Tutaj jesteś:
Kierowca Predator222
Profil kierowcy Predator222
PRZEBIEG
12
OBROTY
Predator222
SBE
16 lat za kółkiem
wojkowice
wojkowice
offline (ostatnio widziano 12 lat temu)
zarejestrowany od 13 lat, 11 miesięcy i 6 dni
1444 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 33
1444 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 33
Jeździ:
Opel Astra ,,Tajniak"
Wcześniej jeździł:
Ford Fiesta
Obecne auta (1)
Opel Astra ,,Tajniak"
Marka:
Opel
Model:
Astra
Generacja:
G
Nadwozie:
Coupe
Silnik:
2.2 16V
Nazwa auta:
,,Tajniak"
Przebieg:
103 888 km
Moc silnika:
147 KM
Jesienią 2011 roku, patrząc na wciąż szalejące ceny benzyny i bolesne zawodzenie mojego portfela, narodził się w mojej głowie pomysł, aby ukrócić proceder ograbiania mnie przez koncerny paliwowe i rząd, nie chciałem pozostać niewolnikiem systemu. Dlatego podjąłem decyzję o kupnie autka przystosowanego do jeżdżenia na ,dwa razy tańszej od benzyny, mieszaninie propanu i butanu, znanej szerzej jako LPG. Czasem potrzebuje szybko przemieścić się z miejsca na miejsce, dlatego samochód musiał mieć moc przynajmniej 140 KM, przy okazji ładnie się prezentować i kosztować poniżej 18 tys. Po kilku dniach poszukiwań na popularnym serwisie aukcyjnych natrafiłem na pasujący do moich wymagań samochód, okazała się nim Astra Bertone, widoczna na zdjęciach, której niedługo potem zostałem szczęśliwym właścicielem.
Autko zaprojektowane przez stylistów z włoskiego studia Bertone, bardzo ładnie prezentuje się zarówno w środku, jak i na zewnątrz, co jest cechą wspólną wszystkich aut, o nawoziu Coupe :)
Wyposażenie jak na auto klasy średniej, z roku 2002 jest bardzo wysokie m. in:
- 2 strefowa klima
- climatronic z wyświetlaczem LCD
- tempomat
- tapicerka czarna skóra + kremowa alcantra
- fotele z regulacją pochylenia, wysokości oraz rzadko spotykaną regulacją ułożenia lędźwi. Mają one również wysuwane siedziska, aby wygodniej ułożyć nogi (świetna sprawa na dłuższą podróż)
- przednia szyba fotochrom, boczne tylne przyciemniane
- grill + reszta auta z zewnątrz oczyszczona z emblematów (stąd przezwisko ,,tajniak" wśród moich znajomych)
- 4 airbagi
- beżowe dywaniki bertone ;)
- i wiele innych
Od siebie dodałem jeszcze:
- chromowane kratki wentylacyjne
- blacha pod lewą nogę
- nowe mieszki dźwigni zmiany biegów oraz hamulca ręcznego
- radyjko SONY CDX -GT620U USB z pilotem
- Subwoofer Magnat Xpress, wraz ze wzmacniaczem 300 W
- końcówka wydechu dająca ładne basowe brzmienie (w sumie to poprzedni właściciel :P)
Silnik:
- Rzędowa czwórka, 16 zaworów
- łańcuch rozrządu
- Pojemność skokowa: 2198 cm3
- Moc: 147 KM
- Maksymalny moment obrotowy: 203 Nm
- Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,1 sek (własny pomiar GPS)
- V max: 218 km/h (dane fabryczne)
- Spalanie: ok. 10-11 l LPG na stówe, przy zrównoważonej jeździe. (W przyszłości planuje sprawdzenie minimalnego możliwego spalania)
Jazda jest płynna, przyjemna i dynamiczna, a silnik mimo swojej pojemności potrafi być bardziej ekonomiczny niż nie jeden 1,8 w astrze IV.
Sekwencyjna instalacja gazowa jest z renomowanej firmy BRC, przy temperaturach powyżej 13 stopni gaz włącza się po kilkunastu sekundach od uruchomienia, więc ilość benzyny zużywanej w lato przez ten samochód mieści się w naparstku dziennie. Natomiast przy temperaturze poniżej zera gaz włącza się po przjechaniu ok. 1-1,5 km, a przy kilkunastostopniowych mrozach nawet kilka kilometrów, co powoduje nieco wyższe koszty utrzymania podczas jazdy w zimę.
Astra stoi obecnie na 17 calowych alumach, z letnimi oponkami 215/45R17, zimówki nieciekawe, stalowe 15 z wysokim profilem.
PLUSY:
+ niezłe przyspieszenie
+ super odejście (spokojnie można w mieście wyprzedzać z 4 biegu)
+ dość niskie spalanie gazu
+ wygodna pozycja za kierą, z szeroką gammą regulacji
+ jak na coupe dość dużo miejsca na nogi z tyłu
+ wyposażenie
+ wygląd wnętrza
+ wygląd zewnętrzny
+ oryginalne głośniki w drzwiach na prawdę super grają
MINUSY:
- dość głośna praca na LPG
- mała dostępność części (wiele części ze ,,zwykłej" Astry G nie pasuje do Bertone, do której części są droższe)
- zawieszenie dość często dobija na nierównościach
Autko zaprojektowane przez stylistów z włoskiego studia Bertone, bardzo ładnie prezentuje się zarówno w środku, jak i na zewnątrz, co jest cechą wspólną wszystkich aut, o nawoziu Coupe :)
Wyposażenie jak na auto klasy średniej, z roku 2002 jest bardzo wysokie m. in:
- 2 strefowa klima
- climatronic z wyświetlaczem LCD
- tempomat
- tapicerka czarna skóra + kremowa alcantra
- fotele z regulacją pochylenia, wysokości oraz rzadko spotykaną regulacją ułożenia lędźwi. Mają one również wysuwane siedziska, aby wygodniej ułożyć nogi (świetna sprawa na dłuższą podróż)
- przednia szyba fotochrom, boczne tylne przyciemniane
- grill + reszta auta z zewnątrz oczyszczona z emblematów (stąd przezwisko ,,tajniak" wśród moich znajomych)
- 4 airbagi
- beżowe dywaniki bertone ;)
- i wiele innych
Od siebie dodałem jeszcze:
- chromowane kratki wentylacyjne
- blacha pod lewą nogę
- nowe mieszki dźwigni zmiany biegów oraz hamulca ręcznego
- radyjko SONY CDX -GT620U USB z pilotem
- Subwoofer Magnat Xpress, wraz ze wzmacniaczem 300 W
- końcówka wydechu dająca ładne basowe brzmienie (w sumie to poprzedni właściciel :P)
Silnik:
- Rzędowa czwórka, 16 zaworów
- łańcuch rozrządu
- Pojemność skokowa: 2198 cm3
- Moc: 147 KM
- Maksymalny moment obrotowy: 203 Nm
- Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,1 sek (własny pomiar GPS)
- V max: 218 km/h (dane fabryczne)
- Spalanie: ok. 10-11 l LPG na stówe, przy zrównoważonej jeździe. (W przyszłości planuje sprawdzenie minimalnego możliwego spalania)
Jazda jest płynna, przyjemna i dynamiczna, a silnik mimo swojej pojemności potrafi być bardziej ekonomiczny niż nie jeden 1,8 w astrze IV.
Sekwencyjna instalacja gazowa jest z renomowanej firmy BRC, przy temperaturach powyżej 13 stopni gaz włącza się po kilkunastu sekundach od uruchomienia, więc ilość benzyny zużywanej w lato przez ten samochód mieści się w naparstku dziennie. Natomiast przy temperaturze poniżej zera gaz włącza się po przjechaniu ok. 1-1,5 km, a przy kilkunastostopniowych mrozach nawet kilka kilometrów, co powoduje nieco wyższe koszty utrzymania podczas jazdy w zimę.
Astra stoi obecnie na 17 calowych alumach, z letnimi oponkami 215/45R17, zimówki nieciekawe, stalowe 15 z wysokim profilem.
PLUSY:
+ niezłe przyspieszenie
+ super odejście (spokojnie można w mieście wyprzedzać z 4 biegu)
+ dość niskie spalanie gazu
+ wygodna pozycja za kierą, z szeroką gammą regulacji
+ jak na coupe dość dużo miejsca na nogi z tyłu
+ wyposażenie
+ wygląd wnętrza
+ wygląd zewnętrzny
+ oryginalne głośniki w drzwiach na prawdę super grają
MINUSY:
- dość głośna praca na LPG
- mała dostępność części (wiele części ze ,,zwykłej" Astry G nie pasuje do Bertone, do której części są droższe)
- zawieszenie dość często dobija na nierównościach
Byłe auta (1)
Ford Fiesta
Marka:
Ford
Model:
Fiesta
Generacja:
VI
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
2.0 i 16V ST
Przebieg:
80 000 km
Blog kierowcy
Kierowca jeszcze nie dodał żadnego wpisu na swoim blogu
Statystyki aktywności
| Data rejestracji | 13.03.2012 |
|---|---|
| Liczba wystawionych komentarzy | 21 |
| Liczba wystawionych ocen | 33 |
| Liczba wpisów w blogach aut | 0 |
| Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych | 4 |
| Liczba postów na forum | 0 |
Najnowsze blogi
Dodano: 14 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 16 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 17 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
41
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy
