Tutaj jesteś:
Kierowca KamilProbe
Profil kierowcy KamilProbe
PRZEBIEG
2
OBROTY
KamilProbe
LKS
K-Staw
offline (ostatnio widziano 12 lat temu)
zarejestrowany od 13 lat, 10 miesięcy i 25 dni
2234 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 0
2234 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 0
Jeździ:
Ford Probe
Obecne auta (1)
Ford Probe
Marka:
Ford
Model:
Probe
Generacja:
II
Nadwozie:
Coupe
Silnik:
2.5 V6 24V
Przebieg:
106 km
Moc silnika:
214 KM
Cześć, chciałbym przedstawić moje auto jakim jest Ford Probe II 2.5 V6 z 1995 roku. Auto posiadam od 2010 roku, długo szukałem zadbanego egzemplarza i w końcu upatrzony został w Niemczech skąd też przywędrował do Polski z udokumentowanym przebiegiem 105 tyś. Km. w czystej serii. Od tego czasu auto zostało rozebrane praktycznie do ostatniej śrubki i z oryginalnych rzeczy została tylko sama karoseria, reszta auta będzie zbudowana na najlepszych częściach którę ściągane były m.in. z USA,Japonii,Niemiec... przez prawie 6 lat. Kocham to auto i traktuje je jako swoje hobby, każda zmiana z nim związana jest starannie przemyślana, i przede wszystkim staram się aby wszystko było robione z gustem. Prace nad autem myślę zakończyć pod koniec 2013 roku. Obecnie tak jak pisałem auto jest gołe, jedynie siedzi silnik bo przygotowuje go do konkretnej konserwacji środkami firmy Fluid Film a później składanie na tych wszystkich częściach które już posiadam....
Lista modyfikacji auta:
Silnik:
J-Spec KL-ZE 200KM (kolektor prosty i wałki KL-31) ściągnięty z USA z przebiegiem 32 tyś mil.
- Nowy kompletny rozrząd (rolki GMB, pasek ori mazda, napinacz, pompa wody GMB)
- Uszczelki pokryw zaworowych (oryginały mazda)
- Uszczelki termiczne pod kolektor ssący Outlaw Engineering
- Filtr oleju K&N
- Olej silnikowy ROYAL PURPLE 5W40
- Przewody zapłonowe Vision Motorworks 10,2mm + separatory Vision Motorworks
- Świece Motorcraft
- Kopułka + palec
- Wszystkie paski wymienione na nowe
- Pokrywy zaworowe i kolektor ssący wypolerowane na lustro
- Osłona na chłodnicę firmy PRD
- Korek oleju Mazdaspeed
- Oil catch tank D1Spec
- Stalowe oploty przewódów firmy Simota
- Korek układu chłodzenia firmy STUNT "Nascar" z odpowietrznikiem i D1Spec
- Nowe wszystkie gumowe wężyki podciśnień
Układ napędowy:
- Skrzynia biegów KL (w kolorze Iron Cast)
- Olej do skrzyni Red Line
- Uszczelniacze półosi Mazda
- Sprzęgło EXEDY
- Aluminiowe Koło zamahowe XTD
- Aluminiowe koło pasowe OBX Recing
- Shortshifter Ralco
Układ dolotowy:
- CAI firmy Simota
- Przepływka JE-50
Układ wydechowy:
- Kolektory wydechowe XSPower (owinięte bandażem firmy Billion)
- Sportowy katalizator Magnaflow
- Cały Catback z kwasówki firmy BORLA
- Elektroniczny Cut-Out
- Nowe uszczelki kolektorów i łączeń wydechu
- Poliuretanowe wieszaki wydechu firmy Simota
Elektronika i paliwo:
- Przeprogramowane ECU K8 z Epromem od KL-ZE
- Regulator ciśnienia paliwa D1Spec
- Pompa paliwowa Walbro
- Filtr paliwa oryginał Motorcrafta
- Nowe przewody paliwowe
Zawieszenie:
- Gwint firmy D2 Racing
- Nowe wszystkie tylne wahacze firmy SRL (wywalony gumy i wrzucone poliuretany firmy Deuter o twardości 75 ShA)
- Nowe przednie wahacze + tuleje firmy Chassis 1
- Nowe drążki kierownicze + końcówki firmy Chassis 1
- Nowe łączniki stabilizatorów przód + tył firmy Chassis 1
- Poliuretanowe poduszki silnika firmy Deuter
- Grubszy tylny stabilizator 16mm od Mazdy 626 przeznaczonej na rynek amerykański (US Spec), rocznik 00-02
- Poliuretanowe gumy stabilizatorów firmy Deuter
- Zwrotnice z piastami, belki jak i reszta spodu wypiaskowane i pomalowane proszkowo
- Ponownie ocynkowane galwanicznie wszystkie śruby, nakrętki i podkładki zawieszenia
Układ hamulcowy:
- Zaciski z tarczami od Mazdy 6 MPS (Mazdaspeed) przód 320mm i tył 314mm
- Zaciski wypiaskowane i pomalowane metaliczną srebrną farbą
- Klocki hamulcowe EBC Red Stuff
- Dłuższe linki hamulca ręcznego robione na zamówienie
- Płyn hamulcowy Motul
- Przewody hamulcowe w stalowym oplocie zalane kauczukiem firmy Viper Performance
- Przewody hamulcowe sztywne wymienione na miedziane
Wygląd:
- Pakiet USA (zderzak tył, kierunki, halogeny, lampy przód i tył, blenda GT + zrobiony patent na pomarańczowe kierunki)
- Usunięte listwy boczne
- Tylna klapa bez wycieraczki
- Dokładka przedniego zderzaka firmy Corksport
- Dokładki tylnego zderzaka firmy FX Design model Combat
- Dokładki progów bocznych firmy Schreiter
- Carbonowa maska firmy Vis Racing model Invader
- Boczne kierunki Clear dymione
- Przednie lampy Feux Angel Eyes
Koła:
- Nowe alufelgi STERN ST-11 19" 8,5 ET35 + Nowe opony FALKEN FK452 235/35/19
- Nakrętki Vision Motorworks
- Nakrętki wentyli z logo Forda
Wnętrze:
- Czarna skóra z wersji MEDICI w idealnym stanie
- Boczki drzwi zmienione na całe czarne bez żadnych wstawek...
- Kierownica od wersji USA z przyciskami do tempomatu + dołożony tempomat
- Carbonowa nakładka na hamulec ręczny firmy D1Spec + mieszek
- Carbonowy środkowy tunel
- Gałka GReddy Trust + mieszek
- Nakładki na pedały Simoni Racing
- Nakładki progowe firmy PRD
- Tarcze zegarów Indiglo czarne
- Oświetlenie pokręteł nawiewów Indiglo
- Podłokietnik
- Oryginalne czarne dywaniki od wersji USA z napisem PROBE
Dodatkowe:
- Nowe siłowniki tylnej klapy
- Nowy Akumulator DEKA dedykowany do Probe
- Nowe wycieraczki przednie
- Tablica rejestracyjna pod wymiar USA + ramka firmy GReddy
- Czerwone emblematy Forda
AUDIO: (z czasem na pewno się coś zmieni, w tej chwili jest tak)
- Stacja multimedialna KENWOOD KVT-729
- Ori Equalizer
- Klemy STINGER seria Pro-Chrome
- Głośniki przód HIFONICS
- Głośniki boczki Infinity Reference 9603i
- Kondensator firmy HIFONICS
- Wzmacniacz firmy FLI
- Okablowanie firmy GHOST
PLANY:
- Lakierowanie całego auta
- Oklejenie dachu włóknem węglowym o takiej samej strukturze jak maska
- Wrzucenie przednich foteli Recaro od nowego Focusa RS
- Zabudowa bagażnika pod car audio + inne zestawienie sprzętu
- Obszycie plastików wnętrza materiałem lub skórą
Lista modyfikacji auta:
Silnik:
J-Spec KL-ZE 200KM (kolektor prosty i wałki KL-31) ściągnięty z USA z przebiegiem 32 tyś mil.
- Nowy kompletny rozrząd (rolki GMB, pasek ori mazda, napinacz, pompa wody GMB)
- Uszczelki pokryw zaworowych (oryginały mazda)
- Uszczelki termiczne pod kolektor ssący Outlaw Engineering
- Filtr oleju K&N
- Olej silnikowy ROYAL PURPLE 5W40
- Przewody zapłonowe Vision Motorworks 10,2mm + separatory Vision Motorworks
- Świece Motorcraft
- Kopułka + palec
- Wszystkie paski wymienione na nowe
- Pokrywy zaworowe i kolektor ssący wypolerowane na lustro
- Osłona na chłodnicę firmy PRD
- Korek oleju Mazdaspeed
- Oil catch tank D1Spec
- Stalowe oploty przewódów firmy Simota
- Korek układu chłodzenia firmy STUNT "Nascar" z odpowietrznikiem i D1Spec
- Nowe wszystkie gumowe wężyki podciśnień
Układ napędowy:
- Skrzynia biegów KL (w kolorze Iron Cast)
- Olej do skrzyni Red Line
- Uszczelniacze półosi Mazda
- Sprzęgło EXEDY
- Aluminiowe Koło zamahowe XTD
- Aluminiowe koło pasowe OBX Recing
- Shortshifter Ralco
Układ dolotowy:
- CAI firmy Simota
- Przepływka JE-50
Układ wydechowy:
- Kolektory wydechowe XSPower (owinięte bandażem firmy Billion)
- Sportowy katalizator Magnaflow
- Cały Catback z kwasówki firmy BORLA
- Elektroniczny Cut-Out
- Nowe uszczelki kolektorów i łączeń wydechu
- Poliuretanowe wieszaki wydechu firmy Simota
Elektronika i paliwo:
- Przeprogramowane ECU K8 z Epromem od KL-ZE
- Regulator ciśnienia paliwa D1Spec
- Pompa paliwowa Walbro
- Filtr paliwa oryginał Motorcrafta
- Nowe przewody paliwowe
Zawieszenie:
- Gwint firmy D2 Racing
- Nowe wszystkie tylne wahacze firmy SRL (wywalony gumy i wrzucone poliuretany firmy Deuter o twardości 75 ShA)
- Nowe przednie wahacze + tuleje firmy Chassis 1
- Nowe drążki kierownicze + końcówki firmy Chassis 1
- Nowe łączniki stabilizatorów przód + tył firmy Chassis 1
- Poliuretanowe poduszki silnika firmy Deuter
- Grubszy tylny stabilizator 16mm od Mazdy 626 przeznaczonej na rynek amerykański (US Spec), rocznik 00-02
- Poliuretanowe gumy stabilizatorów firmy Deuter
- Zwrotnice z piastami, belki jak i reszta spodu wypiaskowane i pomalowane proszkowo
- Ponownie ocynkowane galwanicznie wszystkie śruby, nakrętki i podkładki zawieszenia
Układ hamulcowy:
- Zaciski z tarczami od Mazdy 6 MPS (Mazdaspeed) przód 320mm i tył 314mm
- Zaciski wypiaskowane i pomalowane metaliczną srebrną farbą
- Klocki hamulcowe EBC Red Stuff
- Dłuższe linki hamulca ręcznego robione na zamówienie
- Płyn hamulcowy Motul
- Przewody hamulcowe w stalowym oplocie zalane kauczukiem firmy Viper Performance
- Przewody hamulcowe sztywne wymienione na miedziane
Wygląd:
- Pakiet USA (zderzak tył, kierunki, halogeny, lampy przód i tył, blenda GT + zrobiony patent na pomarańczowe kierunki)
- Usunięte listwy boczne
- Tylna klapa bez wycieraczki
- Dokładka przedniego zderzaka firmy Corksport
- Dokładki tylnego zderzaka firmy FX Design model Combat
- Dokładki progów bocznych firmy Schreiter
- Carbonowa maska firmy Vis Racing model Invader
- Boczne kierunki Clear dymione
- Przednie lampy Feux Angel Eyes
Koła:
- Nowe alufelgi STERN ST-11 19" 8,5 ET35 + Nowe opony FALKEN FK452 235/35/19
- Nakrętki Vision Motorworks
- Nakrętki wentyli z logo Forda
Wnętrze:
- Czarna skóra z wersji MEDICI w idealnym stanie
- Boczki drzwi zmienione na całe czarne bez żadnych wstawek...
- Kierownica od wersji USA z przyciskami do tempomatu + dołożony tempomat
- Carbonowa nakładka na hamulec ręczny firmy D1Spec + mieszek
- Carbonowy środkowy tunel
- Gałka GReddy Trust + mieszek
- Nakładki na pedały Simoni Racing
- Nakładki progowe firmy PRD
- Tarcze zegarów Indiglo czarne
- Oświetlenie pokręteł nawiewów Indiglo
- Podłokietnik
- Oryginalne czarne dywaniki od wersji USA z napisem PROBE
Dodatkowe:
- Nowe siłowniki tylnej klapy
- Nowy Akumulator DEKA dedykowany do Probe
- Nowe wycieraczki przednie
- Tablica rejestracyjna pod wymiar USA + ramka firmy GReddy
- Czerwone emblematy Forda
AUDIO: (z czasem na pewno się coś zmieni, w tej chwili jest tak)
- Stacja multimedialna KENWOOD KVT-729
- Ori Equalizer
- Klemy STINGER seria Pro-Chrome
- Głośniki przód HIFONICS
- Głośniki boczki Infinity Reference 9603i
- Kondensator firmy HIFONICS
- Wzmacniacz firmy FLI
- Okablowanie firmy GHOST
PLANY:
- Lakierowanie całego auta
- Oklejenie dachu włóknem węglowym o takiej samej strukturze jak maska
- Wrzucenie przednich foteli Recaro od nowego Focusa RS
- Zabudowa bagażnika pod car audio + inne zestawienie sprzętu
- Obszycie plastików wnętrza materiałem lub skórą
Blog kierowcy
Kierowca jeszcze nie dodał żadnego wpisu na swoim blogu
Statystyki aktywności
| Data rejestracji | 23.03.2012 |
|---|---|
| Liczba wystawionych komentarzy | 2 |
| Liczba wystawionych ocen | 0 |
| Liczba wpisów w blogach aut | 0 |
| Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych | 2 |
| Liczba postów na forum | 0 |
Kierowca KamilProbe należy do 1 grupy:
Najnowsze blogi
Dodano: 13 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 14 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 16 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
35
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy
