Tutaj jesteś:
Kierowca Borpost
Profil kierowcy Borpost
PRZEBIEG
480
OBROTY


Borpost
DW
Wrocław
offline (ostatnio widziano 9 lat temu)
zarejestrowany od 21 lat, 5 miesięcy i 10 dni
9458 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 4069
9458 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 4069
Tylko HYDROPNEUMATYCZNE zawieszenie!!! :-)
Citroeny zawsze mnie intrygowały wyróżniając się z szarego tłumu nowatorskimi rozwiązaniami konstrukcyjnymi i designerskimi
DS-zaintrygował po obejrzeniu filmu z Fantomasem
XM-zszokował komfortem na pierwszej przejażdżce
BX-pierwsza "hydromiłość"-własny poskramiacz dziur
Xantia-potwierdzenie, że na polskie drogi nie ma w tej klasie konkurencji a wyższe też mają czego zazdrościć
C5-cóż...apetyt rośnie w miarę jeżdżenia ;-)
więcej »
Citroeny zawsze mnie intrygowały wyróżniając się z szarego tłumu nowatorskimi rozwiązaniami konstrukcyjnymi i designerskimi
DS-zaintrygował po obejrzeniu filmu z Fantomasem
XM-zszokował komfortem na pierwszej przejażdżce
BX-pierwsza "hydromiłość"-własny poskramiacz dziur
Xantia-potwierdzenie, że na polskie drogi nie ma w tej klasie konkurencji a wyższe też mają czego zazdrościć
C5-cóż...apetyt rośnie w miarę jeżdżenia ;-)
Obecne auta (3)
Citroen C5
Marka:
Citroen
Model:
C5
Generacja:
III
Nadwozie:
Tourer
Silnik:
2.0 HDi FAP
Przebieg:
221 059 km
Citroen BX "Bexik ;-)"
Marka:
Citroen
Model:
BX
Nadwozie:
Kombi
Silnik:
1.9 RD
Nazwa auta:
"Bexik ;-)"
Przebieg:
364 080 km
Moc silnika:
64 KM
Citroen BX 1.9 TGD Break. Kombi z podstawowym wyposażeniem. Wolnossący diesel (naprawdę niezawodny i oszczędny - odpalał na dotyk w największe mrozy). BX rozwiał moje wątpliwości co do "marnej jakości Francuzów" przestałem wierzyć Panu Heniowi z warsztatu :) i zacząłem wyrabiać sobie własne zdanie). Komfort jazdy? - niejeden współczesny resorak z "wyższej półki" wysiada i to za naprawdę niewielkie pieniądze. Mity o awaryjności zawieszenia i jego olbrzymich kosztach zupełnie się nie potwierdziły - wręcz przeciwnie. Na dodatek blacharka - podwójny ocynk więc co ma rdzewieć?:). No i to wrażenie jak po odpaleniu silnika budzi się do życia i wstaje.... a potem pakujesz 300 kg do bagażnika 3 pasażerów i w teren i nic nie widać czy jedziesz wypakowany na full czy pusty, a gdyby jeszcze zabrakło miejsca pod spodem - podnosisz go do góry i jazda :). Nie wiem czy jest coś lepszego na polskie drogi. Przejazdy kolejowe i "leżący policjanci" to tylko małe nierówności na drodze.
Wyposażenie:
- wspomaganie kierownicy (zawieszenie, wspomaganie i hamulce w jednym układzie- dzięki temu hamulce żyleta-niejeden mało sobie zębów nie wybił o kierownicę :)));
- elektryczne szyby przednie (dodałem)
- automatyczna korekta prześwitu (jak to w hydropneumatykach)
- regulacja wysokości prześwitu
- reostat (regulacja jasności podświetlenia deski rozdzielczej)
BX zadecydował o mojej miłości do hydropneumatyków :))). Silnik nie zawodził nawet poniżej -25 st. Ogrzewanie - bajka. Wielu znajomych nie wierzyło, że w zimie, przy silnych mrozach w kombi może być tak ciepło i to niedługo po zapaleniu silnika. Nawiew - płynna regulacja, a na max zrywa berety :-) - nigdy nie miałem problemów z zamarzniętymi czy zaparowanymi szybami.
No i w ogóle piękne kształty :)))
Wyposażenie:
- wspomaganie kierownicy (zawieszenie, wspomaganie i hamulce w jednym układzie- dzięki temu hamulce żyleta-niejeden mało sobie zębów nie wybił o kierownicę :)));
- elektryczne szyby przednie (dodałem)
- automatyczna korekta prześwitu (jak to w hydropneumatykach)
- regulacja wysokości prześwitu
- reostat (regulacja jasności podświetlenia deski rozdzielczej)
BX zadecydował o mojej miłości do hydropneumatyków :))). Silnik nie zawodził nawet poniżej -25 st. Ogrzewanie - bajka. Wielu znajomych nie wierzyło, że w zimie, przy silnych mrozach w kombi może być tak ciepło i to niedługo po zapaleniu silnika. Nawiew - płynna regulacja, a na max zrywa berety :-) - nigdy nie miałem problemów z zamarzniętymi czy zaparowanymi szybami.
No i w ogóle piękne kształty :)))
Citroen Xantia Księżna
Marka:
Citroen
Model:
Xantia
Generacja:
II
Nadwozie:
Kombi
Silnik:
2.0 HDI
Nazwa auta:
Księżna
Przebieg:
479 365 km
Moc silnika:
109 KM
"Citroen-polubisz każdą drogę"... i to prawda, zwłaszcza gdy ma hydropneumatyczne zawieszenie :-). Zaczęło się od BX-a ;)... teraz
Xantia 2,0 HDi Break wersja Exclusive. Oczywiście zawieszenie hydropneumatyczne bo komfort nade wszystko. Niezawodny jak do tej pory samochód. W mieście, na trasie i w terenie
Wyposażenie:
- zawieszenie Hydractive
- klimatyzacja
- ABS
- centralny zamek
- elektryczne wszystkie szyby z blokadą tylnych
- wielofunkcyjna, "skórzana" kierownica
- poduszki powietrzne
- regulacja wysokości kolumny kierownicy
- reostat (regulowane podświetlenie deski rozdzielczej)
- podłokietnik (składany, również na tylnej kanapie)
- wspomaganie kierownicy
- wspomaganie hamulców
- elektrycznie regulowane i podgrzewane fotele przednie
- sensor deszczu (nie sądziłem wcześniej że to taki przydatny gadżet)
- elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
- spryskiwacze reflektorów z podgrzewaczem płynu
- webasto
- regulowany prześwit
- automatyczna korekta prześwitu (nie muszę pamiętać o regulacji świateł i nie jest mi potrzebny żadne pokrętło :-)))
- regulowana twardość zawieszenia: tryb normalny (komfortowy) i sportowy (usztywnione zawieszenie - tylko po co?? :))
- tapicerka alcantara
- zielone, atermiczne szyby
- przednie światła przeciwmgielne
- gniazdo zapalniczki w bagażniku
Jak to w cytrynach - wygoda ponad wszystko. Na dodatek niezawodność (wbrew powszechnym opiniom), idealny właśnie na polskie drogi na których jakość narzekam tylko wtedy, gdy muszę jechać innym samochodem z tradycyjnym zawieszeniem.
Samochód wielokrotnie sprawdzał się w terenie przewożąc kilkuset kilogramowy zestaw wiertniczy z "załogą" i dzięki hydropneumatycznemu zawieszeniu i automatycznej korekcie prześwitu nigdy nie zawisł i pozwolił przejechać przez koleiny nieosiągalne dla większości osobówek ze zwykłymi amortyzatorami.
Próba prędkości na autostradzie w Niemczech: "tylko" 205 km/h, ale z pełnym obciążeniem - 5 osób+bagażnik na full. Rzeczywista prędkość jest 10-15 km/h niższa niż wskazywana przez prędkościomierz, ale i tak nieźle jak na diesla :-)

Xantia 2,0 HDi Break wersja Exclusive. Oczywiście zawieszenie hydropneumatyczne bo komfort nade wszystko. Niezawodny jak do tej pory samochód. W mieście, na trasie i w terenie
Wyposażenie:
- zawieszenie Hydractive
- klimatyzacja
- ABS
- centralny zamek
- elektryczne wszystkie szyby z blokadą tylnych
- wielofunkcyjna, "skórzana" kierownica
- poduszki powietrzne
- regulacja wysokości kolumny kierownicy
- reostat (regulowane podświetlenie deski rozdzielczej)
- podłokietnik (składany, również na tylnej kanapie)
- wspomaganie kierownicy
- wspomaganie hamulców
- elektrycznie regulowane i podgrzewane fotele przednie
- sensor deszczu (nie sądziłem wcześniej że to taki przydatny gadżet)
- elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
- spryskiwacze reflektorów z podgrzewaczem płynu
- webasto
- regulowany prześwit
- automatyczna korekta prześwitu (nie muszę pamiętać o regulacji świateł i nie jest mi potrzebny żadne pokrętło :-)))
- regulowana twardość zawieszenia: tryb normalny (komfortowy) i sportowy (usztywnione zawieszenie - tylko po co?? :))
- tapicerka alcantara
- zielone, atermiczne szyby
- przednie światła przeciwmgielne
- gniazdo zapalniczki w bagażniku
Jak to w cytrynach - wygoda ponad wszystko. Na dodatek niezawodność (wbrew powszechnym opiniom), idealny właśnie na polskie drogi na których jakość narzekam tylko wtedy, gdy muszę jechać innym samochodem z tradycyjnym zawieszeniem.
Samochód wielokrotnie sprawdzał się w terenie przewożąc kilkuset kilogramowy zestaw wiertniczy z "załogą" i dzięki hydropneumatycznemu zawieszeniu i automatycznej korekcie prześwitu nigdy nie zawisł i pozwolił przejechać przez koleiny nieosiągalne dla większości osobówek ze zwykłymi amortyzatorami.
Próba prędkości na autostradzie w Niemczech: "tylko" 205 km/h, ale z pełnym obciążeniem - 5 osób+bagażnik na full. Rzeczywista prędkość jest 10-15 km/h niższa niż wskazywana przez prędkościomierz, ale i tak nieźle jak na diesla :-)

Przyszłe auta (3)
Citroen C5
Citroen XM
Citroen DS
Blog kierowcy (32)
No i stało się. Dzisiaj moja X osiągnęła 388 888 km. Taki jest stan licznika, choć podejrzewam, że gdy ją kupowałem już miała "zaniżony stan, gdyż 10 letni samochód w Niemczech raczej ...
10
komentarzy
Tym razem moje (i nie tylko moje) życie zawisło ... na linie i zależało od mojej X.
Olbrzymia żwirownia-piaskownia w okolicach Książnicy k. Świdnicy, ostatnie bezśnieżne dni, więc razem z ...
21
komentarzy
Pół roku temu trafiła mi się okazja - alufelgi w dobrej cenie. Żadna rewelacja - po prostu drugi komplet kół na lato. Gość z Niemiec sprzedawał na Facebooku - na dodatek mieszkał niedaleko ...
28
komentarzy
Drogi na Ukrainie.
Lwów 2008
Każdy narzeka na kiepski stan polskich dróg. Dobrze, bo skoro narzekamy, to znaczy, że jeszcze dostrzegamy ich nienajlepszą kondycję. Gorzej, gdy z ...
22
komentarze
"Berlin Zachodni, Berlin Zachodni..." śpiewał kiedyś Big Cyc. Kiedyś cel "pielgrzymek" Polaków - najbliższe miejsce, gdzie można było złapać haust powiewu Zachodu.
Berlin- zwykle omijam ...
31
komentarzy
Statystyki aktywności
Data rejestracji | 02.07.2004 |
---|---|
Liczba wystawionych komentarzy | 503 |
Liczba wystawionych ocen | 4069 |
Liczba wpisów w blogach aut | 32 |
Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych | 0 |
Liczba postów na forum | 0 |
Ankieta
-
Moja ulubiona marka samochodu:
Odp: Citroen
-
Ulubiona muzyka w samochodzie:
Odp: zależna od nastroju
-
Najdalsza podróż autem:
Odp: Istambuł
-
Najdłuższa podróż (niekoniecznie autem):
Odp: Spitsbergen; Kazachstan (Katon-Karagay przy granicy kazachsko-chińsko-mongolsko-rosyjskiej)
-
Podróż marzeń autem:
Odp: Kamczatka przez Syberię
-
Najważniejszy Twoim zdaniem element wyposażenia samochodu:
Odp: wszystko co wpływa na komfort i bezpieczeństwo
-
Auto, które kupiłbym gdybym wygrał na loterii:
Odp: Citroen DS :-), Citroen C5, Citroen Metropolis
Kierowca Borpost należy do 4 grup:
Znajomi (6)
Najnowsze blogi
Dodano: 2 dni temu, przez niki129
W211 okazał się super zakupem i autem które przez 4 lata nie sprawiał nam kompletnie żadnego problemu.
Nie dziwi fakt, że następca mógł być tylko jeden.
Po 2 miesiącach poszukiwań, ...
4
komentarze
Dodano: 8 dni temu, przez giernal
Ostatnio coraz częściej rozpoczynam wpisy dzienników pokładów od narzekań na deficyt czasu, który uniemożliwia bieżące opisywanie losów moich samochodów. Obecnie stan ten osiągnął takie ...
14
komentarzy
Dodano: 8 dni temu, przez darek-k
podczas wymiany klocków na przodzie jedna osłona przegubu przednia prawa pęknięta, szybki demontaż i do sklepu, w jednym nie ma dostępności, w Inter-team na jutro, intercas mieli , ...
Marki społeczności
Szukaj znajomych
