Tutaj jesteś:
Kierowca Piotr_Tomczyk
Profil kierowcy Piotr_Tomczyk
PRZEBIEG
1
OBROTY
Piotr_Tomczyk
TKA
17 lat za kółkiem
Opatowiec
Opatowiec
offline (ostatnio widziano 8 lat temu)
zarejestrowany od 10 lat, 10 miesięcy i 8 dni
764 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 0
764 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 0
Jeździ:
Honda Accord Coupe 2.0 ES
Wcześniej jeździł:
Hyundai Scoupe 1.5 LS
Spokojny kierowca...
więcej »
Obecne auta (1)
Honda Accord Coupe 2.0 ES
Marka:
Honda
Model:
Accord
Generacja:
VI
Nadwozie:
Coupe
Silnik:
2.0 i 16V
Nazwa auta:
Coupe 2.0 ES
Przebieg:
208 000 km
Moc silnika:
147 KM
Accord Coupe VI generacji został zaprojektowany na potrzeby wymagającego rynku USA. Tylko niewielka liczba egzemplarzy trafiła do Europy. W przeciwieństwie do europejskiego Accorda który był produkowany w angielskim Swindon, Coupe było produkowane w Marysville w stanie Ohio.
W Coupe były dostępne 3 silniki:
- 3.0 VTEC 200 km: Łączony tylko i wyłącznie z 4 stopniowym automatem
(najpopularniejszy)
- 2.3 VTEC 150 km: Łączony z 4 stopniowym automatem i 5 stopniową
skrzynią manualną.
- 2.0 VTEC 147 km: łączony głownie z 5 stopniową skrzynią manualną
(najrzadszy i najbardziej pożądany egzemplarz)
O to i ona: Rzadki model z silnikiem F20B6 VTEC i manualną 5 stopniową skrzynią biegów.
2.0 16v SOHC z systemem zmiennych faz rozrządu VTEC. Moc 147 km. Maksymalny moment obrotowy 184 Nm. Silnik pieknie brzmi, zadowalająco przyśpiesza i podobno wytrzymuje pół miliona km.
Każde koło z przodu prowadzone jest poprzez podwójny wahacz. Z tyłu znajduje się układ wielowahaczowy. Dzięki temu auto doskonale się prowadzi, aczkolwiek jest twarde. W zimie jeździ na felgach 16 i oponach 205/16/55, w lecie na felgach 17 (białe) na oponach 205/50/17 aczkolwiek rozważam przejście na szersze.
Auto jest dość dobrze dobrze wyposażone. oprócz skórzanej tapicerki i klimatyzacji automatycznej, na pokładzie jest tempomat czy też elektrycznie sterowany fotel kierowcy.
Przyśpiesza do setki w około 9,5 sekundy, rozpędza się do 210-220 km/h
W Coupe były dostępne 3 silniki:
- 3.0 VTEC 200 km: Łączony tylko i wyłącznie z 4 stopniowym automatem
(najpopularniejszy)
- 2.3 VTEC 150 km: Łączony z 4 stopniowym automatem i 5 stopniową
skrzynią manualną.
- 2.0 VTEC 147 km: łączony głownie z 5 stopniową skrzynią manualną
(najrzadszy i najbardziej pożądany egzemplarz)
O to i ona: Rzadki model z silnikiem F20B6 VTEC i manualną 5 stopniową skrzynią biegów.
2.0 16v SOHC z systemem zmiennych faz rozrządu VTEC. Moc 147 km. Maksymalny moment obrotowy 184 Nm. Silnik pieknie brzmi, zadowalająco przyśpiesza i podobno wytrzymuje pół miliona km.
Każde koło z przodu prowadzone jest poprzez podwójny wahacz. Z tyłu znajduje się układ wielowahaczowy. Dzięki temu auto doskonale się prowadzi, aczkolwiek jest twarde. W zimie jeździ na felgach 16 i oponach 205/16/55, w lecie na felgach 17 (białe) na oponach 205/50/17 aczkolwiek rozważam przejście na szersze.
Auto jest dość dobrze dobrze wyposażone. oprócz skórzanej tapicerki i klimatyzacji automatycznej, na pokładzie jest tempomat czy też elektrycznie sterowany fotel kierowcy.
Przyśpiesza do setki w około 9,5 sekundy, rozpędza się do 210-220 km/h
Byłe auta (1)
Hyundai Scoupe 1.5 LS
Marka:
Hyundai
Model:
Scoupe
Nadwozie:
Coupe
Silnik:
1.5 i
Nazwa auta:
1.5 LS
Przebieg:
280 000 km
Moc silnika:
84 KM
Mój pierwszy samochód. dobrze go wspominam. zrobiłem nim 60 000 km. Nie licząc dużego zużycia oleju, okazał się bezawaryjny.
W silniku zostały wymienione tylko uszczelniacze zaworowe (oryginalne, koszt około 70 zł) co obniżyło zużycie oleju z 1l/1000 km na około 0.3l/1000km/ Zawieszenie pokonało dystans bez ingerencji. jednak na koniec historii wymiany wymagały tuleje wahacza i sworznie (części które sa śmiesznie tanie)
W momencie który go kupiłem auto miało problem z korozją. szybki remont który kosztował około 1000 zł sprawił, że do końca eksploatacji problem nie wrócił.
Na uwagę zasługuje bardzo wygodne miejsce kierowcy, szybko nagrzewające się wnętrze a a także zadowalając dynamika i zwrotność (auto było jeżdżone głownie w mieście). Auto potrafiło w cyklu mieszanym za 100 zł pokonać 300 km (średnie spalanie od 6 do 7,5 l benzyny na 100 km) w zimie spalanie rosło nawet do 9-10 l.
Wspominam ten samochód bardzo dobrze. Gdyby nie Honda. Na pewno rozwazył bym kupno Hyundaia Coupe po 2001 roku.
W silniku zostały wymienione tylko uszczelniacze zaworowe (oryginalne, koszt około 70 zł) co obniżyło zużycie oleju z 1l/1000 km na około 0.3l/1000km/ Zawieszenie pokonało dystans bez ingerencji. jednak na koniec historii wymiany wymagały tuleje wahacza i sworznie (części które sa śmiesznie tanie)
W momencie który go kupiłem auto miało problem z korozją. szybki remont który kosztował około 1000 zł sprawił, że do końca eksploatacji problem nie wrócił.
Na uwagę zasługuje bardzo wygodne miejsce kierowcy, szybko nagrzewające się wnętrze a a także zadowalając dynamika i zwrotność (auto było jeżdżone głownie w mieście). Auto potrafiło w cyklu mieszanym za 100 zł pokonać 300 km (średnie spalanie od 6 do 7,5 l benzyny na 100 km) w zimie spalanie rosło nawet do 9-10 l.
Wspominam ten samochód bardzo dobrze. Gdyby nie Honda. Na pewno rozwazył bym kupno Hyundaia Coupe po 2001 roku.
Blog kierowcy (3)
Dotyczy: Honda Accord Coupe 2.0 ES
Dodano: 10 lat temu, przez
Piotr_Tomczyk
Pokonałem pierwsze 12 000 km. fakt nie jeżdżę autem dużo, ze względu że mam auto służbowe a to traktuję bardziej weekendowo. Nie licząc problem z rozrusznikiem nic się nie stało. ...
Dotyczy: Honda Accord Coupe 2.0 ES
Dodano: 10 lat temu, przez
Piotr_Tomczyk
Pojawił się nie duży problem z rozrusznikiem. najprawdopodobniej to automat lub kostka stacyjki. zdaża się ze niekiedy nie zaskakuje.
2
komentarze
Dotyczy: Honda Accord Coupe 2.0 ES
Dodano: 10 lat temu, przez
Piotr_Tomczyk
Tego dnia zakupiłem Hondę. Jako że została sprawdzona przez mechanika, wiedziałem co w niej trzeba będzie zrobic. zaraz po zakupie wykonałem parę czynnosci:
- Wymiana oleju silnikowego ...
Statystyki aktywności
| Data rejestracji | 29.03.2015 |
|---|---|
| Liczba wystawionych komentarzy | 0 |
| Liczba wystawionych ocen | 0 |
| Liczba wpisów w blogach aut | 3 |
| Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych | 0 |
| Liczba postów na forum | 0 |
Najnowsze blogi
Dodano: 1 godzina temu, przez giernal
Z ogromną satysfakcją, po dwudziestu czterech miesiącach eksploatacji Astry i przebyciu nią prawie 10 000 kilometrów, ogłaszam iż znalazł się jej godny następca, który będzie pełnił ...
Dodano: 17 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 18 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy
