Tutaj jesteś:
Kierowca adastra1982
Profil kierowcy adastra1982
PRZEBIEG
2
OBROTY
adastra1982
PO
14 lat za kółkiem
Poznań
Poznań
offline (ostatnio widziano 11 lat temu)
zarejestrowany od 14 lat, 10 miesięcy i 17 dni
2511 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 0
2511 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 0
Jeździ:
Mazda MX-5 "Nowa" ;D,
Skoda Octavia
Wcześniej jeździł:
Mercedes Klasa C "Nowy" ;),
TATA Indica "Tata" ;)
Jestem początkującym kierowcą i staram się czerpać dużo przyjemności z jazdy, ale jednocześnie jeżdżąc bezpiecznie i nie uprzykrzając jazdy innym. Pozdrawiam!
więcej »
Obecne auta (2)
Mazda MX-5 "Nowa" ;D
Marka:
Mazda
Model:
MX-5
Generacja:
I
Nadwozie:
Cabrio
Silnik:
1.6
Nazwa auta:
"Nowa" ;D
Przebieg:
193 000 km
Moje i tylko moje auto, moja zabawka, realizacja 2-letniego marzenia. :DDD
Skoda Octavia
Marka:
Skoda
Model:
Octavia
Generacja:
II
Nadwozie:
Hatchback Facelifting
Silnik:
1.2 TSI
Przebieg:
5 km
Moja nowa służbówka :)
Byłe auta (2)
Mercedes Klasa C "Nowy" ;)
Marka:
Mercedes
Model:
Klasa C
Generacja:
W203
Nadwozie:
Kombi T203
Silnik:
1.8 (C 180 Kompressor)
Nazwa auta:
"Nowy" ;)
Przebieg:
99 393 km
Moc silnika:
143 KM
Pierwsze auto, które kupiłem sam i którego jestem powiernikiem (bo należy do mojej dziewczyny ;) dla naszej tworzącej się rodziny 2+1. :) PS Fotki na razie jeszcze z salonu, własne wrzucę jak troszkę odpicuję auto. ;)
TATA Indica "Tata" ;)
Marka:
TATA
Model:
Indica
Generacja:
I
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.4 DICOR
Nazwa auta:
"Tata" ;)
Przebieg:
59 126 km
Moc silnika:
70 KM
Auto pożyczone od firmy, czyli prawie służbowe. :) Mój pierwszy samochód + "darowanemu koniowi.." = zadowolony posiadacz. ;)
UPDATE luty 2012: Przesiadłem się na auto już naprawdę służbowę, nową Octavię, więc teraz, mając porównanie i pewien dystans mogę ocenić ten model Taty. Starałem się wybrać te uwagi, które nie są tylko moimi osobistymi ocenami ale też są w miarę zgodne z opinią znajomych, pasażerów i okazjonalnych kierowców tego auta. Usunąłem też uwagi dotyczące tylko tego modelu albo jego konkretnego stanu (np. trzeszczące wycieraczki czy pękająca skóra na gałce skrzyni biegów):
*Zalety*:
- całkiem ładny z zewnątrz :) i mający niebrzydkie zegary w środku,
- dużo miejsca z tyłu (na pewno więcej niż w Yaris I i II!),
- dobra widoczność w każdą stronę, nie za duże słupki + duże wszystkie lusterka,
- dobra zwrotność i niewielkie rozmiary dające wygodne manewry na zatłoczonych parkingach i łatwe znajdowanie miejsc,
- dobre przyśpieszenie przy prędkościach miejskich, szczególnie w zakresie 30-50 km/h,
- rozgrzany silnik przy prędkościach 80-120 km/h chodzi ładnie i równo,
- dająca sobie radę w nawet w duże upały klimatyzacja,
- pełna elektryka szyb w standardzie,
- przyzwoity jak na tę klasę bagażnik (chyba ciut większy niż w Yaris II),
- prędkość maksymalna to realnie ok. 145km/h co pozwalało jeździć na autostradzie z butem w gazie jako tempomatem utrzymującym legalną (z zapasem błędu) prędkość ;),
*Wady*:
- bardzo słaby komfort akustyczny - kiepskie wyciszenie + drażniący dźwięk silnika przy *niższych* prędkościach (ale zaznaczam, że do diesel! - Tata benzynowa brzmi już o wiele lepiej) + bardzo głośne szumy powietrza przy *wyższych* prędkościach,
- nieprecyzyjna, megahacząca, "galaretowata" i wymagająca długich ruchów skrzynia biegów (moja dziewczyna odmawiała jeżdżenia na 5-ce, bo nie udawało jej się jej wbijać..),
- twarde, niedopasowane do kształtu ciała i niewygodne, nieregulowane na wysokość fotele, z mocno ograniczoną możliwością odsunięcia do tyłu + kierownica regulowana tylko w jednej płaszczyźnie,
- osiągi za dobre aby jeździć w trasie za TIRami, ale za słabe, aby je bezpiecznie wyprzedzać (słabe przyśpieszenie przy prędkościach >80km/h);
- fatalny oryginalny zestaw nagłośnienia - 2 bardzo lipne głośniki plus brak radia fabrycznego (w moim modelu),
- brzydka, kiepskiej jakości plastikowa, źle spasowana deska rozdzielcza,
- problemy z parowaniem i wolnym odparowywaniem szyb przy dużej wilgotności powietrza,
- sterowanie szybami przy skrzyni biegów + brak otwierania i zamykania jednym naciśnięciem,
UPDATE luty 2012: Przesiadłem się na auto już naprawdę służbowę, nową Octavię, więc teraz, mając porównanie i pewien dystans mogę ocenić ten model Taty. Starałem się wybrać te uwagi, które nie są tylko moimi osobistymi ocenami ale też są w miarę zgodne z opinią znajomych, pasażerów i okazjonalnych kierowców tego auta. Usunąłem też uwagi dotyczące tylko tego modelu albo jego konkretnego stanu (np. trzeszczące wycieraczki czy pękająca skóra na gałce skrzyni biegów):
*Zalety*:
- całkiem ładny z zewnątrz :) i mający niebrzydkie zegary w środku,
- dużo miejsca z tyłu (na pewno więcej niż w Yaris I i II!),
- dobra widoczność w każdą stronę, nie za duże słupki + duże wszystkie lusterka,
- dobra zwrotność i niewielkie rozmiary dające wygodne manewry na zatłoczonych parkingach i łatwe znajdowanie miejsc,
- dobre przyśpieszenie przy prędkościach miejskich, szczególnie w zakresie 30-50 km/h,
- rozgrzany silnik przy prędkościach 80-120 km/h chodzi ładnie i równo,
- dająca sobie radę w nawet w duże upały klimatyzacja,
- pełna elektryka szyb w standardzie,
- przyzwoity jak na tę klasę bagażnik (chyba ciut większy niż w Yaris II),
- prędkość maksymalna to realnie ok. 145km/h co pozwalało jeździć na autostradzie z butem w gazie jako tempomatem utrzymującym legalną (z zapasem błędu) prędkość ;),
*Wady*:
- bardzo słaby komfort akustyczny - kiepskie wyciszenie + drażniący dźwięk silnika przy *niższych* prędkościach (ale zaznaczam, że do diesel! - Tata benzynowa brzmi już o wiele lepiej) + bardzo głośne szumy powietrza przy *wyższych* prędkościach,
- nieprecyzyjna, megahacząca, "galaretowata" i wymagająca długich ruchów skrzynia biegów (moja dziewczyna odmawiała jeżdżenia na 5-ce, bo nie udawało jej się jej wbijać..),
- twarde, niedopasowane do kształtu ciała i niewygodne, nieregulowane na wysokość fotele, z mocno ograniczoną możliwością odsunięcia do tyłu + kierownica regulowana tylko w jednej płaszczyźnie,
- osiągi za dobre aby jeździć w trasie za TIRami, ale za słabe, aby je bezpiecznie wyprzedzać (słabe przyśpieszenie przy prędkościach >80km/h);
- fatalny oryginalny zestaw nagłośnienia - 2 bardzo lipne głośniki plus brak radia fabrycznego (w moim modelu),
- brzydka, kiepskiej jakości plastikowa, źle spasowana deska rozdzielcza,
- problemy z parowaniem i wolnym odparowywaniem szyb przy dużej wilgotności powietrza,
- sterowanie szybami przy skrzyni biegów + brak otwierania i zamykania jednym naciśnięciem,
Przyszłe auta (2)
Mazda MX-5
..w kolorze letniego nieba :)
Mercedes CLK
..bo to przepiękna wersja cabrio mojej W203 :)
Blog kierowcy
Kierowca jeszcze nie dodał żadnego wpisu na swoim blogu
Statystyki aktywności
| Data rejestracji | 07.04.2011 |
|---|---|
| Liczba wystawionych komentarzy | 2 |
| Liczba wystawionych ocen | 0 |
| Liczba wpisów w blogach aut | 0 |
| Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych | 2 |
| Liczba postów na forum | 0 |
Najnowsze blogi
Dodano: 14 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 15 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 17 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
41
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy


