Tutaj jesteś:
Kierowca bobson37
Profil kierowcy bobson37
PRZEBIEG
0
OBROTY
bobson37
PZL
19 lat za kółkiem
Złotów
Złotów
offline (ostatnio widziano 14 lat temu)
zarejestrowany od 14 lat, 7 miesięcy i 2 dni
1766 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 0
1766 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 0
Jeździ:
Ford Escort Escort GTi
Wcześniej jeździł:
Daihatsu Charade GTti,
Suzuki Swift 1.3 GTi
Obecne auta (1)
Ford Escort Escort GTi
Marka:
Ford
Model:
Escort
Generacja:
VII
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.8 i 16V
Nazwa auta:
Escort GTi
Przebieg:
153 000 km
Moc silnika:
127 KM
Rocznik 1997, silnik 1.8 Zetec RKC 115PS, 133 tys przebiegu przy zakupie
Wyposażenie: 2xPP, klimatyzacja, ABS + kontrola trakcji, wspomaganie, centralny, immobiliser, elektryczny przedni fotel, podgrzewana przednia/tylna szyba i spryskiwacze, el. szyby., regulowana wysokość świateł, halogeny przód tył, dzielona tylna kanapa, sportowe fotele "uszatki", 3ramienna skórzana kierownica, białe zegary. Audio Ford 7000RDS + 4 głośniki.
Auto posiadam od 2009, sporo zostało już wymienione (rozrząd kpl. Ford-a, pompa wody, czujniki, filtry, krokowiec, odma i masę innych rzeczy. Auto jeździ na syntetyku Tedex 5w40
Obecnie auto ma trochę nagrzebane:
- wałki Mondeo MK2 2.0 (ostrzejsze)
- przepustnica Mondeo MK2 2.0 (52mm vs 46mm o ile mnie pamięć nie myli)
- wycięty katalizator i wstawiony tłumik przelotowy 2"
- środkowy i końcowy tłumik z modelu RS2000 (całość na rurach wewnątrz 52mm względem 45mm)
- na lato oryginalne alufelgi Ford RS 7 ramienne 6jx15 z oponami Markgum Sport 195/50
- zawieszenie seryjne na sprężynach Eibach z Fordowskiego pakietu Ford RS
Auto po modach na hamowni pokazało 127KM i 166Nm (seryjnie 115KM i 157Nm a w praktyce trochę mniej) - przy wadze około 1050kg nie można narzekać :)
Osiągi według G-Tech to
0-96 km/h - 8,6 sek
1/4 mili - 16,5 sek
Plany: konserwacja podłogi i profili zamkniętych oraz odnowienie lakieru - auto planuje trzymać ile się tylko da:)
Wyposażenie: 2xPP, klimatyzacja, ABS + kontrola trakcji, wspomaganie, centralny, immobiliser, elektryczny przedni fotel, podgrzewana przednia/tylna szyba i spryskiwacze, el. szyby., regulowana wysokość świateł, halogeny przód tył, dzielona tylna kanapa, sportowe fotele "uszatki", 3ramienna skórzana kierownica, białe zegary. Audio Ford 7000RDS + 4 głośniki.
Auto posiadam od 2009, sporo zostało już wymienione (rozrząd kpl. Ford-a, pompa wody, czujniki, filtry, krokowiec, odma i masę innych rzeczy. Auto jeździ na syntetyku Tedex 5w40
Obecnie auto ma trochę nagrzebane:
- wałki Mondeo MK2 2.0 (ostrzejsze)
- przepustnica Mondeo MK2 2.0 (52mm vs 46mm o ile mnie pamięć nie myli)
- wycięty katalizator i wstawiony tłumik przelotowy 2"
- środkowy i końcowy tłumik z modelu RS2000 (całość na rurach wewnątrz 52mm względem 45mm)
- na lato oryginalne alufelgi Ford RS 7 ramienne 6jx15 z oponami Markgum Sport 195/50
- zawieszenie seryjne na sprężynach Eibach z Fordowskiego pakietu Ford RS
Auto po modach na hamowni pokazało 127KM i 166Nm (seryjnie 115KM i 157Nm a w praktyce trochę mniej) - przy wadze około 1050kg nie można narzekać :)
Osiągi według G-Tech to
0-96 km/h - 8,6 sek
1/4 mili - 16,5 sek
Plany: konserwacja podłogi i profili zamkniętych oraz odnowienie lakieru - auto planuje trzymać ile się tylko da:)
Byłe auta (2)
Daihatsu Charade GTti
Marka:
Daihatsu
Model:
Charade
Generacja:
G100
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.0 GTi
Nazwa auta:
GTti
Przebieg:
200 000 km
Moc silnika:
110 KM
Daihatsu Charade GTti 993cm3 R3 DOHC 12v turbo, na hamowni auto pokazało 110KM i 140Nm co przy wadze robiło przeciąg. Auto było obniżone sprężynami, wydech przelotowy 2,5 cala na jednym tłumiku.
Suzuki Swift 1.3 GTi
Marka:
Suzuki
Model:
Swift
Generacja:
II
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.3 GTi
Nazwa auta:
1.3 GTi
Przebieg:
240 000 km
Moc silnika:
107 KM
Suzuki Swift GTi MK3 1.3L R4 DOHC 16v
Hamownia pokazała 107KM i 121Nm
Ogólnie auto seryjne poza zawieszeniem - kit amortyzatorów z regulacją Koni Sport i sprężyn Vogland -40
Hamownia pokazała 107KM i 121Nm
Ogólnie auto seryjne poza zawieszeniem - kit amortyzatorów z regulacją Koni Sport i sprężyn Vogland -40
Blog kierowcy
Kierowca jeszcze nie dodał żadnego wpisu na swoim blogu
Statystyki aktywności
| Data rejestracji | 20.07.2011 |
|---|---|
| Liczba wystawionych komentarzy | 0 |
| Liczba wystawionych ocen | 0 |
| Liczba wpisów w blogach aut | 0 |
| Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych | 3 |
| Liczba postów na forum | 0 |
Najnowsze blogi
Dodano: 14 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 15 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 16 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
41
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy
