amortyzatory i osłony amortyzatorów tył, Wysprzęglik, Olej i filtry.
195 tyś. km - Tarcze + Klocki Przód, Komplet sprzęgła i poduszka pod skrzynią biegów. Naprawiona została elektryka przy stacyjce bo auto nie chciało zapalić (uwaga jedyny raz musiałem go holować)
198 tyś. km - Olej filtry, Aparat zapłonowy, pompa sprzęgła.
Blog kierowcy
Kierowca jeszcze nie dodał żadnego wpisu na swoim blogu
Statystyki aktywności
| Data rejestracji | 20.02.2013 |
|---|---|
| Liczba wystawionych komentarzy | 0 |
| Liczba wystawionych ocen | 0 |
| Liczba wpisów w blogach aut | 0 |
| Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych | 0 |
| Liczba postów na forum | 0 |
Najnowsze blogi
Dodano: 14 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 16 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 17 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
41
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy
