Tutaj jesteś:
Kierowca at1004
Profil kierowcy at1004
PRZEBIEG
4
OBROTY
at1004
SC
Częstochowa
offline (ostatnio widziano 12 lat temu)
zarejestrowany od 14 lat, 9 miesięcy i 13 dni
921 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 0
921 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 0
Jeździ:
Volkswagen Polo
Obecne auta (1)
Volkswagen Polo
Marka:
Volkswagen
Model:
Polo
Generacja:
IV
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
1.4 TDI
Przebieg:
115 716 km
Moc silnika:
75 KM
VW Polo classic 1,4 TDI Model IV 9N2 z 2004 roku
Silnik BAY turbodisel 75 KM , 3 cylindry na pompowtryskiwaczach.
Wyposażenie:
klimatyzacja
centralny zamek
ABS
podgrzewane lusterka
Podgrzewane przednie siedzenia
Komfortowe przednie fotele (Naprawdę bardzo wygodne z podtrzymaniem kręgosłupa lędźwiowego
Jaśki - ile? Kto by to zliczył?
Elektrycznie sterowane lusterka
Elektrycznie sterowane szyby
Wymiary bagażnika szerokość 95 cm długość 95 cm wysokość 60 cm
Generalnie tylko seria , planowane zmiany? Nic . Po co? Dobrze jest jak jest.
Przeprowadzone zmiany:
Zawieszenie fabrycznie było obniżone (kod L06: prześwit zawieszenia 06 - niebieskie sprężyny) Zmiana była jakby w drugą stronę niż u większości, zmieniłem je na normalne seryjne sprężyny. Na tamtych nie dało się jeździć po naszych polskich drogach większe wyboje lub sierżant i tarłem osłoną silnika. Teraz auto podniosło się o około 4 cm i jest spoko.
Sprężyny jakby co leżą w garażu jakby ktoś potrzebował.
Silnik BAY turbodisel 75 KM , 3 cylindry na pompowtryskiwaczach.
Wyposażenie:
klimatyzacja
centralny zamek
ABS
podgrzewane lusterka
Podgrzewane przednie siedzenia
Komfortowe przednie fotele (Naprawdę bardzo wygodne z podtrzymaniem kręgosłupa lędźwiowego
Jaśki - ile? Kto by to zliczył?
Elektrycznie sterowane lusterka
Elektrycznie sterowane szyby
Wymiary bagażnika szerokość 95 cm długość 95 cm wysokość 60 cm
Generalnie tylko seria , planowane zmiany? Nic . Po co? Dobrze jest jak jest.
Przeprowadzone zmiany:
Zawieszenie fabrycznie było obniżone (kod L06: prześwit zawieszenia 06 - niebieskie sprężyny) Zmiana była jakby w drugą stronę niż u większości, zmieniłem je na normalne seryjne sprężyny. Na tamtych nie dało się jeździć po naszych polskich drogach większe wyboje lub sierżant i tarłem osłoną silnika. Teraz auto podniosło się o około 4 cm i jest spoko.
Sprężyny jakby co leżą w garażu jakby ktoś potrzebował.
Blog kierowcy
Kierowca jeszcze nie dodał żadnego wpisu na swoim blogu
Statystyki aktywności
| Data rejestracji | 12.05.2011 |
|---|---|
| Liczba wystawionych komentarzy | 3 |
| Liczba wystawionych ocen | 0 |
| Liczba wpisów w blogach aut | 0 |
| Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych | 1 |
| Liczba postów na forum | 0 |
Najnowsze blogi
Dodano: 16 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 17 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
3
komentarze
Dodano: 18 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
44
komentarze
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy
