Tutaj jesteś:
Kierowca Betlej
Profil kierowcy Betlej
PRZEBIEG
2
OBROTY
Betlej
ZMY
20 lat za kółkiem
Lubiszyn
Lubiszyn
offline (ostatnio widziano 9 lat temu)
zarejestrowany od 13 lat, 2 miesięcy i 17 dni
3323 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 1
3323 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 1
Jeździ:
Mazda 323 Madzia,
BMW X5 Bumka
Octavia -> Laguna II -> Yaris -> (rodziców ;)
E30 -> 323F -> E53
więcej »
E30 -> 323F -> E53
Obecne auta (2)
Mazda 323 Madzia
Marka:
Mazda
Model:
323
Generacja:
VI
Nadwozie:
F
Silnik:
2.0 DiTD
Nazwa auta:
Madzia
Przebieg:
240 000 km
Najmniej awaryjne auto które posiadałem kiedykolwiek.
BMW X5 Bumka
Marka:
BMW
Model:
X5
Generacja:
E53
Nadwozie:
SUV
Silnik:
3.0d
Nazwa auta:
Bumka
Przebieg:
381 000 km
Moc silnika:
186 KM
Ten model był moim wymarzonym automobilem odkąd zdałem prawo jazdy w 2005 roku.
Aż w końcu po wiekach odkładania finansów w 2009 na jesień udało mi się je w końcu kupić.
Problem jedynie polegał na tym, iż nie do końca znałem historię tego samochodu. Na początku wszystko wyglądało niepozornie. Ot normalnie wyglądająca X5 sprowadzona z Niemiec. Problem tkwił w papierach, których nie potrafiłem rozszyfrować. A mianowicie historia tego auta otarła się o zniknięcie w Niemczech na rzecz pojawienia się go po jakimś czasie w Pradze. BMW dało pismo o przebitych numerach, aby nie widniało w międzynarodowej sekcji aut kradzionych. Uff udało się zarejestrować po 5 miesiącach i na tą chwilę jest to 100% legalne auto zarejestrowane w Polsce. Zrobiłem nią jak do tej pory około 200.000km i poza wymianą zawieszenia corocznie (ze względu na las który mnie otacza) nie mam z nią najmniejszego problemu. Powiem inaczej - komfort z jazdy tym cackiem da się porównać jedynie z BMW serii 8 lub X6. Niby w środku twardo, ale jak na Niemca człowiek i tak się rozpływa w tym czarnym cudeńku :) O więcej info na temat auta zapraszam na priv.
2015-02-26
Co do rzeczy, które w aucie wymieniłem do tej pory to będzie 2-3x akumulator, kilka kompletów opon po jeździe po lesie łącznie 5-6. Często łapałem flaka od zepsutych felg, które zresztą ostatnio wymieniłem na nowe. Klapa sterowania w bagażniku, regenerowałem wtryskiwacze, raz halogen, czujniki pdc są strasznie wrażliwe, trochę błota i już się psują. Tarcze, klocki i wahacze to rocznie około 3.000 zł z robocizną. Rocznie na serwis auta wykładam 5.000 zł minimum. 2 razy regenerowałem skrzynię biegów w Poznaniu. Raz tak poprostu bo się zepsuła a drugi raz na tempomacie ją zabiłem ciągnąc przyczepę z plandeką gdzie miałem ponad tonę na pace (głupota). Wszystko co ją boli robię praktycznie od ręki.
Aż w końcu po wiekach odkładania finansów w 2009 na jesień udało mi się je w końcu kupić.
Problem jedynie polegał na tym, iż nie do końca znałem historię tego samochodu. Na początku wszystko wyglądało niepozornie. Ot normalnie wyglądająca X5 sprowadzona z Niemiec. Problem tkwił w papierach, których nie potrafiłem rozszyfrować. A mianowicie historia tego auta otarła się o zniknięcie w Niemczech na rzecz pojawienia się go po jakimś czasie w Pradze. BMW dało pismo o przebitych numerach, aby nie widniało w międzynarodowej sekcji aut kradzionych. Uff udało się zarejestrować po 5 miesiącach i na tą chwilę jest to 100% legalne auto zarejestrowane w Polsce. Zrobiłem nią jak do tej pory około 200.000km i poza wymianą zawieszenia corocznie (ze względu na las który mnie otacza) nie mam z nią najmniejszego problemu. Powiem inaczej - komfort z jazdy tym cackiem da się porównać jedynie z BMW serii 8 lub X6. Niby w środku twardo, ale jak na Niemca człowiek i tak się rozpływa w tym czarnym cudeńku :) O więcej info na temat auta zapraszam na priv.
2015-02-26
Co do rzeczy, które w aucie wymieniłem do tej pory to będzie 2-3x akumulator, kilka kompletów opon po jeździe po lesie łącznie 5-6. Często łapałem flaka od zepsutych felg, które zresztą ostatnio wymieniłem na nowe. Klapa sterowania w bagażniku, regenerowałem wtryskiwacze, raz halogen, czujniki pdc są strasznie wrażliwe, trochę błota i już się psują. Tarcze, klocki i wahacze to rocznie około 3.000 zł z robocizną. Rocznie na serwis auta wykładam 5.000 zł minimum. 2 razy regenerowałem skrzynię biegów w Poznaniu. Raz tak poprostu bo się zepsuła a drugi raz na tempomacie ją zabiłem ciągnąc przyczepę z plandeką gdzie miałem ponad tonę na pace (głupota). Wszystko co ją boli robię praktycznie od ręki.
Blog kierowcy
Kierowca jeszcze nie dodał żadnego wpisu na swoim blogu
Statystyki aktywności
| Data rejestracji | 12.12.2012 |
|---|---|
| Liczba wystawionych komentarzy | 1 |
| Liczba wystawionych ocen | 1 |
| Liczba wpisów w blogach aut | 0 |
| Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych | 2 |
| Liczba postów na forum | 2 |
Ankieta
-
Moja ulubiona marka samochodu:
Odp: BMW
-
Ulubiony kolor samochodu:
Odp: Czarny
-
Ulubiona muzyka w samochodzie:
Odp: Hardstyle, Tech Trance
-
Najdalsza podróż autem:
Odp: Zachodnia Europa,
-
Najdłuższa podróż (niekoniecznie autem):
Odp: Do Indonezjii - 28 godzin lotem z przesiadkami :)
-
Podróż marzeń autem:
Odp: Portugalia
-
Najważniejszy Twoim zdaniem element wyposażenia samochodu:
Odp: Klimatyzacja i Car Audio
-
Auto, które kupiłbym gdybym wygrał na loterii:
Odp: Range Rover
Najnowsze blogi
Dodano: 12 dni temu, przez giernal
Z ogromną satysfakcją, po dwudziestu czterech miesiącach eksploatacji Astry i przebyciu nią prawie 10 000 kilometrów, ogłaszam iż znalazł się jej godny następca, który będzie pełnił ...
56
komentarzy
Dodano: 1 miesiąc temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 1 miesiąc temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy
