Tutaj jesteś:
Kierowca PauliK
Profil kierowcy PauliK
PRZEBIEG
0
OBROTY
PauliK
PZ
Okolice Poznania
offline (ostatnio widziano 14 lat temu)
zarejestrowany od 22 lat, 6 miesięcy i 23 dni
2310 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 0
2310 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 0
Jeździ:
Ford Focus
Ford Focus II 1.8 TDCi Duratorq
więcej »
Obecne auta (1)
Ford Focus
Marka:
Ford
Model:
Focus
Generacja:
II
Nadwozie:
Hatchback 5d
Silnik:
1.8 Duratorq TDCi
Moc silnika:
115 KM
Moja Foka
Byłe auta (4)
Nissan Almera N16 Diesel
Marka:
Nissan
Model:
Almera
Generacja:
II
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
2.2 Di
Nazwa auta:
N16 Diesel
Moc silnika:
110 KM
Auto w ciekawej wersji wyposażeniowej:
- klimatyzacja manualna
- radio/CD (rzadkość dla tego rocznika auta)
- 16-calowe aluminiowe felgi
- plastikowe nakładki na progi
- światła przeciwmgielne
- 4 poduszki
Następca Almery N15, niektórzy twierdzą, że ze względu na miejsce produkcji (Sunderland, Anglia) bardziej awaryjny niż poprzednik. Ja osobiście tego nie zauważyłem, miał wręcz mniej kosztownych awarii niż poprzednie moje auto ze "stajni" Nissana. Były jedynie małe problemy z elektryką usunięte przez fachowca. Przez ponad 90 tys. km praktycznie same wymiany materiałów i części eksploatacyjnych (klocki, tarcze, przednie amortyzatory). Auto mogę śmiało polecić (mimo że sam już nim nie jeżdżę), również silnik, którego jedyną wadą jest pojemność pociągająca za sobą stosunkowo wysokie stawki ubezpieczenia OC. Jednak z drugiej strony jest to jednostka bardzo trwała bo mało wysilona (110 KM z pojemności 2.2). Ma jeszcze jedną zaletę: łańcuch rozrządu wytrzymujący w normalnych warunkach ok. 300 tys km. Jak dla mnie silnik był wystarczająco dynamiczny, jednak jego zalety było można docenić głównie w trasie. W miarę oszczędny, choć nie dorównujący spalaniem najoszczędniejszym dieslom. Mierzone i spisywane na jednym z portali przez 4 lata spalanie osiągnęło wartość średnią 6,3 l/100 km (z przewagą jazdy w mieście). Jazda wyłącznie miejska 7-7,5 litra, na trasie przy w miarę spokojnej jeździe auto spalało niewiele ponad 5 litrów.
- klimatyzacja manualna
- radio/CD (rzadkość dla tego rocznika auta)
- 16-calowe aluminiowe felgi
- plastikowe nakładki na progi
- światła przeciwmgielne
- 4 poduszki
Następca Almery N15, niektórzy twierdzą, że ze względu na miejsce produkcji (Sunderland, Anglia) bardziej awaryjny niż poprzednik. Ja osobiście tego nie zauważyłem, miał wręcz mniej kosztownych awarii niż poprzednie moje auto ze "stajni" Nissana. Były jedynie małe problemy z elektryką usunięte przez fachowca. Przez ponad 90 tys. km praktycznie same wymiany materiałów i części eksploatacyjnych (klocki, tarcze, przednie amortyzatory). Auto mogę śmiało polecić (mimo że sam już nim nie jeżdżę), również silnik, którego jedyną wadą jest pojemność pociągająca za sobą stosunkowo wysokie stawki ubezpieczenia OC. Jednak z drugiej strony jest to jednostka bardzo trwała bo mało wysilona (110 KM z pojemności 2.2). Ma jeszcze jedną zaletę: łańcuch rozrządu wytrzymujący w normalnych warunkach ok. 300 tys km. Jak dla mnie silnik był wystarczająco dynamiczny, jednak jego zalety było można docenić głównie w trasie. W miarę oszczędny, choć nie dorównujący spalaniem najoszczędniejszym dieslom. Mierzone i spisywane na jednym z portali przez 4 lata spalanie osiągnęło wartość średnią 6,3 l/100 km (z przewagą jazdy w mieście). Jazda wyłącznie miejska 7-7,5 litra, na trasie przy w miarę spokojnej jeździe auto spalało niewiele ponad 5 litrów.
Nissan Sunny N14
Marka:
Nissan
Model:
Sunny
Generacja:
B13
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.4 16V
Nazwa auta:
N14
Moc silnika:
75 KM
Ostatni jak do tej pory z moich benzyniaków. Auto ładne, w latach 90-tych posiadał moim zdaniem jedną z ładniejszych sylwetek w swojej klasie. Dość niezawodne choć przez 7 lat użytkowania awarie się niestety zdarzały. Silnik jak na pojemność 1,4 i moc 75 KM wyjątkowo żwawy, przy stosunkowo niedużym apetycie na paliwo. Trasa 6-6,5 l, miasto ok. 9 l. Zawieszenie dość komfortowe i nieźle trzymające się drogi
Fiat 125p
Marka:
Fiat
Model:
125p
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
1.3
Moc silnika:
65 KM
Volkswagen Golf
Marka:
Volkswagen
Model:
Golf
Generacja:
II
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.3 KAT
Moc silnika:
55 KM
Blog kierowcy
Kierowca jeszcze nie dodał żadnego wpisu na swoim blogu
Statystyki aktywności
| Data rejestracji | 09.09.2003 |
|---|---|
| Liczba wystawionych komentarzy | 0 |
| Liczba wystawionych ocen | 0 |
| Liczba wpisów w blogach aut | 0 |
| Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych | 1 |
| Liczba postów na forum | 28 |
Najnowsze blogi
Dodano: 14 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 15 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 16 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
41
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy
