Tutaj jesteś:
Kierowca -LARRY-
Profil kierowcy -LARRY-
PRZEBIEG
0
OBROTY
-LARRY-
GA
32 lata za kółkiem
Gdynia
Gdynia
offline (ostatnio widziano 14 lat temu)
zarejestrowany od 15 lat, 3 miesięcy i 22 dni
2592 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 0
2592 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 0
Jeździ:
BMW Seria 3 BUNIA
Obecne auta (1)
BMW Seria 3 BUNIA
Marka:
BMW
Model:
Seria 3
Generacja:
E36
Nadwozie:
Coupe
Silnik:
320 i
Nazwa auta:
BUNIA
Przebieg:
153 000 km
Moc silnika:
150 KM
BMW E 36 320i COUPE 150 KM, 6-CYLINDROWY M 52 VANOS,PO FACE LIFTINGU
WYPOSAŻENIE:
* KLIMATYZACJA - KLIMATRONIC 2 STREFOWY
* ELEKTRYCZNE SZYBY
* ELEKTRYCZNE LUSTERKA (PODGRZEWANE)
* DSC (DYNAMIC STABILITY CONTROL)
* ESP (ELEKTRONIC STABILITY PROGRAM)
* WSPOMAGANIE KIEROWNICY
* 2X AIRBAG
* ALUFELGI
* RADIOMAGNETOFON BMW REVERSE
* SKÓRZANA KIEROWNICA
* CENTRALNY ZAMEK
* IMMOBILIZER
* ABS
TROCHĘ HISTORII MODELU:
E 36 1990-98 (COMPACT DO 2000)
PRODUKCJĘ TRZECIEJ GENERACJI BMW SERII 3 ROZPOCZĘTO W 1990 ROKU OD WERSJI SEDAN (NADAL PRODUKOWANO E30 KOMBI) DWA LATA PÓŹNIEJ DEBIUTOWAŁO COUPE, A W 1993 ROKU KABRIOLET I KRÓTSZY O 30 CM COMPACT, KTÓRYM BMW CHCIAŁO POWALCZYĆ W KLASIE AUT KOMPAKTOWYCH. E 36 W KOMBI FANI DOCZEKALI SIĘ DOPIERO W 1994 ROKU. TYM SAMYM "TRÓJKA" STAŁA SIĘ MODELEM DOSTĘPNYM W NAJWIĘKSZEJ LICZBIE WERSJI NADWOZIOWYCH. WSZYSTKIE WYRÓŻNIAJĄ SIĘ AGRESYWNĄ, SPORTOWĄ LINIĄ KTÓRA SIĘ JUŻ OPATRZYŁA ALE NADAL ZNAJDUJE WIELU ZWOLENNIKÓW (NP JA).
LICZĄ SIĘ PRZEDE WSZYSTKIM WYJĄTKOWE EMOCJE, JAKIE MOŻNA POCZUĆ JADĄC TYM AUTEM. SKĄD SIĘ BIORĄ? PO PIERWSZE: E 36 MA TYLNY NAPĘD, KTÓRY POWODUJE SZCZEGÓLNE ZACHOWANIE NA DRODZE, PO DRUGIE: DOPRACOWANE, NIEZALEŻNE ZAWIESZENIE ZAPEWNIA BARDZO DOBRE WŁASNOŚCI JEZDNE, NO I PO TRZECIE: MOCNE SILNIKI GWARANTUJĄCE NIEPRZECIĘTNE OSIĄGI. FANI MARKI UWAŻAJĄ, ŻE PRAWDZIWA PRZYJEMNOŚĆ ZACZYNA SIĘ OD 6-CYLINDRÓWEK. NIESTETY, ZABAWA MA SWOJĄ CENĘ - ZUŻYCIE PALIWA W 6-CYLINDROWYCH SILNIKACH POTRAFI BYĆ WYSOKIE (OD 10L W GÓRĘ). DLATEGO NA RYNKU WTÓRNYM MOŻNA SPOTKAĆ WIELE EGZEMPLARZY Z LPG. TRZEBA JEDNAK UWAŻAĆ BO 6 CYLINDROWE SILNIKI SĄ WRAŻLIWE NA PRZEGRZANIE - JUŻ KRÓTKA PRACA Z NIESPRAWNYM UKŁADEM CHŁODZENIA MOŻE SPOWODOWAĆ USZKODZENIE GŁOWICY (WYGIĘCIE, PĘKNIĘCIA).
NIESTETY, WYEKSPLATOWANIE TO GŁÓWNY PROBLEM MODELU E 36. JEGO WŁAŚCICIELAMI SĄ OBECNIE PRZEDE WSZYSTKIM LUDZIE MŁODZI, KTÓRZY LUBIĄ "PRZYCISNĄĆ", A NIE ZAWSZE STAĆ ICH NA DOBREJ JAKOŚCI CZĘŚCI I FACHOWĄ OBSŁUGĘ.
KOSZTY EKSPLOATACJI PRZY TAK WIEKOWEJ KONSTRUKCJI TRUDNO PRZEWIDZIEĆ. STANDARDOWA OBSŁUGA NIE JEST BARDZO DROGA - DUŻĄ ZALETĄ JEST NAPĘD ROZRZĄDU TRWAŁYM ŁAŃCUCHEM (PASEK MIAŁY SILNIKI 1.6 I 1.8 DO 93 ROKU). INNE CZĘŚCI NIE ODBIEGAJĄ ZBYTNIO OD INNYCH MAREK A SPORO CZĘŚCI MOŻNA RÓWNIEŻ ZNALEŹĆ NA PORTALACH AUKCYJNYCH.
POZDRAWIAM
WYPOSAŻENIE:
* KLIMATYZACJA - KLIMATRONIC 2 STREFOWY
* ELEKTRYCZNE SZYBY
* ELEKTRYCZNE LUSTERKA (PODGRZEWANE)
* DSC (DYNAMIC STABILITY CONTROL)
* ESP (ELEKTRONIC STABILITY PROGRAM)
* WSPOMAGANIE KIEROWNICY
* 2X AIRBAG
* ALUFELGI
* RADIOMAGNETOFON BMW REVERSE
* SKÓRZANA KIEROWNICA
* CENTRALNY ZAMEK
* IMMOBILIZER
* ABS
TROCHĘ HISTORII MODELU:
E 36 1990-98 (COMPACT DO 2000)
PRODUKCJĘ TRZECIEJ GENERACJI BMW SERII 3 ROZPOCZĘTO W 1990 ROKU OD WERSJI SEDAN (NADAL PRODUKOWANO E30 KOMBI) DWA LATA PÓŹNIEJ DEBIUTOWAŁO COUPE, A W 1993 ROKU KABRIOLET I KRÓTSZY O 30 CM COMPACT, KTÓRYM BMW CHCIAŁO POWALCZYĆ W KLASIE AUT KOMPAKTOWYCH. E 36 W KOMBI FANI DOCZEKALI SIĘ DOPIERO W 1994 ROKU. TYM SAMYM "TRÓJKA" STAŁA SIĘ MODELEM DOSTĘPNYM W NAJWIĘKSZEJ LICZBIE WERSJI NADWOZIOWYCH. WSZYSTKIE WYRÓŻNIAJĄ SIĘ AGRESYWNĄ, SPORTOWĄ LINIĄ KTÓRA SIĘ JUŻ OPATRZYŁA ALE NADAL ZNAJDUJE WIELU ZWOLENNIKÓW (NP JA).
LICZĄ SIĘ PRZEDE WSZYSTKIM WYJĄTKOWE EMOCJE, JAKIE MOŻNA POCZUĆ JADĄC TYM AUTEM. SKĄD SIĘ BIORĄ? PO PIERWSZE: E 36 MA TYLNY NAPĘD, KTÓRY POWODUJE SZCZEGÓLNE ZACHOWANIE NA DRODZE, PO DRUGIE: DOPRACOWANE, NIEZALEŻNE ZAWIESZENIE ZAPEWNIA BARDZO DOBRE WŁASNOŚCI JEZDNE, NO I PO TRZECIE: MOCNE SILNIKI GWARANTUJĄCE NIEPRZECIĘTNE OSIĄGI. FANI MARKI UWAŻAJĄ, ŻE PRAWDZIWA PRZYJEMNOŚĆ ZACZYNA SIĘ OD 6-CYLINDRÓWEK. NIESTETY, ZABAWA MA SWOJĄ CENĘ - ZUŻYCIE PALIWA W 6-CYLINDROWYCH SILNIKACH POTRAFI BYĆ WYSOKIE (OD 10L W GÓRĘ). DLATEGO NA RYNKU WTÓRNYM MOŻNA SPOTKAĆ WIELE EGZEMPLARZY Z LPG. TRZEBA JEDNAK UWAŻAĆ BO 6 CYLINDROWE SILNIKI SĄ WRAŻLIWE NA PRZEGRZANIE - JUŻ KRÓTKA PRACA Z NIESPRAWNYM UKŁADEM CHŁODZENIA MOŻE SPOWODOWAĆ USZKODZENIE GŁOWICY (WYGIĘCIE, PĘKNIĘCIA).
NIESTETY, WYEKSPLATOWANIE TO GŁÓWNY PROBLEM MODELU E 36. JEGO WŁAŚCICIELAMI SĄ OBECNIE PRZEDE WSZYSTKIM LUDZIE MŁODZI, KTÓRZY LUBIĄ "PRZYCISNĄĆ", A NIE ZAWSZE STAĆ ICH NA DOBREJ JAKOŚCI CZĘŚCI I FACHOWĄ OBSŁUGĘ.
KOSZTY EKSPLOATACJI PRZY TAK WIEKOWEJ KONSTRUKCJI TRUDNO PRZEWIDZIEĆ. STANDARDOWA OBSŁUGA NIE JEST BARDZO DROGA - DUŻĄ ZALETĄ JEST NAPĘD ROZRZĄDU TRWAŁYM ŁAŃCUCHEM (PASEK MIAŁY SILNIKI 1.6 I 1.8 DO 93 ROKU). INNE CZĘŚCI NIE ODBIEGAJĄ ZBYTNIO OD INNYCH MAREK A SPORO CZĘŚCI MOŻNA RÓWNIEŻ ZNALEŹĆ NA PORTALACH AUKCYJNYCH.
POZDRAWIAM
Blog kierowcy
Kierowca jeszcze nie dodał żadnego wpisu na swoim blogu
Statystyki aktywności
| Data rejestracji | 02.11.2010 |
|---|---|
| Liczba wystawionych komentarzy | 0 |
| Liczba wystawionych ocen | 0 |
| Liczba wpisów w blogach aut | 0 |
| Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych | 1 |
| Liczba postów na forum | 0 |
Ankieta
-
Moja ulubiona marka samochodu:
Odp: BMW
-
Ulubiony kolor samochodu:
Odp: GRAFITOWY, CZARNY, GRANATOWY, SZARY
-
Ulubiona muzyka w samochodzie:
Odp: RADIOWA...
-
Najdalsza podróż autem:
Odp: 1300
-
Najdłuższa podróż (niekoniecznie autem):
Odp: BAHAMAS
-
Podróż marzeń autem:
Odp: CAŁA EUROPA...
-
Najważniejszy Twoim zdaniem element wyposażenia samochodu:
Odp: KLIMATYZACJA
-
Auto, które kupiłbym gdybym wygrał na loterii:
Odp: HMM... A GDZIE MOŻNA WYGRAĆ?
Najnowsze blogi
Dodano: 14 dni temu, przez darek-k
Od początku
stuki zaczęły się 2 listopada 2025
doradców na FB i lokalnych co nie miara
podejrzenia padały że to panewki lub
-- rozrząd - przy okazji rozrząd nowy założony
-- wtryski ...
3
komentarze
Dodano: 15 dni temu, przez darek-k
w niedziele 16 listopada 2025 awaria znaleziona, powodem tego pukania metalicznego jest i było koło zamachowe które jest tak skonstruowane że ma trójramienną sprężystą blachę przymocowaną ...
1
komentarz
Dodano: 16 dni temu, przez giernal
W sierpniowym wpisie wspominałem o zamyśle zmiany samochodu. U mnie zazwyczaj od planów do czynów długa droga, ale tym razem było inaczej.
Po trzech tygodniach od publikacji tekstu ...
36
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Moje auta
Moje konto
Blogi
Wiadomości
Znajomi
Społeczność
Grupy
